Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bloggtallene har vært litt lave i det siste, med rangeringer på 2. og 3. plass. På tide å legge opp for nye spekulasjoner, denne gangen angående hvilket TV crew som er med på Kyrpos og filmer! (Hint: det er Bloggerne).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bloggtallene har vært litt lave i det siste, med rangeringer på 2. og 3. plass. På tide å legge opp for nye spekulasjoner, denne gangen angående hvilket TV crew som er med på Kyrpos og filmer! (Hint: det er Bloggerne).

For ikke å glemme at hun faller for Jan! Lurer på hvor lang tid det tar før hun skriver sutre innlegg om at hun er så lei av at folk spekulerer i kjærlighetslivet hennes.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke å glemme at hun faller for Jan! Lurer på hvor lang tid det tar før hun skriver sutre innlegg om at hun er så lei av at folk spekulerer i kjærlighetslivet hennes.

Ja, forstår ikke hvordan jeg kunne glemme det. Hun vet jo godt hva som kommer når hun poster et innlegg med tittelen "Det er umulig å ikke falle for ham..." og legger ut om hvor herlig det er å ha en farsfigur i huset.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må det ikke være litt kleint å ha Jan på besøk når hun sitter og skriver alt dette på bloggen? Altså blir det ikke litt klein stemmning mellom de??

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Liseheidi

Men må det ikke være litt kleint å ha Jan på besøk når hun sitter og skriver alt dette på bloggen? Altså blir det ikke litt klein stemmning mellom de??

Det tenkte jeg på også.. Kanskje han ikke leser bloggen hennes ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var stygge kommentarer der også, men de fleste skrev at dette var low point av rannveig, noe det også er. Trenger ikke lese bloggen til Anna for å vite noe om drifting, det har hun forklart på Bloggerne.

Hva mener dere med drifting?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere med drifting?

Å drive, i dette tilfellet hvordan hun driver bloggen ift. innleggene sine (i følge henne selv skriver hun dem kvelden i forveien etter at barna har gått til sengs, og setter dem opp slik at de publiseres automatisk med jevne mellomrom neste dag). Jeg synes dette er litt rart, i og med at hun alltid skriver "i dag skal vi (...)" og "i dag har vi (...)", når det hun egentlig snakker om er hva hun gjorde dagen før(?). Men det var i hvert fall det jeg mente med "drifting".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper de filmer til "ungkarsmamman"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å drive, i dette tilfellet hvordan hun driver bloggen ift. innleggene sine (i følge henne selv skriver hun dem kvelden i forveien etter at barna har gått til sengs, og setter dem opp slik at de publiseres automatisk med jevne mellomrom neste dag). Jeg synes dette er litt rart, i og med at hun alltid skriver "i dag skal vi (...)" og "i dag har vi (...)", når det hun egentlig snakker om er hva hun gjorde dagen før(?). Men det var i hvert fall det jeg mente med "drifting".

Oj! Drt vi leser på blogger er ikke det som egentlig skjer i livet til bloggeren?😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg trodde de la ned Bliss kanalen? Hvor skal de sende bloggerne denne sesongen da?

Tv2 Livsstil som kommer i november :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På topplista står det at hun har hatt over 92 000 besøk. Er dette antall sidevisninger eller unike lesere?

Kan ikke fatte hva som drar så mange klikk.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...