AnonymBruker Skrevet 29. juni 2014 #81 Skrevet 29. juni 2014 6 måneder nå... er ikke gira på å hoppe inn i noe forhold, men hadde vært hyggelig å ha noen å drive på litt med... hihi x) Anonymous poster hash: 08117...0d9
Gjest HarryDotter Skrevet 30. juni 2014 #82 Skrevet 30. juni 2014 (endret) Jo, det er kjempeskummelt! Det er både en god følelse og veldig skummelt. Skummelt å gi slipp på det kjente og prøve noe nytt og ukjent. Skummelt å satse på en en person man ikke helt vet hvor man står i forhold til, uannsett hvor tydelig språk han måtte oppvise om at han liker deg like godt som du liker ham. Men så utrolig verd det når det klaffer Jeg var singel, uten å ha sex, i over 12 år og jeg skal love deg det var mer skummelt enn å møte ti rasende okser og satse på en fyr. Du beskriver det helt rått! Det er nettopp all usikkerheten som tar livet av meg Grunne til at jeg skrev det til henne, var at jeg føler det er litt annerledes for en kvinne å kunne ta tak i dette for seg selv. Mange menn tror jeg vil like å slippe å ha presset på seg til å ta styringen på sjekkinga. Det er ikke sikkert det er så skummelt for dere å gripe tak i en kar dere syntes er spennede, som dere tror . Menn stort sett, elsker oppmerksomhet fra damene...go for it Endret 30. juni 2014 av HarryDotter
Purple Diamond Skrevet 30. juni 2014 #84 Skrevet 30. juni 2014 Er veldig fint at du tenker slik iallefall. Men innerst inne...hvordan er følsen for deg som kvinne, å merke at det er en mann som vil bli sammen med deg? Altså en du ikke føler noe for, som du ender opp med å avvise? Føles det litt godt alikevel? Ikke det at du AVVISER ham, men det faktum at en mann viser deg interesse? Er det en positiv følse at en mann er tiltrukket av deg selv om dine følser ikke er gjensidige? Grunnen til at jeg spør er nemlig det at jeg som mann føler meg som en "inntrenger" i hennes private atmosfære når jeg tar initsiativ. "her kommer jeg å presser meg på" i din verden...om du skjønner hva jeg mener? Værste følsen som finnes.....men jeg skjønner jo at jeg må for å kunne ha muligheten til å nå inn til henne. Dersom jeg visste at dama syntes det var et kompliment og litt stas at jeg ba henne ut, (selv om hun ikke vil) så ville det helt klart gitt meg en boost sån rent selvtillitsmessig. Men jeg vet ikke hvordan damer tenker på akkurat det. Hadde vært gøy å visst. I alle mine forhold har det vært dama som har gitt tydelig beskjed om hva hun vil, og jeg har dermed kunnet , uten hemninger, gitt henne bekreftelse på at jeg vil ha henne i livet mitt....hadde trolig ikke hatt forhold om det ikke var for det. Nå er jeg lei singel livet....må ta skjeen i egen hånd og gå til verks. Dritskummelt når man er på ukjent mark Bare gøy å høre hvordan det andre kjønn føler den biten. Man vil jo ikke gi inntrykk av at man er en desperat gris heller Avstandsforelskelse er det værste jeg vet! Jeg gikk nesten 3 år med det, og det ville ikke gi seg! Jeg var frustrert og fortvilet..Gikk ut over både jobb og søvn..føler i ettertid at de årene var litt bortkastet....men men.... Kanskje du burde forsøke å være litt pågående? Jeg har iallefall mange manne venner som ønsker dypt at damene skal gi litt tydelig tegn på at de er ønsket. Samfunnet forventer at jeg som mann skal ta steget. Mange menn er lei av det ,fordi de syntes det er en stor påkjenning. Det har fungert veldig bra hos meg iallefall at dama har gitt meg noe direkte....Da kan det jo hende det fungerer fint for den neste mannen du luker deg ut også Jeg trøster meg med at ALLE kan ikke like ALLE. Så om man får et avslag, så finnes det alltid en der ute som vil ha meg. Hvorfor kunne vi ikke bare hatt en lukt eller lyd som dyrene har.....så ville vi sluppet hele følses torturen og alle missforståelsene oss imellom? Du har helt rett, jeg burde absolutt bli mer pågående! Men det er så skummelt at jeg blir nervøs bare av å tenke på det 😲 Det må litt tid til før jeg kvinner meg opp på samme måte igjen. Det med lyd/lukt som for dyrene, hadde vært genialt! 😀
Gjest HarryDotter Skrevet 30. juni 2014 #85 Skrevet 30. juni 2014 Du har helt rett, jeg burde absolutt bli mer pågående! Men det er så skummelt at jeg blir nervøs bare av å tenke på det Det må litt tid til før jeg kvinner meg opp på samme måte igjen. Det med lyd/lukt som for dyrene, hadde vært genialt! Da tror jeg kanskje både menn OG kvinner tenker og føler den biten like skummelt da? Jeg vet selvsagt om menn som ikke bryr seg overhode og legger ann på akkurat de damene de vil....aldri skjønt de tør!!! Skulle gitt 5 årslønner for å kunne få evnen til å lukte hvem kvinner som ville bli kjæreste med meg ja Da hadde ikke jeg vært singel en dag i livet tror jeg
Gjest Ung tøff mann Skrevet 30. juni 2014 #86 Skrevet 30. juni 2014 6 måneder nå... er ikke gira på å hoppe inn i noe forhold, men hadde vært hyggelig å ha noen å drive på litt med... hihi x) Anonymous poster hash: 08117...0d9
Cata Skrevet 30. juni 2014 #88 Skrevet 30. juni 2014 Er veldig fint at du tenker slik iallefall. Men innerst inne...hvordan er følsen for deg som kvinne, å merke at det er en mann som vil bli sammen med deg? Altså en du ikke føler noe for, som du ender opp med å avvise? Føles det litt godt alikevel? Ikke det at du AVVISER ham, men det faktum at en mann viser deg interesse? Er det en positiv følse at en mann er tiltrukket av deg selv om dine følser ikke er gjensidige? Nei, det gjør ikke det. Det har aller mest vært irriterende. De gangene dette har skjedd så har mennene hatt karaktertrekk som har gjort dem fullstendig uinteressante for meg, og dermed så reagerer jeg innerst inne med "Herregud, hvorfor begriper han ikke at vi ville vært en elendig match?"
Gjest HarryDotter Skrevet 30. juni 2014 #89 Skrevet 30. juni 2014 Nei, det gjør ikke det. Det har aller mest vært irriterende. De gangene dette har skjedd så har mennene hatt karaktertrekk som har gjort dem fullstendig uinteressante for meg, og dermed så reagerer jeg innerst inne med "Herregud, hvorfor begriper han ikke at vi ville vært en elendig match?" Huffda....Var litt det jeg fryktet å høre . Man ser ofte ikke sine egne feil og fremtoning slik andre ser dem utenifra. Man føler seg ofte dum og klønete når man er forelsket og tiltrukket av noen, og da er det fryktelig vanskelig å se seg selv. Og man kan faktisk umulig vite hva den andre tenker om meg og min fremgangsmåte ovenfor henne...så da er hele greia så kleint og ekkelt som jeg har trodd hele tiden. Jeg føler det aldri slikt ovenfor en dame som prøver seg på meg. Syntes bare det er søtt og sexy med en som har litt tæl og fremgangsmot. Selv om jeg aldri kunne tenke meg å bli kjæreste med henne altså...Om personen blir marete og skikkelig innpåsliten, vil dt selvsagt være turn-off! Da er den forskjellen mellom kjønnene såpass stor på de tingene, at jeg ikke vet helt hva jeg skal tro
goldenstove Skrevet 30. juni 2014 #90 Skrevet 30. juni 2014 Huffda....Var litt det jeg fryktet å høre . Man ser ofte ikke sine egne feil og fremtoning slik andre ser dem utenifra. Man føler seg ofte dum og klønete når man er forelsket og tiltrukket av noen, og da er det fryktelig vanskelig å se seg selv. Og man kan faktisk umulig vite hva den andre tenker om meg og min fremgangsmåte ovenfor henne...så da er hele greia så kleint og ekkelt som jeg har trodd hele tiden. Jeg føler det aldri slikt ovenfor en dame som prøver seg på meg. Syntes bare det er søtt og sexy med en som har litt tæl og fremgangsmot. Selv om jeg aldri kunne tenke meg å bli kjæreste med henne altså...Om personen blir marete og skikkelig innpåsliten, vil dt selvsagt være turn-off! Da er den forskjellen mellom kjønnene såpass stor på de tingene, at jeg ikke vet helt hva jeg skal tro Siden du nå baserer deg på svar fra ei dame bare, vil jeg blande meg inn og si at jeg er totalt uenig. Interesse er hyggelig, uansett. Det er veldig kjipt og måtte avvise folk med mer enn seksuell interesse, men det må til. Bedre enn å holde på gress. Interesse er kun kjipt hvis man alt har avvist tydelig og mennesket ikke tar et nei. Jeg har to stk per nå som ikke har tatt et nei, kun da føler jeg at de invaderer livet mitt. Men det kan godt hende at damer som er vant til oppmerksomhet rundt hvert gatehjørne ser på det som plagsomt. Jeg syns det bare er hyggelig og tar det som er kompliment.
Cata Skrevet 30. juni 2014 #91 Skrevet 30. juni 2014 Huffda....Var litt det jeg fryktet å høre . Man ser ofte ikke sine egne feil og fremtoning slik andre ser dem utenifra. Det er ikke nødvendigvis feil og mangler, man bare passer ikke sammen. Faktisk var jeg litt småforelsket i min ene "beiler" en tid før han ble interessert i meg (vi vanket i samme miljø), men da han fikk øynene opp for meg så hadde min interesse gått over. Det ordnet seg uansett for ham også, for han er gift og familiefar i dag. (Og han fikk det trolig mye bedre enn han ville fått det sammen med meg.) Men det kan godt hende at damer som er vant til oppmerksomhet rundt hvert gatehjørne ser på det som plagsomt. Siden jeg nesten aldri har fått oppmerksomhet fra det annet kjønn så er ikke det automatisk en forutsetning for å mistrives med uønsket interesse.
goldenstove Skrevet 30. juni 2014 #92 Skrevet 30. juni 2014 Siden jeg nesten aldri har fått oppmerksomhet fra det annet kjønn så er ikke det automatisk en forutsetning for å mistrives med uønsket interesse. Så klart ikke. Jeg snakker stort sett bare generelt og for meg personlig inne her. Skal jeg dra fram alle perspektiv skriftlig får jeg ikke tid til mye annet:-) poenget mitt var at jeg er uenig med deg, og ville at han skulle se mer enn en mening.
Gjest HarryDotter Skrevet 30. juni 2014 #93 Skrevet 30. juni 2014 Det er ikke nødvendigvis feil og mangler, man bare passer ikke sammen. Faktisk var jeg litt småforelsket i min ene "beiler" en tid før han ble interessert i meg (vi vanket i samme miljø), men da han fikk øynene opp for meg så hadde min interesse gått over. Det ordnet seg uansett for ham også, for han er gift og familiefar i dag. (Og han fikk det trolig mye bedre enn han ville fått det sammen med meg.) Siden jeg nesten aldri har fått oppmerksomhet fra det annet kjønn så er ikke det automatisk en forutsetning for å mistrives med uønsket interesse. Bare så vanskelig å vite om hun tenker negativt eller om hun kanskje syntes det var søtt...om du skjønner? Har alltid fått "dama i fanget" om jeg kan bruke det utrykket.....Nå har jeg vært singel allt for lenge, så kan ikke vente på at dama skal gyve på heller Fuck dette er så hardt altså ...men jaja...får bare ta tiden til hjelp
Gjest HarryDotter Skrevet 30. juni 2014 #94 Skrevet 30. juni 2014 Siden du nå baserer deg på svar fra ei dame bare, vil jeg blande meg inn og si at jeg er totalt uenig. Interesse er hyggelig, uansett. Det er veldig kjipt og måtte avvise folk med mer enn seksuell interesse, men det må til. Bedre enn å holde på gress. Interesse er kun kjipt hvis man alt har avvist tydelig og mennesket ikke tar et nei. Jeg har to stk per nå som ikke har tatt et nei, kun da føler jeg at de invaderer livet mitt. Men det kan godt hende at damer som er vant til oppmerksomhet rundt hvert gatehjørne ser på det som plagsomt. Jeg syns det bare er hyggelig og tar det som er kompliment. Så bra.....Det hjelper litt på da
Purple Diamond Skrevet 30. juni 2014 #95 Skrevet 30. juni 2014 Må bare si at jeg tar det som et kompliment og blir veldig glad hvis en mann viser interesse, uavhengig om jeg er interessert eller ei. Blir jo smigret uansett 😄
romtemperert Skrevet 1. juli 2014 #98 Skrevet 1. juli 2014 Hvis vi ser bort fra det siste "forholdet" (vi var aldri offisielt sammen)... Over seks år. Synes det begynner å bli for lenge!
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2014 #99 Skrevet 2. juli 2014 Vært singel i 4 år. Etter det forholdet trengte jeg en pause fra forhold og alt, selvtillit på bunn og måtte bygge meg litt opp igjen etter å ha blitt trykket ned lenge, men har egentlig vært klar for å prøve i to år eller noe men er litt redd for å åpne meg opp for noen og forelske meg igjen selv om jeg vet at alle mannfolka der ute ikke er som exen. Anonymous poster hash: 66cc8...892
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå