Justinbieberno Skrevet 1. juni 2015 #921 Del Skrevet 1. juni 2015 La ut et innlegg om det vennskapet, men sletta det igjen? Ligger på bloglovin, men får ikke lest det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 1. juni 2015 #922 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) Innlegget låg ute i under ti minutter før det ble slettet. Er det mulig.. Endret 1. juni 2015 av IglePigle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurten1 Skrevet 1. juni 2015 #923 Del Skrevet 1. juni 2015 Gud så barnslig hun er.. Er det ikke nok klikk på noen dager så må hun legge opp til spekulasjoner. Først rundt barna (pappaen til W) så kjærlighetslivet (innlegg om Kevin i ph, bilder på instagram med undertekst #girlfriend osv) og nå i vennekretsen også. Blir ikke folk lei? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 1. juni 2015 #924 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) Skjønner ikke hvorfor folk gidder å lese bloggen hennes? Skulle ønske alle bare kunne slutte å gi henne flere klikk. Bloggen er kjedelig (var inne på den en del før, men gikk lei) og hun virker desperat etter å være på 1 plass hele tiden. Innlegg ryddet for diskusjon rundt barn. - Pavilion, mod Endret 1. juni 2015 av Pavilion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 1. juni 2015 #925 Del Skrevet 1. juni 2015 (endret) Tråden er ryddet for diskusjon rundt barn. Minner på retningslinjene for Rampelyset. - Pavilion, mod Endret 1. juni 2015 av Pavilion 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adelia Skrevet 1. juni 2015 #926 Del Skrevet 1. juni 2015 La ut et innlegg om det vennskapet, men sletta det igjen? Ligger på bloglovin, men får ikke lest det. Hva er overskriften? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 1. juni 2015 #927 Del Skrevet 1. juni 2015 Hva er overskriften? Et vennskap er over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 1. juni 2015 #928 Del Skrevet 1. juni 2015 http://bloggfiler.no/mammatilmichelle.blogg.no/images/1438210-9-1361744370514.jpghttp://bloggfiler.no/mammatilmichelle.blogg.no/images/1438210-12-1385020899211.jpghttp://bloggfiler.no/mammatilmichelle.blogg.no/images/1438210-10-1380651379226.jpg Noen som vet hvilket land han er fra? (Siden han ikke er fra Norge?) Var ikke faren til William fra et muslimsk land? Han så veldig norsk ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panzer_king Skrevet 1. juni 2015 #929 Del Skrevet 1. juni 2015 Noen som vet hvilket land han er fra? (Siden han ikke er fra Norge?) Var ikke faren til William fra et muslimsk land? Han så veldig norsk ut.. Mener å huske han var fra Nederland eller noe slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 1. juni 2015 #930 Del Skrevet 1. juni 2015 Mener å huske han var fra Nederland eller noe slikt... Åja.. misforstod jeg da, fikk inntrykk av at han var fra det landet hun var på ferie i for noen måneder tilbake, og det var jo ikke i Nederland akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 1. juni 2015 #931 Del Skrevet 1. juni 2015 Noen som vet hvilket land han er fra? (Siden han ikke er fra Norge?) Var ikke faren til William fra et muslimsk land? Han så veldig norsk ut.. Mener å huske han var fra Nederland eller noe slikt... Han er fra Nederland, men kommer fra Abu-Dhabi, hvis jeg husker riktig. Det er vel derfor Anna hadde en halskjede med navnet på arabisk. Så han enten bodde der mange år pga. faren jobbet der eller regner De Forente Arabiske Emiratene som hjemlande, mens han opprinnelig er fra Nederland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Panzer_king Skrevet 1. juni 2015 #932 Del Skrevet 1. juni 2015 Han er fra Nederland, men kommer fra Abu-Dhabi, hvis jeg husker riktig. Det er vel derfor Anna hadde en halskjede med navnet på arabisk. Så han enten bodde der mange år pga. faren jobbet der eller regner De Forente Arabiske Emiratene som hjemlande, mens han opprinnelig er fra Nederland. Aha, det forklarer kanskje også hvorfor Anna reiste på ferie til Abu-Dhabi for litt siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 1. juni 2015 #933 Del Skrevet 1. juni 2015 Aha, det forklarer kanskje også hvorfor Anna reiste på ferie til Abu-Dhabi for litt siden Tja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 1. juni 2015 #934 Del Skrevet 1. juni 2015 Aha, det forklarer kanskje også hvorfor Anna reiste på ferie til Abu-Dhabi for litt siden Var hun ikke i Aiya Napa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 1. juni 2015 #935 Del Skrevet 1. juni 2015 Var hun ikke i Aiya Napa? Tulla, jeg har tydeligvis ikke fulgt så godt med i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 1. juni 2015 #936 Del Skrevet 1. juni 2015 Var hun ikke i Aiya Napa? Dubai, var det ikke? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 1. juni 2015 #937 Del Skrevet 1. juni 2015 Dubai, var det ikke? Tror hun har vært begge steder, men ja, fant innlegg fra Abu Dhabi. Anyway: ungen er prikk lik Matjis, så jeg setter mine two cents på han! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aleksandraa Skrevet 1. juni 2015 #938 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg tror det skal være mulig å lese slettede blogginnlegg via Bloglovin-app'en (iPhone). Kunne det i hvert fall før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 1. juni 2015 #939 Del Skrevet 1. juni 2015 Jeg tror det skal være mulig å lese slettede blogginnlegg via Bloglovin-app'en (iPhone). Kunne det i hvert fall før Innlegget ligger ute nå, var noe tull med forrige innlegg. Brannfaklene og høygaflene kommer med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. juni 2015 #940 Del Skrevet 2. juni 2015 Jeg synes hun er tøff som bryter opp og flytter til Kypros med ungene jeg! Hvorfor ikke liksom, det er jo nå hun har anledning før jentungen hennes blir så stor at hun begynner på skolen og alt blir mere fastlåst. Og ingen av barnefedrene er i nærheten neste skoleår heller. Hun vokste selv opp på Kypros, så hun har nok et forhold til øya på en annen måte en hva en vanlig ferieturist har, dessuten er hun halvt gresk. Bra at ungene (selv om minstemann er så liten at han ikke vil huske noe særlig av det) får et forhold til de greske genene sine også. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg