Gjest Jumo Skrevet 13. juni 2014 #1 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Heii, jeg flytter snart til Trondheim og kunne trenge meg en som kunne vist meg litt rundt mens jeg er der 1.-5.juli. Pm meg Endret 23. juni 2014 av Jumo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristinaus Skrevet 13. juni 2014 #2 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Jeg flyttet til trondheim alene for en uke siden. Og jeg skal være her hele sommeren, så er bare å ta kontakt Kjenne ikke så mange her, men kunne gjerne tenkt meg å bli kjent med flere. Er 19 år. Endret 13. juni 2014 av kristinaus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nistrik Skrevet 16. juni 2014 #3 Del Skrevet 16. juni 2014 Skal du gå skole her? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jumo Skrevet 16. juni 2014 #4 Del Skrevet 16. juni 2014 Skal du gå skole her? :D Ta opp fag og jobbe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nistrik Skrevet 18. juni 2014 #5 Del Skrevet 18. juni 2014 Ta opp fag og jobbe! Hvor da? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå