Gå til innhold

Kvinnelige kjendiser kaster klærene - hvorfor?


pressplay

Anbefalte innlegg

Hele tiden er det kvinnelige kjendiser som "kaster klærene" for å bli avbildet i magasiner etc. Kjapt spørsmål til dere kvinner: Hvorfor er det så mange kvinner som gjør dette når de får sjansen?

Nyeste eksempel:
http://www.kjendis.no/2014/06/16/kjendis/linnea_dale/mia_gundersen/caroline_berg_eriksen/fotballfrue/33866753/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For de har ikke et bra nok talent, derfor må de kaste klærene for å få mer oppmerksomhet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

De liker å vise seg frem? Er vel ikke mer komplisert enn det.

Men skulle ønske det var kvinner med mer varierte kropper som ble vist frem. En slank, feilfri kvinnekropp er liksom ikke så spennende lenger.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor liker de å vise seg fram? Hva er motivasjonen?

Endret av pressplay
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykker meg ikke inn, men tenker bare: for det har ingen gjort før deg...! :ironi:

Bare desperate damer som ikke har noe talent, tar av seg klærne. De som har et skuespillertalent, sangtalent osv. trenger ikke det.



Anonymous poster hash: 6588c...f07
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor liker de å vise seg fram? Hva er motivasjonen?

Bekreftelse, vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 2a659...f0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen spurt om jeg ville ta lignende bilder til et magasin hadde jeg sagt ja... :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen spurt om jeg ville ta lignende bilder til et magasin hadde jeg sagt ja... :)

Hvorfor?

Anonymous poster hash: 2cf4a...1da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Hvorfor liker de å vise seg fram? Hva er motivasjonen?

Oppmerksomhet rundt seg og sin person. Det er jo tross alt det de lever av disse kvinnene.

Og noen gjør det sikkert rett og slett for pengene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde noen spurt om jeg ville ta lignende bilder til et magasin hadde jeg sagt ja... :)

Hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppmerksomhet rundt seg og sin person. Det er jo tross alt det de lever av disse kvinnene.

Og noen gjør det sikkert rett og slett for pengene.

Handler dette om at andre skal synes at du er en vakker person?

Og hvis det handler om rene penger, er dette en form for prostitusjon?

Endret av pressplay
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok være flere grunner. Kanskje ønske om bekreftelse, kanskje fordi de vil vise hvor naturlig kropp er, kanskje de bare synes det hadde vært morsomt å gjøre, hvem vet.

Jeg skjønner ikke hvorfor folk reagerer noe særlig, hverken den ene eller andre veien. Synes ikke det er teit og lyser bekreftelses/oppmerksomhetsbehov lang vei, synes heller ikke det er skikkelig tøft og modig gjort eller noe slikt. Altså, det er en kropp... Hvem bryr seg. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor?

Anonymous poster hash: 2cf4a...1da

Ja, fordi.. Jeg har jobbet hardt for kroppen min, jeg liker bekreftelse, og jeg hadde ikke hatt noe stort problem med det. Så hvis jeg hadde tjent penger på å vist frem noe jeg er stolt av, hvorfor ikke?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Handler dette om at andre skal synes at du er en vakker person?

Og hvis det handler om rene penger, er dette en form for prostitusjon?

At de er vakker får de vel bekreftet hele tiden ellers, uten å kaste klærne. Det handler vel mer om å holde på berømmelsen sikkert? At folk ikke glemmer de, eller at de har et nytt prosjekt på gang som de ønsker blest rundt.

Og nei, det er ikke prostitusjon. En naken kvinnekropp trenger heller ikke å være seksualisert, som det bilde du linket til f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De liker å vise seg frem? Er vel ikke mer komplisert enn det.

Men skulle ønske det var kvinner med mer varierte kropper som ble vist frem. En slank, feilfri kvinnekropp er liksom ikke så spennende lenger.

enig, hva med litt mangfold, er jo bare samme looken på alle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At de er vakker får de vel bekreftet hele tiden ellers, uten å kaste klærne. Det handler vel mer om å holde på berømmelsen sikkert? At folk ikke glemmer de, eller at de har et nytt prosjekt på gang som de ønsker blest rundt.

Og nei, det er ikke prostitusjon. En naken kvinnekropp trenger heller ikke å være seksualisert, som det bilde du linket til f.eks.

Bildene spiller jo helt klart på sekualitet selv om det ikke er snakk om grove bilder. Hadde de bare hatt lyst til å hvis bilder av seg selv kunne de jo stilt opp i bunad.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært avbildet i et "nakenmagasin" for mange år siden, og jeg gjorde det for å sjokkere, og gjøre noe få andre turte dengang. Nå er jo dette allemannseie, så tror det kun går på pr eller det å gjøre hva "alle andre" kvinnelige kjendiser gjør.

Endret av Chevelle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvorfor folk reagerer noe særlig, hverken den ene eller andre veien. Synes ikke det er teit og lyser bekreftelses/oppmerksomhetsbehov lang vei, synes heller ikke det er skikkelig tøft og modig gjort eller noe slikt. Altså, det er en kropp... Hvem bryr seg. :laugh:

Jeg har ikke noe problem med slike bilder isolert sett. Fine og eleganter er de og. Men det er jo mer normalt enn ikke at unge kjendiskvinner stiller opp på slike bilder. Man får jo ikke mer respekt for dem på denne måten når det er innlysende at de ønsker å spille på kropp framfor talent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Bildene spiller jo helt klart på sekualitet selv om det ikke er snakk om grove bilder. Hadde de bare hatt lyst til å hvis bilder av seg selv kunne de jo stilt opp i bunad.

Noen finner menneskekroppen vakker uten at det trenger å ha noe med sex å gjøre. Men det spørs jo i hvilken setting selvfølgelig. Men syns uansett ikke det kan sammenlignes med prostitusjon. Hvorfor mener du det kan det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...