momo Skrevet 22. juni 2004 #21 Del Skrevet 22. juni 2004 Navn: momo Alder: 26 Gift med momomannen i 3 mnd. Vært sammen i 5 år. Hans alder: Snart 25 Har en nydelig datter på 3 år. Begynnte prøvinga nå i juni. :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimsa Skrevet 23. juni 2004 #22 Del Skrevet 23. juni 2004 Navn: Vimsa Alder: 24 Gift med: Drømmeprinsen (giftet oss 12.juni 2004) Hans alder: 26 Barn fra før: Nei Vært prøvere siden: mai 2004, denne mnd er 2pp. Kjent problem: Var prøvere i 2002/2003, da det endte med en SA og en MA. Så nå tenker vi at alle gode ting er tre :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nat26 Skrevet 23. juni 2004 #23 Del Skrevet 23. juni 2004 Navn:Nat25 Alder:25(26 om 2 mnd) Forlovet og samboer med verdens beste gutt(han er 29) Vært prøvere siden mandag,ingen barn fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2004 #24 Del Skrevet 23. juni 2004 Navn: Limbo Alder: 28 Gift med: Limbo mannen siden April 2002 Hans alder: 32 Barn fra før: Ja, go jenta vår er 1 år nå. Vært prøvere siden: når mensen miner ferdig denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 24. juni 2004 #25 Del Skrevet 24. juni 2004 Navn : Emy Samnoer med : " Min bedre halvdel " Jeg er : 28 år Han er : 32 år Ingen barn fra før. Kjent problem: Jeg har brukt kobberspiral i fem år. Vært gjennom en operasjon hvor de tok vekk deler av livmorhalsen etter celleforandringer. Har vært prøvere nå i ett halvt år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 28. juni 2004 #26 Del Skrevet 28. juni 2004 Navn: 'Lilly' Alder: 25 (snart 26) Gift med: 'Lilly-mannen' Hans alder: 30 (snart 31) Barn fra før: Nei Vært prøvere siden: juni 2004 Har begynt å prøve i det små... Synes nesten det er rart å kalle meg prøver... Vi har sluttet med prevensjon, men er foreløpig ikke intense prøvere. Vi koser oss, og tar det som det kommer. En graviditet tar vi som en bonus. Jeg har ganske uregelmessig mens, så det er vanskelig å finne ut av når jeg har eggløsning. Er ikke alltid jeg har så klare tegn på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. juni 2004 #27 Del Skrevet 29. juni 2004 Navn: MissG Gift med min mann siden lørdag Ingen barn fra før Alder 32/37 Problem: Ingen som noen lege kan finne Prøvere siden: Egentlig siden vi begynte sammen for 2 år siden, men meget aktivt siden august i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Lill Skrevet 3. juli 2004 #28 Del Skrevet 3. juli 2004 Navn.: Trine Lill Samboer med kjæresten min i 4 år Alder: 27 og 28 Prøvere siden januar 2004 Problemer: Ingen, men hadde en SA i april Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 3. juli 2004 #29 Del Skrevet 3. juli 2004 Navn: Imax Gift med: En fantastisk mann i 1 år, sammen i 8 Min alder: 31 Hans alder: 30 Prøvere siden: Nå omtrent? Hvis han ikke ombestemmer seg når det gjelder bruk av kondom... Problemer: Ikke foreløpig, bortsett fra at han er vettskremt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 5. juli 2004 #30 Del Skrevet 5. juli 2004 Navn: Juni04 Gift med: Junimannen i 3 uker, sammen i 10år Min alder: 25 Hans alder: 28 Barn fra før: Ingen Prøvere siden: Juni 2004 Problemer: Ingen, foreløpig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brumm Skrevet 12. juli 2004 #31 Del Skrevet 12. juli 2004 Navn: Brumm Alder: 31 Gift med Brummle, 27 år Har ingen barn fra før, men en herlig hund! Har aldri brukt prevensjon, vært sammen i 8 år,men hoppet av i svingen lenge. Begynte prøving for 4 år siden, stod i kø til prøverør, men etter tre inseminasjonsforsøk mens vi ventet, valgte vi å hoppe av hele barnelagingskarusellen for en stund. Nå har vi ventet i to år, og prøver igjen. Ingen feil funnet på noen av oss, de lurer på om feilen ligger på et klinisk-kjemisk nivå, altså at vi ikke passer sammen, og miljøet mitt tar livet av de stolte ryttere han sender fra seg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 12. juli 2004 #32 Del Skrevet 12. juli 2004 Navn: Brudulja Gift med: Brudulf siden 5 juni 2004 Alder: jeg er 26 år, han snart 28. Starter prøvinga etter jeg får fullført p-pille brettet (5 igjen!) Ingen av oss har barn fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 13. juli 2004 #33 Del Skrevet 13. juli 2004 Ok, får vel presentere meg jeg også... Navn: Engel Alder: 27 Gift med Engel-mannen som er 31 år Ingen av oss har barn fra før Sluttet på p-piller i begynnelsen av desember 2003, aktive prøvere siden april 2004, er nå inne i 4. pp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fast bruker - anonym nå Skrevet 16. juli 2004 #34 Del Skrevet 16. juli 2004 Navn: Fast bruker, men anonym nå. Gift med: en fantastisk mann i 2 år Alder: jeg er 26 år, han er 30. Startet prøvinga i slutten av 2003. Ingen barn fra før, og håper snart på klaff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion75 Skrevet 16. juli 2004 #35 Del Skrevet 16. juli 2004 Smart! 8) Navn; Skorpion75 Alder: 28 (29 i nov) Giftet meg i september 03 med pusen min Hans alder: 33 (i aug) Barn fra før: Nei Vi skal begynne å prøve sånn i det små nå, og prøver for fult fra august, er planen Kanskje vi er så heldige at det blir til neste vår - skremmende, og spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. august 2004 #36 Del Skrevet 3. august 2004 Er 25,samboeren 31. Mistet datteren vår ved fullgått svangerskap i vår. Prøver igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zmurfette Skrevet 3. august 2004 #37 Del Skrevet 3. august 2004 Navn: zmurfette Alder: 28 i et par mnd til... Gift med: zmurfen i snart 2 mnd; var samboere i 2 1/2 år før vi giftet oss Hans alder: 33 Barn fra før: Nei, men har katt så vi er vant til å stå opp om natten når hun vil inn/ut/spise/ha selskap.... :-? Vært prøvere siden vi giftet oss, men begge eggløsningene siden den gang har vært mens vi var på fly over Atlanteren, og uansett hva noen måtte mene om saken så synes jeg IKKE flytoaletter er særlig gunstige steder for seksuell utfoldelse....Så sånn sett så starter vi kanskje egentlig denne måneden her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edea Skrevet 4. august 2004 #38 Del Skrevet 4. august 2004 denne så jeg først nå..... her er jeg: Navn; edea Alder: 28 (29 i sept) Prøver med: Mannen. vi giftet oss i august -03. har vært sammen i snart 8 år Hans alder: 28 Barn fra før: Nei (bortsett fra kalle kanin, da...) Kjente problemer: Ingen Prøvetid: sluttet på pillen i januar, men har ikke vært så aktive mtp timing av EL osv. Er nå i PP1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tyttebæret Skrevet 5. august 2004 #39 Del Skrevet 5. august 2004 Jeg: 27 år Han: 28 år vært i mange år brukt prevensjon til og fra i hele denne tiden begynte aktiv prøving i aug/sept 2002 Utredning har foreløpig vist at han trolig har nedsatt sædkvalitet og at jeg muligens kan ha endometriose. Jeg er ikke ferdig utredet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrollet Skrevet 6. august 2004 #40 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg: Lilletrollet Alder: 22 Han: Lilletrollet-mannen! Alder: 34 Gift i 2 år. Barn fra før:Nei Prøvd i 19 mnd. Utredet våren 2004. Han har "dårlige/late svømmere" Setter igang med Mikroinjeksjon i løpet av høsten! Han spiser gresskar kjerner,og drikker mye juice for å få mere væske til svømmerne! (prøver alt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå