KaDust Skrevet 14. juni 2014 #1 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Lyst på venner, enten det er nettvenner eller om det er noen jeg kan treffe innimellom. Kan si litt om meg selv: Jeg bor i Askim, fyller 24 år i sommer og har for tiden en sommerjobb i Oslo. Er ei aktiv jente som er glad i friluftsliv og dyr. Okey, jeg vet egentlig ikke hva jeg skal si om meg selv, suger på sånne ting. Så, dere får skrive her eller sende meg en PM om dere vil bli kjent! Endret 15. juni 2014 av KaDust 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 15. juni 2014 #2 Del Skrevet 15. juni 2014 Tja, kunne nok vært fint med flere venner, er ikke så fryktelig sosial for tiden. Har nettopp flyttet med samboer til Knapstad og kjenner ikke så mange i området. Jeg er kanskje litt ung da, blir 20... Uansett, hovedinteresse er definitivt dyr. Har hest (snart to), hund og katt. Går mye på tur med hunden, trener hesten(e) i noe som heter akademisk ridekunst og ellers går det mest i bøker/tv/pc og matlaging. Er ikke så flink til å fortelle om meg selv jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 15. juni 2014 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Ingenting er for gammelt/ungt så lenge kjemien er til stede, synes jeg! Hvordan hest har du? Hvordan hund har du? Jeg er oppvokst med hunder og skal skaffe meg hund så fort jeg har tid og penger! Har to katter nå da. Endret 15. juni 2014 av KaDust 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 15. juni 2014 #4 Del Skrevet 15. juni 2014 Ingenting er for gammelt/ungt så lenge kjemien er til stede, synes jeg! Hvordan hest har du? Hvordan hund har du? Jeg er oppvokst med hunder og skal skaffe meg hund så fort jeg har tid og penger! Har to katter nå da. Sendte PM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kapteinNorge Skrevet 15. juni 2014 #5 Del Skrevet 15. juni 2014 Mann/gutt (?) 23 fra det glade sørland. Nye venner er alltid velkomne, både fysisk og på nettet. Er en aktiv type som er glad i stort sett alt av idrett og spiller fotball og volleyball mer eller mindre fast. Kan sende deg pm om dette høres intersant ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. juni 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 16. juni 2014 Bare å sende en PM, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kapteinNorge Skrevet 17. juni 2014 #7 Del Skrevet 17. juni 2014 Bare å sende en PM, det! Ok, ny PM coming your way Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 18. juni 2014 Forfatter #8 Del Skrevet 18. juni 2014 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl86 Skrevet 25. juni 2014 #9 Del Skrevet 25. juni 2014 Vil gjerne ha flere venner. Vi flyttet til en ny plass for to år siden på Sørlandet og det tar litt tid å bli kjent med folk. Jeg liker godt reising, foto, data og familie. Skriv gjerne en PM 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå