Gå til innhold

Sende mld til sjefen?


Gjest Intro

Anbefalte innlegg

Gjest Intro

Hei,
jeg jobber som deltid i en butikk hvor jeg ikke har fast stilling.
Jeg får kanskje to vakter i uken, med beskjed som oftest dagen før.
Tilkallingsvakt heter sikkert stillingen min.

Til høsten så skal jeg studere uten lån+stipend fra lånekassen, og da trenger jeg faste vakter. Spurte han før sommeren om dette var mulig, og da sa han at han skulle si ifra i løpet av sommeren og få en avklaring på dette til høsten.

Jeg er nå hjemme for sommeren, og ser litt på finn.no etc. for å finne noen jobber som utlyser faste stillinger. Burde jeg sende han en liten melding i løpet av sommeren hvor jeg spør han om han vet noe mer, og at jeg eventuelt heller vil vite det tidlig at jeg ikke får noe fast og da kan finne meg en annen jobb?

For jeg merker nå at å få mld en gang i løpet av sommeren egentlig ikke holder.
Blir veldig stressa over å ikke vite hvordan økonomikabalen kommer til å gå opp til høsten, også er sjefen min veldig stressa konstant noe som gjør at beskjeder kommer ofte litt senere enn de kunne ha blitt gitt.

Hvordan synes dere jeg burde gå frem? Tar full selvkritikk hvis det var et dumt forslag, så bare å peise på med noen andre forslag hvis dere har noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melding? Ville snakket med ham og forklart stoda. Om du ikke fikk noen forståelse ville jeg søkt jobber og takket ja til disse dersom avklaring på gamlejobben ikke hadde kommet til da.

Endret av Glitnir
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville søkt på andre jobber og så tatt en samtale med sjefen om jeg fikk tilslag på en annen fast jobb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider