Gry Skrevet 20. juni 2002 #1 Del Skrevet 20. juni 2002 Er det en feil i den registererte epostadressen din? Jeg får epost i retur, som er forsøkt sendt deg automatisk fordi du abbonerer på noen innlegg hos oss.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klara Skrevet 23. juni 2002 #2 Del Skrevet 23. juni 2002 hei Gry, som sagt ventet jeg litt på denne her... Det er vel neppe en feil i selve adressen. Feilen er at det er en hotmail-konto som ikke har vært i bruk, og som derfor automatisk "legges ned" av hotmail-folka etter omtrent en måned. Må jeg opprette en ny mailkonto som holder seg aktiv, eller holder det at jeg velger å ikke abonnere på innlegg? (Husker ikke at jeg har valgt det, men...) Ellers takk for tjenestene her Gry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 23. juni 2002 #3 Del Skrevet 23. juni 2002 Hei Klara! Det er en fordel med en mailadresse, slik at du for eksempel kan få tilsendt et nytt passord dersom du skulle få innloggingsproblemer. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 24. juni 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 24. juni 2002 Alle på KG må ha en adresse som fungerer... Det er derfor fint om du endrer til en som er i bruk. Du har sikkert en du bruker, så du trenger ikke oprette en ny... Du kan uansett velge å ikke vise eposten i profilen din, slik at ingen andre enn meg vil ha tilgang til den. En del av valgene i profilen er (om du ikke har endret) innstilt slik at du får epost i ny og ne...for eksempel om noen sender deg en privat melding. Du bør gå inn og endre disse til du får lagt inn en epostadresse som fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 24. juni 2002 #5 Del Skrevet 24. juni 2002 Du kan jo lage en adresse f.eks her: http://epost.portalen.no/ Tror ikke den blir stengt selv om du ikke bruker den så mye.. Dessuten kan du få mail videresendt til din vanlige adresse fra denne. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klara Skrevet 26. juni 2002 #6 Del Skrevet 26. juni 2002 Hei Vala, tusen takk for tipset om portalen.no! :D Prøvde sporenstreks etter å ha lest din melding, og det er allerede i boks, dærsken det var enkelt! Funker som et skudd! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 26. juni 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 26. juni 2002 Det var bra Klara! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 26. juni 2002 #8 Del Skrevet 26. juni 2002 Bra det var til hjelp da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå