Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forstår ikke helt hva som fenger med den bloggen hennes. Jeg synes bare hun er utrolig kjedelig.

Da annbefaler jeg deg til å slutte å gå inn på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da annbefaler jeg deg til å slutte å gå inn på den :)

Jeg har vært innom bloggen hennes kanskje to ganger for lenge siden og har sett henne på bloggerne. Så jeg går ikke inn på den.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært innom bloggen hennes kanskje to ganger for lenge siden og har sett henne på bloggerne. Så jeg går ikke inn på den.

Da forstår jeg heller ikke hvorfor du går inn på innlegg om hun kun for å skrive at du syns hun er kjedelig. :vetikke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forstår jeg heller ikke hvorfor du går inn på innlegg om hun kun for å skrive at du syns hun er kjedelig. :vetikke:

Gikk inn her for å se hva folk hadde skrevet om dusjinnlegget hennes som jeg så på Facebook i dag. Synes det var helt merkelig. Og hvis jeg vil si min mening så gjør jeg det. Hvorfor bryr du deg? :vetikke:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn her for å se hva folk hadde skrevet om dusjinnlegget hennes som jeg så på Facebook i dag. Synes det var helt merkelig. Og hvis jeg vil si min mening så gjør jeg det. Hvorfor bryr du deg? :vetikke:

Så vidt jeg vet så har jeg ikke sagt at du ikke kan det, bare syns det er rart å bry seg om noe man syns er kjedelig :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så vidt jeg vet så har jeg ikke sagt at du ikke kan det, bare syns det er rart å bry seg om noe man syns er kjedelig :)

Hm, noen her tatt frem popcornet? Kan bli like spennende som en viss blogg dette! ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når hun har besøk og endelig kan dusje alene, så tar hun med seg noen for å ta bilde av at hun dusjer alene? :murvegg::daane::murvegg:

Trenger jo ikke besøk, hun har jo barna som tar bildene! Fysøren lurt triks av henne, det der med å få barn...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så når hun har besøk og endelig kan dusje alene, så tar hun med seg noen for å ta bilde av at hun dusjer alene? :murvegg::daane::murvegg:

Det finnes jo selvtutløser og kamerastativ da :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, skulle sikkert ordlagt meg annerledes. Men hvis det er så sjelden og så stor luksus når det først forekommer, så skjønner jeg uansett ikke hvorfor fokuset da er på noe helt annet enn å nyte dusjen...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, skulle sikkert ordlagt meg annerledes. Men hvis det er så sjelden og så stor luksus når det først forekommer, så skjønner jeg uansett ikke hvorfor fokuset da er på noe helt annet enn å nyte dusjen...

Ja, det er jeg veldig enig i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det første jeg også tenkte!

Om det nå er slik at hun ALDRI dusjer alene så ble det litt.. rart å ta med fotograf inn i dusjen når hun først hadde sjansen! :P

Er forsåvidt alene med et barn selv, men dusjer som regel alene likevel!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fint hun er ærlig om lese- og skrivevanskene sine, men hvis hun fortsatt har noen til å korrekturlese gjennom innleggene før de publiseres gjør de ikke en veldig bra jobb. 

"If you only knew"- nok et hinteinnlegg som skal få oss til å lure på hva som skjer, og spekulere. 

Hva er det hun sikter til på siste innlegg? ...silikon?

Tja, hvem vet? Godt mulig det ikke er noe, bare et lokke-innlegg for at leserne skal spekulere?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint hun er ærlig om lese- og skrivevanskene sine, men hvis hun fortsatt har noen til å korrekturlese gjennom innleggene før de publiseres gjør de ikke en veldig bra jobb. 

Jeg sier det igjen, hennes måte å skrive på bærer preg av å ikke ha lest noe særlig mye i sitt liv. Se på dusjinnlegget feks der hun sier noe ala "Man er ikke alltid sikker på om man han dusjet sammen med noen" <----- what?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det igjen, hennes måte å skrive på bærer preg av å ikke ha lest noe særlig mye i sitt liv. Se på dusjinnlegget feks der hun sier noe ala "Man er ikke alltid sikker på om man han dusjet sammen med noen" <----- what?

Mhm, helt enig. Den setningen var merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns det er så merkelig at hun tar seg selv i å skrive at nå skal pappaen til William komme til Kypros på besøk og da er plutselig han som tar plass i hjertet og hodet hennes. Hun skriver det jo på en måte som at nå blir det trøbbel pga det og at det skjer på feil tidspunkt osv.. Lurer på hva Jan sitter og tenker når han leser dette? Virker jo som at Anna ikke er helt over Mathjis heller når hun skriver slik, hun virker veeldig usikker og ubestemt.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er så merkelig at hun tar seg selv i å skrive at nå skal pappaen til William komme til Kypros på besøk og da er plutselig han som tar plass i hjertet og hodet hennes. Hun skriver det jo på en måte som at nå blir det trøbbel pga det og at det skjer på feil tidspunkt osv.. Lurer på hva Jan sitter og tenker når han leser dette? Virker jo som at Anna ikke er helt over Mathjis heller når hun skriver slik, hun virker veeldig usikker og ubestemt.

Er det pappen til William som skal besøke dem på Kypros? Trodde det var bare Jan snart.

Leser ikke så nøye, så må ha gått glipp av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det pappen til William som skal besøke dem på Kypros? Trodde det var bare Jan snart.

Leser ikke så nøye, så må ha gått glipp av det.

Han kommer idag også kommer Jan igjen om en uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...