Gå til innhold

Hvofor er dere menn så kalde i forhold til oss kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere menn kritiserer oss for de minste ting som vi gjør. Jeg begynner å bli lei av alle mannfolka nå. Dere er kalde og eier ikke sympati, men det gjør vi kvinner. Så hvofor er dere menn så kjølige?

Anonymous poster hash: 39a29...c47

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vi mannfolk så himla like altså? Selv min bror er ekstremt ulik meg selv - så jeg anbefaler deg å vurdere tanken om at du selv har oppsøkt og omgått en type menn. Hvorfor det kan man bare spekulere i.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dere menn" og "dere kvinner". Kan dere ikke bare gi dere snart? Er drittlei alle disse generaliserende postene, de er ikke produktive i det hele tatt! :scorpis:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dere menn" og "dere kvinner". Kan dere ikke bare gi dere snart? Er drittlei alle disse generaliserende postene, de er ikke produktive i det hele tatt! :scorpis:

Visst du ikke vil lese tråden, så kan du godt la være å gå inn på den, det er helt frivilgt. Du er kanskje en mann som føler deg truffet vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 39a29...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst du ikke vil lese tråden, så kan du godt la være å gå inn på den, det er helt frivilgt. Du er kanskje en mann som føler deg truffet vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 39a29...c47

Poenget er vel snarere at denne tråden innledes med fordomsfullt pjatt som ikke backes opp med noe som helst. Det er ikke særlig konstruktivt, ei heller noe man kommer særlig langt med. Jeg er ikke uenig i at det finnes en bråte menn på KG som kritiserer kvinner for det meste, men du skal ikke lete langt for å finne tilsvarende andre veien heller på dette forumet.

Drittfolk er drittfolk. Ikke særlig kjønnsavhengig, virker det som. Og et hovedinnlegg som bare består av å generalisere flere milliarder mennesker helt uten å backe det opp overbeviser meg ikke om noe annet.

Anonymous poster hash: 779b7...874

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Dere menn" og "dere kvinner". Kan dere ikke bare gi dere snart? Er drittlei alle disse generaliserende postene, de er ikke produktive i det hele tatt! :scorpis:

Så enig. Jeg føler meg dyttet inn i båser jeg aldri har bedt om å bli puttet inn i. Bare på grunn av at enkelte har en så enorm stor trang til å tråkke ned på andre mennesker.

Og fordi enkelte syns det er så morsomt å provosere.

BLAAAAAAHH.... :lete: Leter etter litt positivt tenkende mennesker................

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vi?

Jeg har en kroppstemperatur på 36,7.

Bortsett fra når jeg har feber,da. Da er den fort 38,5 og 39.

Jeg følermeg ikke spesielt kald av meg. På vinteren syns jeg ofte sånne vinterjakker blir litt varme.

Jeg vil ellers bestride at jeg ikke har noen sympati.

Noen ganger blir jeg trist av å se et dødt dyr i veikanten. Spesielt hvis det er et pinnsvin. De har jo så korte bein og kan ikke løpe fort. Og når det kommer en bil, krøller de seg bare sammen. Så da blir de drept. :tristbla: Fryktelig trist å tenke på.

I tillegg syns jeg det er grusomt med krig på Dagsrevyen. Da tenker jeg alltid på de som bombes og hvor redde de må være. Det tenker jeg mange ganger...

Dessuten er jeg veldig glad i å få klemmer.

Jeg har hørt at jeg er en ganske gjennomsnittelig fyr sånn på følsomhetsskalaen. Bare så det er nevnt.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg føler bare at dere menn ikke er så omsorgsfulle som oss kvinner. Dere er mer opptatt av å tenke på dere selv.

Anonymous poster hash: 39a29...c47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig ganske provoserende at du drar alle menn under et her!



Anonymous poster hash: d62f3...95b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst du ikke vil lese tråden, så kan du godt la være å gå inn på den, det er helt frivilgt. Du er kanskje en mann som føler deg truffet vil jeg tro.

Anonymous poster hash: 39a29...c47

Det er noe som heter "like barn leker best". Hvis du tiltrekker deg menn med dårlig personlighet bør du kanskje se litt dypt inn i speilet og revurdere dine egne meninger, valg og preferanser. Om du gang på gang velger de menn som oppfører deg dårlig og velger bort de som ikke ville gjort det handler det minst like mye om deg selv og dine egne valg. Slik du fremstiller det forsøker du å avvise alt ansvar for de situasjoner du selv har bragt deg inn i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Dere menn kritiserer oss for de minste ting som vi gjør. Jeg begynner å bli lei av alle mannfolka nå. Dere er kalde og eier ikke sympati, men det gjør vi kvinner. Så hvofor er dere menn så kjølige?

Anonymous poster hash: 39a29...c47

Synes jeg er veldig sympatisk av meg, jeg. Synes heller at det er mange kvinner som er kalde enn menn, men vet ikke helt om jeg skjønner hva du sikter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært igjenom skillsmisse og ektemannen min var ekstra kald mot meg. Han terroriserte med psykisk. Derfor holder meg jeg unna mange menn.

Anonymous poster hash: 39a29...c47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

Om du gang på gang velger de menn som oppfører deg dårlig og velger bort de som ikke ville gjort det handler det minst like mye om deg selv og dine egne valg.

Enig. De kvinnene som biter på "bad boy"-attituden bør egentlig ta konsekvensene av det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget er vel snarere at denne tråden innledes med fordomsfullt pjatt som ikke backes opp med noe som helst. Det er ikke særlig konstruktivt, ei heller noe man kommer særlig langt med. Jeg er ikke uenig i at det finnes en bråte menn på KG som kritiserer kvinner for det meste, men du skal ikke lete langt for å finne tilsvarende andre veien heller på dette forumet.

Drittfolk er drittfolk. Ikke særlig kjønnsavhengig, virker det som. Og et hovedinnlegg som bare består av å generalisere flere milliarder mennesker helt uten å backe det opp overbeviser meg ikke om noe annet.

Anonymous poster hash: 779b7...874

Så enig. Jeg føler meg dyttet inn i båser jeg aldri har bedt om å bli puttet inn i. Bare på grunn av at enkelte har en så enorm stor trang til å tråkke ned på andre mennesker.

Og fordi enkelte syns det er så morsomt å provosere.

BLAAAAAAHH.... :lete: Leter etter litt positivt tenkende mennesker................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav faktisk en mann en kraftig ørefik fordi at han prøvde å tafse på meg på fest. Da ble han rasende. Jeg liker igjennom ikke menn sånn generelt sett.

Anonymous poster hash: 39a29...c47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært igjenom skillsmisse og ektemannen min var ekstra kald mot meg. Han terroriserte med psykisk. Derfor holder meg jeg unna mange menn.

Anonymous poster hash: 39a29...c47

Ja, ikke sant. En mann var veldig kjip med deg. Min eksdame stakk meg med kniv, to andre eksdamer var utro mot meg. De er noen jævla drittsekker. Kvinner flest er ikke det. Selv har jeg alltid vært trofast, og jeg strekker meg stort sett så langt jeg bare kan for å hjelpe de jeg bryr meg om. Det er forskjell på oss også.

Så skal jeg ikke protestere på at menn viser mindre følelser enn kvinner, for eksempel. Menn og kvinner har fylt forskjellige roller i tusenvis av år, og det er naturlig at det er sånn. Menn har skullet være store og sterke beskyttere, kvinner har skullet være omsorgsfulle. Det gjør ikke oss menn onde. Vi er stort sett ganske greie. Dere også.

Anonymous poster hash: 779b7...874

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen menn er nok det akkurat som noen kvinner er det. Men det fins både varme menn og kvinner :)

Men jeg kan på en måte forstå din frustrasjon TS. Selv har jeg lagt menn på hylla for en periode.

Det betyr alikevell ikke at jeg ikke tror det fins noen varme og kjærlige menn der ute som kunne tilført livet mitt noe bra. Jeg tar bare ikke sjangsen akkurat nå for jeg vil fokusere på andre ting, og helt ærlig vil ikke møte på de utgavene som er kalde som du snakker om eller andre utgaver jeg helst ikke vil ha noe med å gjøre.

Men gode menn fins det, det er jeg overbevist om :)

Gir deg en god klem ts for du virker som du trenger det, er lov å være litt bitter og være litt skeptisk. Det er helt naturlig når man har opplevd litt. Gi deg selv tid til å lege alle sår så går det seg nok til med tiden. Kansje du rett og slett trenger å fokusere litt på deg selv? Veldig viktig etter et brudd. For gode mennesker fins det der ute det skal du vite :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen menn er nok det akkurat som noen kvinner er det. Men det fins både varme menn og kvinner :)

Men jeg kan på en måte forstå din frustrasjon TS. Selv har jeg lagt menn på hylla for en periode.

Det betyr alikevell ikke at jeg ikke tror det fins noen varme og kjærlige menn der ute som kunne tilført livet mitt noe bra. Jeg tar bare ikke sjangsen akkurat nå for jeg vil fokusere på andre ting, og helt ærlig vil ikke møte på de utgavene som er kalde som du snakker om eller andre utgaver jeg helst ikke vil ha noe med å gjøre.

Men gode menn fins det, det er jeg overbevist om :)

Gir deg en god klem ts for du virker som du trenger det, er lov å være litt bitter og være litt skeptisk. Det er helt naturlig når man har opplevd litt. Gi deg selv tid til å lege alle sår så går det seg nok til med tiden. Kansje du rett og slett trenger å fokusere litt på deg selv? Veldig viktig etter et brudd. For gode mennesker fins det der ute det skal du vite :)

Gode råd! :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går inflasjon i generaliserende kjønnstråder på KG for tiden. Kanskje vi bare kan si oss enig i Fredrik Stabels visdomsord:

Mann og kvinne har en ting felles – motsatt kjønn.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...