Gå til innhold

[b]nå vil jeg ha et svar fra dere jenter...svar ærlig på det

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gutten28

Det er noe som jeg har gått å lurt på lenge. Jeg snakket med samboeren min og vi diskuterte dette. Nå vil jeg høre hva dere jenter mener om dette temaet.Svar ærlig på dette.

*Saken er at det er mange av dere jenter også gutter som er veldig opptatt hvor lang penisen skal være på godt og vondt. Da lurer jeg på hvorfor er det så viktig å være opptatt av lengden på den? En skulle tro at når man har fått en "hvis" lengde på den så var det viktigste å ha et godt sexliv. Så da vil jeg ha ditt synspunkt på dette om hvorfor det er sånn. Jeg må forte meg å legge til å si at det er ikke alle som er sånn.

*Det andre jeg lurer på er hva er god sex? Jeg og min samboer har også snakket om dette. Så da vil jeg at dere skal svare på dette.

På for hånd vil jeg takke for alle svar som kommer inn. Jeg vil sette igang en debatt om disse tingen for å høre hva folk mener om.Jeg er gutt og vil veldig nysjerrig. Jeg har vel egentlig ikke "lov" å skrive her, men jeg gjør det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Hvis du søæker litt finner du ut at det er MANGE tråder her inne om penislengder... Personlig liker jeg de bedre tykke enn lange, liker ikke å bli bånnet. Mitt inntrykk er at de fleste jenter er fornøyde med en normal penis.

Hva som er god sex er nok individuelt. For meg er god sex at begge tør slappe av og gjøre det de vil, uten å være flaue for hva den andre vil tenke. Også at man kan fortelle hva som er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva som er god sex er nok individuelt. For meg er god sex at begge tør slappe av og gjøre det de vil, uten å være flaue for hva den andre vil tenke. Også at man kan fortelle hva som er godt.

Enig med deg. Når det gjelder penisstørrelse har jeg ærlig talt ingen preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg lite om lengde/størrelse. Nå skal det sies at jeg ikke har hatt noen som er mindre enn gjennomsnittet, så kanskje svaret hadde blitt noe annet hvis det hadde vært tilfellet.

Men derimot vet jeg av erfaring at stor penis ikke er ensbetydende med ett godt ligg...for det nytter ikke å vise frem en sværing hvis man ikke har peiling hva den skal/burde brukes til!!

God sex for meg er at mannen vet hva som tenner meg, og at han gjør disse tingene!!

Å tro at man er verdensmester i senga bærer ingen steder hen...man må fortelle hverandre hvordan man selv vil ha det. Og tørre å si fra dersom noe ikke er ok.

Inn/ut, uten noe annet, er det kjedeligste jeg vet. (med unntak av når man kun skal ha seg en kjapp en)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

penisstørrelsen har lite å si.det er hva man gjør med den og kroppen generellt som teller synes jeg.

virket som gutta er mer opptatt av penisstørrelser enn jentene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phair
penisstørrelsen har lite å si.det er hva man gjør med den og kroppen generellt som teller synes jeg.

virket som gutta er mer opptatt av penisstørrelser enn jentene. :)

På samme måte som jenter er mer opptatt av puppene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

lengden betyr lite,det er tykkelsen som er viktig for meg..

god sex er når to mennesker som elsker hverandre elsker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jeg trodde variasjonen i størrelse var ganske liten uansett, jeg? For meg personlig er ikke lengde noen turn-on.

Hva som er god sex, er allerede beskrevet lenger oppe i tråden, og jeg kan bare si meg enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde variasjonen i størrelse var ganske liten uansett, jeg? For meg personlig er ikke lengde noen turn-on.

Hva som er god sex, er allerede beskrevet lenger oppe i tråden, og jeg kan bare si meg enig :)

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tror de lyver litt her..

Jeg tror flere lyver litt her, eller så er ikke utvalget representativt for resten av kvinnene i landet/verden. En annen tråd på forumet viser jo at det var spesielt mange SV-kvinner her...det sier kanskje litt? :roll:

Jeg foretrekker ærlig talt tykke, lange og størst mulig peniser. Jeg går dersom jeg treffer en med liten og/eller tynn penis...ikke noe er mer turn-off enn det. Ser jeg en stor bul i mannens bukser er det tenning.

Jeg foretrekker at mannen bånner meg og at han fyller maks opp!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gundas

Jeg liker best å bli fylt opp og bunnet maksimalt..synes ikek noe særlig om de små og tynne, eller de gjennomsnittlige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja' date=' det er jo klart at når noen mener noe annet enn deg, må de jo lyve... :roll:[/quote']

Ja, er ikke det typisk. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen betyr ingenting for meg. Helt sant!!!!!

Har aldri i hele mitt liv vurdert størrelsen på bulen på buksa til menn.

En god elsker er oppmerksom på den han elsker med og nyter henne. (Og viser henne det) En god elsker er ekte og oppriktig og oppmerksom.

Det kan man være uavhengig av størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Størrelse har litt å si ja...men ikke slik guttene tror....

Hvis jeg hadde havnet til sengs med en med "DE" utstyret hadde jeg nok tenkt "hjelp, skal den greia opp i lille meg?" :o ...

God sex? mhm....jeg liker forandring...ikke bare inn-ut dag etter dag liksom....

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Anna" hører nok med til unntakene... :)

Da er i såfall jeg, og mange med meg, også et "unntak".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Anna" hører nok med til unntakene... :)

Hvorfor det?!

Fordi jeg ikke er opptatt av lengden på utstyret?!

Det ser jo ikke slik ut i den debatten her da!!

For meg er det viktigere at mannen f.eks ikke kommer etter to minutter, at han ikke bare sovner etterpå når han er fornøyd, at han bruker lang nok tid på forspill, og at han er åpen for mer enn hva som er best for ham selv.

Men jeg har igrunn ikke hatt så mye å klage på noen gang jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge en mann ikke har liten pikk, så har ikke størrelsen noe å si. Det er ikke jo større jo bedre. Og jeg har bare èn gang møtt en mann som hadde så liten pikk at jeg liksågodt kunne beholdt strømpebuksa på.

Men jeg må være så ærlig å innrømme at jeg hadde blitt fryktelig fortvila dersom det viste seg at drømme-mannen hadde en mini-pikk...

For meg handler god sex om varighet og hardhet, :oops: og om at mannen kjenner meg så godt at han vet hva som får meg til å komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...