Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser hun har lagt ut bilde på Facebook at Jan sitter på knæra.. Mer click-bait?

Gleder meg til innøegget hvor hun er så provosert over at alle skal spekulere i kjærlighetlivet hennes, og ALDRI gi henne privatliv!

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til innøegget hvor hun er så provosert over at alle skal spekulere i kjærlighetlivet hennes, og ALDRI gi henne privatliv!

Huff ja, nå har jeg vel bedt om et slikt innlegg ^^' 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmerksomhetssyk.com  PR og klikk. Dette gjør hun helt sikkert bare for at folk skal klikke seg inn på bloggen hennes. Hun har lagt ved link til bloggen, og skrevet et innlegg for to timer siden, og det står ingenting om hendelsen på bildet. Så var nok bare for at folk skulle klikke seg inn og være nysgjerrige. Tragisk :P 

Jeg skjønner ikke at hun kan sitte og syte og klage i ettertid at det spekuleres så rundt privatlivet hennes osv når hun legger opp til det selv :P Åh jeg blir så provosert! Men det er vel nettopp derfor hun lager sånne innlegg, for å få klikk og provosere.

Endret av Sitronmelis
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok før september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dere den saken om han mannen som bygde kjeller for å kidnappe barn???!!! :O han hadde funnet cirka 70 barn på sosiale medier og dratt på adressene for å undersøke hvordan han kunne bortføre disse barna og kunne en del om dem (sikkert navn osv.) Politiet har gått ut og sagt at man skal være mer forsiktig og unngå å laste opp bilder og informasjon om barna.

Til svar for alle de som ikke ser noe fare i det. Og ja... Jeg synes det er naivt å ikke skjønne hvorfor man må ha litt nettvett

Endret av Ulzzang
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere den saken om han mannen som bygde kjeller for å kidnappe barn???!!! :O han hadde funnet cirka 70 barn på sosiale medier og dratt på adressene for å undersøke hvordan han kunne bortføre disse barna og kunne en del om dem (sikkert navn osv.) Politiet har gått ut og sagt at man skal være mer forsiktig og unngå å laste opp bilder og informasjon om barna.

Til svar for alle de som ikke ser noe fare i det. Og ja... Jeg synes det er naivt å ikke skjønne hvorfor man må ha litt nettvett

Har du en link? Sykt, altså. Hadde ikke vært noe stress for ham hvis han hadde hatt lyst på bloggebarn, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det!! Tenkte på mammatilmichelle med en gang

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det!! Tenkte på mammatilmichelle med en gang

Synes vel frumaela er verre der, de har lagt ut bilder av huset, området rundt, adresse og bruker haugevis med bilder av barna daglig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyeste innlegget på Instagram er ikke merket som reklame, til tross for at det er en konkurranse for et års forbruk av Pepsi Max som er merket på bloggen som "vennetjeneste-reklame". http://websta.me/n/stavangermamma?lang=en

Morsomt, hun som for ikke lenge siden la ut et langt innlegg om hvor flink hun er å merke og etterlyste skryt for dette.

http://mammatilmichelle.blogg.no/1437067242_nok_en_gang_gjr_ikke_.html

Jeg er landet største blogger, og kan ikke se å ha gjort en eneste feil når det kommer til bloggen, og merkering av reklame.

Nei vel, nei.

Endret av lenebu
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Nyeste innlegget på Instagram er ikke merket som reklame, til tross for at det er en konkurranse for et års forbruk av Pepsi Max som er merket på bloggen som "vennetjeneste-reklame". http://websta.me/n/stavangermamma?lang=en

Morsomt, hun som for ikke lenge siden la ut et langt innlegg om hvor flink hun er å merke og etterlyste skryt for dette.

http://mammatilmichelle.blogg.no/1437067242_nok_en_gang_gjr_ikke_.html

Nei vel, nei.

Og hun har heller ikke merket innlegget på Facebooksiden til bloggen, noe som hun er forpliktet til å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha lest 10-15 innlegg fra den bloggen, satt jeg egentlig bare igjen med et inntrykk av ei trassen jente midt i den jævligste fjortisalderen som opplever alt som kritikk, alt er urettferdig, og det er kun jeg som har skjønt hele verden.

Spesielt patetisk å prøve å få ros fordi du ikke fester like mye som andre på din egen alder når du akkurat har fått en unge til. Wow, du er virkelig noe for deg selv som ikke lenger prioriterer å feste hver helg.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest 10-15 innlegg fra den bloggen, satt jeg egentlig bare igjen med et inntrykk av ei trassen jente midt i den jævligste fjortisalderen som opplever alt som kritikk, alt er urettferdig, og det er kun jeg som har skjønt hele verden.

Spesielt patetisk å prøve å få ros fordi du ikke fester like mye som andre på din egen alder når du akkurat har fått en unge til. Wow, du er virkelig noe for deg selv som ikke lenger prioriterer å feste hver helg.

Du kan si det samme om alle de der unge mødrene faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vel frumaela er verre der, de har lagt ut bilder av huset, området rundt, adresse og bruker haugevis med bilder av barna daglig.

Jeg forstår ikke hvordan folk gidder å utsette seg selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste skrik er visst å ta bilde av halve ansiktet sitt mens man presser tungen mot tennene for å se ut som et barn. Take notes, people.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...