Gå til innhold

Til klara

Gry

Anbefalte innlegg

Er det en feil i den registererte epostadressen din?

Jeg får epost i retur, som er forsøkt sendt deg automatisk fordi du abbonerer på noen innlegg hos oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei Gry,

som sagt ventet jeg litt på denne her...

Det er vel neppe en feil i selve adressen. Feilen er at det er en hotmail-konto som ikke har vært i bruk, og som derfor automatisk "legges ned" av hotmail-folka etter omtrent en måned.

Må jeg opprette en ny mailkonto som holder seg aktiv, eller holder det at jeg velger å ikke abonnere på innlegg? (Husker ikke at jeg har valgt det, men...)

Ellers takk for tjenestene her Gry!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Klara!

Det er en fordel med en mailadresse, slik at du for eksempel kan få tilsendt et nytt passord dersom du skulle få innloggingsproblemer. :wink:

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle på KG må ha en adresse som fungerer...

Det er derfor fint om du endrer til en som er i bruk.

Du har sikkert en du bruker, så du trenger ikke oprette en ny...

Du kan uansett velge å ikke vise eposten i profilen din, slik at ingen andre enn meg vil ha tilgang til den.

En del av valgene i profilen er (om du ikke har endret) innstilt slik at du får epost i ny og ne...for eksempel om noen sender deg en privat melding. Du bør gå inn og endre disse til du får lagt inn en epostadresse som fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vala,

tusen takk for tipset om portalen.no! :D

Prøvde sporenstreks etter å ha lest din melding, og det er allerede i boks, dærsken det var enkelt! Funker som et skudd! Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...