Gå til innhold

mammatilmichelle

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

La ut et innlegg om det vennskapet, men sletta det igjen? Ligger på bloglovin, men får ikke lest det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innlegget låg ute i under ti minutter før det ble slettet. Er det mulig.. :rolleyes:

Endret av IglePigle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud så barnslig hun er.. Er det ikke nok klikk på noen dager så må hun legge opp til spekulasjoner. Først rundt barna (pappaen til W) så kjærlighetslivet (innlegg om Kevin i ph, bilder på instagram med undertekst #girlfriend osv) og nå i vennekretsen også. Blir ikke folk lei?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Skjønner ikke hvorfor folk gidder å lese bloggen hennes? Skulle ønske alle bare kunne slutte å gi henne flere klikk. Bloggen er kjedelig (var inne på den en del før, men gikk lei) og hun virker desperat etter å være på 1 plass hele tiden.

Innlegg ryddet for diskusjon rundt barn.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La ut et innlegg om det vennskapet, men sletta det igjen? Ligger på bloglovin, men får ikke lest det.

Hva er overskriften?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ashanti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvilket land han er fra? (Siden han ikke er fra Norge?) Var ikke faren til William fra et muslimsk land? Han så veldig norsk ut..

Mener å huske han var fra Nederland eller noe slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Åja.. misforstod jeg da, fikk inntrykk av at han var fra det landet hun var på ferie i for noen måneder tilbake, og det var jo ikke i Nederland akkurat.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Noen som vet hvilket land han er fra? (Siden han ikke er fra Norge?) Var ikke faren til William fra et muslimsk land? Han så veldig norsk ut..

Han er fra Nederland, men kommer fra Abu-Dhabi, hvis jeg husker riktig. Det er vel derfor Anna hadde en halskjede med navnet på arabisk. Så han enten bodde der mange år pga. faren jobbet der eller regner De Forente Arabiske Emiratene som hjemlande, mens han opprinnelig er fra Nederland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er fra Nederland, men kommer fra Abu-Dhabi, hvis jeg husker riktig. Det er vel derfor Anna hadde en halskjede med navnet på arabisk. Så han enten bodde der mange år pga. faren jobbet der eller regner De Forente Arabiske Emiratene som hjemlande, mens han opprinnelig er fra Nederland.

Aha, det forklarer kanskje også hvorfor Anna reiste på ferie til Abu-Dhabi for litt siden :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha, det forklarer kanskje også hvorfor Anna reiste på ferie til Abu-Dhabi for litt siden :babyjente:

Var hun ikke i Aiya Napa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hun ikke i Aiya Napa?

Tulla, jeg har tydeligvis ikke fulgt så godt med i det siste :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dubai, var det ikke?

Tror hun har vært begge steder, men ja, fant innlegg fra Abu Dhabi.

Anyway: ungen er prikk lik Matjis, så jeg setter mine two cents på han!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det skal være mulig å lese slettede blogginnlegg via Bloglovin-app'en (iPhone). Kunne det i hvert fall før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det skal være mulig å lese slettede blogginnlegg via Bloglovin-app'en (iPhone). Kunne det i hvert fall før :)

Innlegget ligger ute nå, var noe tull med forrige innlegg.

Brannfaklene og høygaflene kommer med en gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun er tøff som bryter opp og flytter til Kypros med ungene jeg! Hvorfor ikke liksom, det er jo nå hun har anledning før jentungen hennes blir så stor at hun begynner på skolen og alt blir mere fastlåst. Og ingen av barnefedrene er i nærheten neste skoleår heller. 

Hun vokste selv opp på Kypros, så hun har nok et forhold til øya på en annen måte en hva en vanlig ferieturist har, dessuten er hun halvt gresk. Bra at ungene (selv om minstemann er så liten at han ikke vil huske noe særlig av det) får et forhold til de greske genene sine også. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...