Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Har nå tenkt og starte anonyme simmers avhengihetsforening :oops: , siden jeg absolutt kan bli æretsmedlem der.. :sjarmor:

Når jeg overhører vesla si til en venninne i telefonen at mamma som vanlig sitter og spiller Sims :oops: , tja.... hva skal man si da :ler:

Vel, idag skal jeg ha spillefri etter at babyen min ble kidnappet i spille :o og mor fikk et lettere raseriutbrudd :ler: ...

Så nå får Sims greie seg uten meg hvertfall i noen timer....tror jeg :hoho::hoho:

Takker for hilsner og hjelp til og passe på boken min, det er godt at noen er på vakt så ikke jeg faller ut på side 2 :o .....skremmende tanke :-? :ler:

Herren er på hyttetur med gutta, og kommer forhåpentligvis hjem idag når de blir eninge om hvem som er kapabel til og kjøre bil :ler: , det er vel karnsje ikke herren som står øverst på kjørelisten :tunge1: , nei..

Ungene har som vanlig huset fullt av gjester, men alle har skjønt at Pcen tilhører mor, så ingen kommer her og maser om og få låne nei :sjarmor: ...flinke

barn :hoho:

Jeg har jo ikke bare spillt i 1 uke da, jeg har hatt vinduspussesjau også, så nå er vinduene skinnenede rene til kulda kommer og gardiner er på plass, nyvasket selvfølgelig :sjarmor:

Siden dere jenter har vært så flinke og passepå her, får jeg setter frem litt ekstra idag, litt pringels, litt bamsemums og litt pepsi max...

Det er mat det som både Fedon og Brundtland ville gråte over :sjarmor::hoho:

Ha en herlig kaloririk dag videre :wink: , jenter og takk for at dere kommer innom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp Betty! Fint å se at fuen er i farta og har det bra! :-)

Kidnappe babyen din da gitt...det var da frekt. Sims2 høres fryktelig morsomt ut, men jeg har lovet meg selv å ikke kjøpe det før etter dette semesteret...har nemlig ikke tid til å bli avhengig akkurat nå. :ler: Det er jo så mye annet jeg klarer å rote bort tida med som det er så. :wink:

Så deilig med blanke vinduer forresten, flink du er! Mine trenger og en puss, men det tar vi når vi skal vaske ut av leiligheten tenker jeg (da får jo ikke jeg noe glede av det da, men pytt).Har funnet ut at jeg vasker vinduene på jobben oftere enn jeg vasker mine egne. :oops:

Får håpe at i hvert fall en av herrene er i stand til å kjøre da, slik at du får gubben hjem igjen hehe! Er jo alltid kos å se hverandre når man har vært borte litt fra hverandre.

:kline:

Prøver å rive meg løs fra pcen jeg da, pensumboka venter på meg, men du vet, det er ikke så lett. :roll: Siden jeg verken bryr meg om Gro eller Fedon forsyner jeg meg både pringles og pepsi max. :sjarmor: Snill du er som sørger for oss damer!

Ha en kjempefin dag videre Betty!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GODT å se at du er i farta, Betty - begynte å bli litt bekymret for deg en stund! :ler:

Hvis sims er SÅ vanedannende og tidkrevende, så skal jeg i hvertfall ikke gå til anskaffelse av det! Har MER enn nok med Kg i følge sambo! Så da så... :klø:

Kose deg i kveld, Betty! :klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan gikk det med blodprøvene til vesla di?

Det gikk endelig bra, alle gode ting er tre :wink:

Tror jeg har blitt skikkelig høst-slapp, har liksom ikke tiltak til noen ting :roll:

Men jeg er vel et sommermenneske, så når høsten kommer og og mørke og kulda setter inn, ja da tror jeg nesten jeg går i dvale.

Det er karnsje forklaringen på slappheten :sjarmor:

Huset er fullt av unger, som vanlig...Vi fikk nemlig to nye rotte-gutter her og alle må jo inn og se påde søte små..

Så min eneste skrekk nå er at en greier og miste en av de små på gulvet, for da er det virkelig gjort :o

Vi får håper det går bra :wink:

Ellers nærmer jo vi oss Halloween, og skremmelysten er hvetfall våknet til liv. Blir jo mer og mer morsomt og kjøpe i norske butikker også nå, så det blir nok litt hamstring rundt i forskjellige butikker ja... :ler:

Jeg må jo takke alle dere damene som er innom og slenger igjen en hilsen eller to, tusen takk :kysse: , dere gjør min hverdag lys og lykkelig :hoho:

Godt og se at så mange har trosset både Brundtland og Fedon og spist at det forbudene maten :sjarmor:

(det er jo så godt og gjøre det man ikke burde :ler::ler: )

Nei, nå får jeg gå og se på svinesteken som står og koser seg i ovnen, Herren kommer jo snart hjem og da må jo en god "husmor" være klar med meddan :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naturelle

:vinke:

Høres ut som du er ei skikkelig husmor!

Kos deg med svinestek og familien!

...men de rottene hørtes ikke noe særlig ut altså... :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp Betty! :vinke: Håper du har det fin-fint! Høres ut som det er liv i huset hos deg for tida i hvert fall. :wink:

Går forresten i dvale om høsten og vinteren jeg også. :oops: Godt å høre at jeg ikke er alene om det... Da vil jeg helst bare kose meg innendørs og sove masse masse... Men, om sommeren da våkner iniativet ja! Soulmannen er forresten en smule slik han og, så helt uvanlig er det nok ikke.

Stor klem til deg fra meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg bare sååå mye arbeidslyst :-? , ja blir det noe verre nå kan jeg like godt la være og stå opp....

Hater sånne ikke-ha-lyst.til-noenting dager...

Tror jeg kryper inn i sofaen og har en inn-i-meg-selv-dag :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Idag har jeg bare sååå mye arbeidslyst :-? , ja blir det noe verre nå kan jeg like godt la være og stå opp....

Hater sånne ikke-ha-lyst.til-noenting dager...

Tror jeg kryper inn i sofaen og har en inn-i-meg-selv-dag :roll:

.. sånn inni-meg-selv-dag vil jeg også ha :cry: synes det er deilig med noen sånne ikke orke å gjøre noe-dager innimellom jeg.. og ikke minst å nyte dem med god samvittighet...

Nå er det så ufsent og kaldt ute.. så fyr på peisen (om du har) kryp opp i sofaen .. og kos deg med en god bok .. med god samvittighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Bare innom og oppdaterer meg litt jeg :wink:

Kommer meg ikke så ofte på nett, for vi har ikke fått nett i den nye leiligheten ennå!

Setter igjen en liten ostekake, som du kan kose deg med i kveld jeg!

:klem: fra baby-E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...