Gå til innhold

Vi over 40


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er over 40 og opplever det egentlig ikke som vanskeligere å finne noen nå enn det var for 15-20 år siden. Den eneste forskjellen er at det er færre som er innpåslitne, desperate og irriterende enn det var den gang. Også den gang hendte det jo at jeg ville ha noen som ikke ville ha meg og/eller var opptatt.



Anonymous poster hash: 57963...7f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er singel og bor i Bergen. Vil ikke ha barn, gikk ut av et 10 år langt forhold for noen år siden, og er bikket 41. Er jeg kanskje for gammel da? :P

Jeg har hatt en del såkalte velsituerte menn etter meg, men jeg vil ikke gå inn i noe forhold med en fyr jeg ikke tenner på fysisk... Og fatter ikke at andre kan gjøre det heller, kun pga økonomisk trygghet! Anonymous poster hash: c7e26...b96

Ja jeg er klar. Er du klar? Har du lyst har du lov... :)

Hvor går du ut da?

Anonymous poster hash: 0f7ce...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg registrert meg på en ukrainsk nettside, med en profil som galt anbefalte. Ikke mange som snakker engelsk og vanskelig å kommunisere med de. Ser også ut til at mange profiler er uærlige profiler. Ser de ofte bare svarer ked std brevsvar. Skjønner ikke helt dette.

Skal nok gå ut en del i vyen i ferien. Fint om noen i bergen kan komme med tips til hvor jeg bør gå ut mtp på min alder. 39.

Så får vi se....

Anonymous poster hash: 0f7ce...cf4

Registrerte du deg på nettsiden jeg anbefalte?

De er veldig flinke til å "luke" ut useriøse / uærlige profiler allerede før de blir lastet opp.

Og mange av kvinnene svarer med korte ferdiglagde scripts i begynnelsen.

Det betyr ikke at de ikke er seriøse, heller tvert i mot.

Men som du sier,,, det er nok uansett verdt å ta seg en tur på byen nå i sommer månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel jente og har truffet en del fra nett allerede. Legger ikke skjul på at det er for sex. Liker det, og det er kanskje min fetish i form av spenninga med å møte en fremmed, ha sex, og så gå hver til sitt. Jeg er forholdsvis forsiktig med hvem, hvor og sånn + at jeg krever bruk av kondom. Utfordringen til kvinner og slike opplegg er at man fort kan få "hore-stempelet". Synd at det ikke skal være sosialt akseptert for oss kvinner å kun møte andre for sex. Menn som puler rundt er jo på mange måter helter til sammenligning.

Hadde det vært sosialt akseptert hadde nok flere kvinner turt, ikke alle - men flere..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle svar.

Nei jeg er ikke jomfru, men har ikke vært gift bare korte forhold.

Nå føler jeg at det blir vanskeligere for meg å gå på byen og treffe potensielle kjærester i min alder i Bergen. Ofte et de unge og vil knapp snakke med "gamle griser" som meg som de sier. Jeg blir ofte litt såret av dette men tenker at ikke alle er like slemme da. Føler ofte at damer på min egen alder ikke vil i nye forhold da de sier at de har blitt lei av utro menn i sine tidligere forhold. Jeg kommer ikke til å være utro mot den kvinnen jeg evt har forhold til. Men dette tror ikke damer i min alder helt på og de er dermed redd for å starte et forhold på nytt da de er blitt såret før. De vil ha pause. Ikke klar for forhold.

Hvorfor holder ikke menn som er heldige å ha fått kjæreste og tar vare på sine kjære. Hadde jegg vært heldig å fått meg en dame hadde jeg tatt godt vare på henne og i hvertfall ikke vært utro mot henne.

Så det er vanskelig for meg å finne noen partner føler jeg.

Av og til drømmer jeg om familie livet men føler jeg ikke får det siden yngre menn har ødelagt damer med sin behandling av de.. Derfor er de ikke,enge like villig til å inngå nye forhold nå i de senere år.

Norn tips til hva jeg bør gjøre, endre meg på eller noe jeg bør tenke på ang min jakt på en partner?.

Anonymous poster hash: 0f7ce...cf4

Jeg nærmer meg 40. Er heldigvis litt under 40 ennå hehe. Er noen år igjen, men jeg er en av de damene som ønsker kjæreste fremfor noe løst sexforhold. Jeg har hørt at mange damer i min alder ikke ønsker forhold men sex. Synes det er rart jeg. Sex utenfor forhold gir meg ingenting. Du bør være ærlig med hva du søker, og ikke lyve å si at du søker forhold hvis du bare søker sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registrerte du deg på nettsiden jeg anbefalte?

De er veldig flinke til å "luke" ut useriøse / uærlige profiler allerede før de blir lastet opp.

Og mange av kvinnene svarer med korte ferdiglagde scripts i begynnelsen.

Det betyr ikke at de ikke er seriøse, heller tvert i mot.

Men som du sier,,, det er nok uansett verdt å ta seg en tur på byen nå i sommer månedene.

Er det snakk om at du skal lure kvinner til å tro at du vil ha mer enn sex, også er det bare sex du er ute etter? Hvis det er tilfelle er det råttent gjort. Vil aldri at noen skal sløse bort min tid på bare sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det snakk om at du skal lure kvinner til å tro at du vil ha mer enn sex, også er det bare sex du er ute etter? Hvis det er tilfelle er det råttent gjort. Vil aldri at noen skal sløse bort min tid på bare sex.

Det er da aldri noen som sløser bort din tid med sex, den sløser du selv bort isåfall. La nå folk få gjøre som de vil og bruk heller tiden din på å fikse ditt liv.

Anonymous poster hash: cae81...42f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da aldri noen som sløser bort din tid med sex, den sløser du selv bort isåfall. La nå folk få gjøre som de vil og bruk heller tiden din på å fikse ditt liv.

Anonymous poster hash: cae81...42f

For meg er det tidsfordriv å drive rundt å ligge rundt. Så jeg har en annen formening

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

TS hva du enn gjør, ikke få deg et forhold med en dame på din egen alder, med mindre du ønsker et trist liv. Er selfølgelig stas i begynnelsen, men ender bare opp i et mareritt!!!

Anonymous poster hash: 624c7...618

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...