AnonymBruker Skrevet 20. juni 2014 #21 Skrevet 20. juni 2014 TS her Da han kom hjem fra jobb spurte jeg bare om han fikk noe mer oppklaring om den meldingen fra kunden og da sa han "ja, herregud -skikkelig møkkafolk", mer en dette sa han ikke. Tilfeldigvis var denne jobbmiddagen på et hotell i et lite tettsted utenfor byen her, et stykke å kjøre, jobbmidagen varte i nesten fire timer... Og tilfeldigvis måtte han tilbake til dette tettstedet dagen etterpå pga en vrien kunde. Jeg vet han var der ute for 3-4 uker siden også, jeg fikk ikke tak i han på tlf og ringte jobben hans. De sa han var i det lille tettstedet, han sa han hadde sitti fast i trafikk med død telefon. I dag skal han på jobbfest, og neste uke skal han på jobbmiddag igjen. Jeg syns det er veldig merkelig at de skulle legge en jobbmiddag noen dager før og noen dager etter den årlige jobbfesten. Mulig jeg har blitt litt vel paranoid, men jeg avventer og ser. Lar jeg det ligge på is nå, kan det være han er mer uforsiktig fremover med detaljer osv. Anonymous poster hash: f568c...658
cocoon Skrevet 20. juni 2014 #22 Skrevet 20. juni 2014 Hvorfor ringer du ikke jobben og spør om når festen skal være?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå