Gå til innhold

[b]nå vil jeg ha et svar fra dere jenter...svar ærlig på det

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
Hvis du søæker litt finner du ut at det er MANGE tråder her inne om penislengder... Personlig liker jeg de bedre tykke enn lange, liker ikke å bli bånnet. Mitt inntrykk er at de fleste jenter er fornøyde med en normal penis.

Hva som er god sex er nok individuelt. For meg er god sex at begge tør slappe av og gjøre det de vil, uten å være flaue for hva den andre vil tenke. Også at man kan fortelle hva som er godt.

Jupp, helt enig med deg! Bedre at de er litt tykke enn så lange at jeg bunnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Klart størrelsen har litt å si. Både for lite og for mye er ikke så bra, men siden vi kvinner er ulike "der nede" er det vel subjektivt hva som er "for stort" og "for lite"?

Jeg tror at i de aller, aller fleste tilfeller er ikke størrelsen noe problem, og at det da blir andre ting som spiller inn. (teknikk, følelser, erfaring, kjemi, "anatomisk kunnskap om kvinnekroppen", åpenhet, evne til å slippe seg løs, etc etc).

(Syns veldig mange kvinner er opptatt av at "mannen ikke må rulle seg rundt og sovne etterpå, men ligge og kose". Akkurat det er noe jeg aldri egentlig har skjønt. Hva er vel bedre enn å sove litt etterpå?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som er langt nok til at den ikke detter ut på ut-tur hver gang er langt nok, og hvis den i tillegg er tykk nok til at jeg kjenner at jeg har fått noe mellom bena, så er den også tykk nok.

Noe annet er det estetiske. Det er klart man tenner mer på en stor og vakker en, enn en liten og tuslete i pekefingerstørrelse.

Men når alt så kommer til alt... så er det vel mannen i seg selv, og hans evner som elsker som er det avgjørende - ikke størrelsen på utstyret hans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tykke-lange er best

Akkurat som menn til alle tider har vært (og er) opptatt av puppe-størrelsen (se alle operasjonene for tiden..), er mange av oss damer opptatt av penis-størrelsen.

Tross alt er det penisen som skal gi oss nytelse...og for meg duger det ikke med gjennomsnittelig utstyr dersom jeg skal bli seksuelt fornøyd.

Klart, er jeg virkelig forelsket spiller det mindre rolle (tror jeg), men generelt blir jeg begeistrert over de store, lange OG tykke penisene som både bunner og fyller opp kraftig.

Min eks-samboer hadde en gjennonsnittelig og "slank" penis. Jeg følte da at jeg drev med veldedighet.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s
Akkurat som menn til alle tider har vært (og er) opptatt av puppe-størrelsen (se alle operasjonene for tiden..), er mange av oss damer opptatt av penis-størrelsen.

Tror det er en myte at alle menn er så opptatt av puppe-størrelsen. Vet godt at noen menn liker store bryster, men det er mange menn som liker små og faste også. Det at så mange kvinner ønsker å operere seg større, tror jeg bunner i andre ting. (de fleste menn jeg har snakket med sier og at de liker bedre naturlige bryst enn silikon bryst, spesielt hvis det dreier seg om bryst de selv skal i fysisk kontakt med)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uærlig av menn å si

Mange menn sier det, ja, "jeg liker de små og faste brystene". Men dette sier de bare for å få seg noe. Ingen menn vil egentlig ha en dame med små pupper. Men de SIER at de liker det for ikke å såre jentene, da vet du.

Hvis de kan velge fritt velger de blondiner med store bryster. Det er bare fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
Mange menn sier det, ja, "jeg liker de små og faste brystene". Men dette sier de bare for å få seg noe. Ingen menn vil egentlig ha en dame med små pupper. Men de SIER at de liker det for ikke å såre jentene, da vet du.

Hvis de kan velge fritt velger de blondiner med store bryster. Det er bare fakta.

*kremt*

Jeg vet, fra før vi ble sammen, at min samboer ikkee r en puppemann. Og om han må velge vil han helst ha små søte pupper.

Da jeg selv var en E-cup, er jeg SIKKER på at han ikke sa dette for å trøste meg.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Ja, sant nok. Mange menn liker små og søte pupper... Er ikke alle som liker store vet du, alle er jo forskjellige. Akkurat som oss jenter, noen liker store og noen små, selvom de fleste liker store, tror eg. For meg er ikkje penisstørrelse så viktig. Synes det er bedre at de er gjennomsnittlig enn diger. Blir skremt då eg, og tenker: Hjelp, skal eg ha dette svære greiene inni meg, går d bra?? Er faktisk bekymret før eg har sett penisen og tenker: håper den ikke er for stor, slik at den får plass inni meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Haha - da lurer jeg på hvorfor jeg driver og blir valgt stadig vekk... ikke er jeg blondine og ikke har jeg pupper som er til å skryte av. Gi deg'a - du aner ikke hva du snakker om.

Mange liker store tunge bryster, noen liker skikkelige hengebryster, andre synes det er penest at de holder seg oppe av seg selv, og noen synes at små pupper som peker rett ut med digre brystvorter er det deiligste. Alle menn har ikke et ønske om kjempepupper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uærlig av menn å si

Ja, spesielt- not!

Akkurat som vi damer gjerne vil ha en liten og tynn penis da eller? Jeg tror ikke det... :roll:

Menn er ikke så kresne på det, de er depserate etter sex uansett hvordan jenta ser ut og hva slags bryster hun har. Bare mennene får seg noe sier de ALT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hvor har du fått det fra at ALLE menn liker store pupper?

Hvem er det som har gitt deg den ideen egentlig?

Og kjæresten til Poirot som sier at han egentlig liker små søte pupper til tross for at hun selv er E-cup - hva er forklaringen på det da? Sier han det for å være slem mot henne da, for noen trøst er det jo ikke. Ikke er det sannsynlig at han sier det for å komme i buksa på henne heller, for der er han jo allerede... forklar deg!

Jeg kjenner menn som grøsser over for stor pupper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

:ler: Ja, noen menn ville sikkert valgt en blondine med store, noen ville hatt en brunette med store, andre ville valgt en blondine med ikke så store osv i det uendelige. Tror faktisk de fleste menn liker bryster generelt, og særlig de til den de er glad i. Også tror jeg kanskje form og utseende er viktigere enn størrelse?

Men du er kanskje blond med store bryster selv? Så kanskje de mennene du har snakket med sier dette til deg (at alle menn egentlig foretrekker blondiner med store bryster) for å ikke såre deg? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer derimot litt på alderen til disse som er så overbevist om at ALLE menn liker store pupper, sier de annet så lyver de.... og regner med det er samme gjesten som påstår at alle kvinner liker store pixxer, sier de annet så lyver de?

Hvor gammel er du?

Personlig så velger jeg å tro på både meg selv og de menn jeg møter som liker meg og min kropp!

Jeg liker dem ikke "for" store (for meg), fordi jeg ikke er så vid og når han er virkelig stor så blør jeg når vi har sex= ikke godt!!! (been there-done that!)

Det gjør meg ikke noe om den er under normalen, selv om normalt er det beste for meg. så lenge den, som noen her sa før meg, ikke er så liten at den detter ut på hver ut-tur, så er det greit så lenge mannen er en god elsker!! :sjarmor:

god sex for meg varierer og er variert sex, men det viktigste er vel at begge blir tilfredsstilt og at begge tenker på hverandre og seg selv. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

Har alltid ment at størrelsen har lite å si, tross alt har vi muskler der nede, som kan brukes på både en stor og en liten pikk. Til mye glede for begge.

Min nåværende kjæreste (snart ektemann! :hoppe::hjerter: ) har en ganske stor pikk, den største JEG har vært borti, og fyller meg totalt, noe som er utrolig godt. Så jeg må nok,hvis jeg skal være heeelt ærlig innrømme at, joda størrelsen HAR faktisk en viss betydning.Selv om små har andre fordeler igjen da...F.eks er det lettere å suge en litt mindre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Det er ikke pikken som gir meg nytelse, det er mannen! Som noen skrev over her, så lenge den ikke detter ut og den kan føles inni, er det bra nok. Men en god elsker er så MYYYYE mer enn stakan sin!

En god elsker:

-begjærer meg

-ønsker at jeg skal ha det godt

-liker å kose etterpå

-liker de samme tingene og stillingene som jeg

-liker både å gi og få

-holder lenger enn 30 sek

-sier verken "takk" eller "var det like godt for deg som for meg?"

-respekterer det når jeg ikke har så lyst

-tør å si hva han vil ha eller ikke vil ha

-liker å prøve nye ting

- og tusen andre ting

-og så er det fint om han har en penis.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Jeg bryr meg lite om lengde/størrelse. Nå skal det sies at jeg ikke har hatt noen som er mindre enn gjennomsnittet, så kanskje svaret hadde blitt noe annet hvis det hadde vært tilfellet.

Men derimot vet jeg av erfaring at stor penis ikke er ensbetydende med ett godt ligg...for det nytter ikke å vise frem en sværing hvis man ikke har peiling hva den skal/burde brukes til!!

God sex for meg er at mannen vet hva som tenner meg, og at han gjør disse tingene!!

Å tro at man er verdensmester i senga bærer ingen steder hen...man må fortelle hverandre hvordan man selv vil ha det. Og tørre å si fra dersom noe ikke er ok.

Inn/ut, uten noe annet, er det kjedeligste jeg vet. (med unntak av når man kun skal ha seg en kjapp en)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja ... Jeg syns nå størrelsen har noe å si jeg da... Hadde sex med en fyr en gang som var skuffende dårlig utstyrt, og hele greia ga meg lik null... Og han var bra nok til forspill og det som var, men hva hjelper det når man ikke kjenner noe når han er inne i deg engang ... ;)

Men - så lenge man er "innenfor normalen" så tror jeg nok at størrelsen ikke har så mye å si. Må innrømme at jeg blir tent av å se bra utstyrte menn jeg da, men det vil jo ikke dermed si at de er noen fantastiske elskere da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...