Soul Skrevet 28. september 2004 #1121 Del Skrevet 28. september 2004 Hei og god morgen Bettymor! Er bare innom for å ønske deg en kjempefin dag! (Og for å luske meg hjem fra Marbella..) :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 28. september 2004 #1122 Del Skrevet 28. september 2004 Hah, den Paracet-fella gjennomskua jeg raskt. Hvis jeg bare sitter musestille her borte ved bassenget så ser hun meg sikkert ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 28. september 2004 Forfatter #1123 Del Skrevet 28. september 2004 Kverula og Soul har kapitulert og overgitt seg , kun Anonyma igjen... Baby-E har jo tydligvis vært hjemme en stund, for hun er observert syngene på diverse fotball baner *pønsker ut ny felle til Anonyma* Karnsje jeg skulle legge ut en spanjol eller to , da kommer hun nok, tenker jeg *løper for og få tak i to lekkerbisker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. september 2004 #1124 Del Skrevet 28. september 2004 Fredrikstad er laget i vår by Fra Plankebyen kommer ikke bare ved, men også freske guttær som vil være med. Døm trenær hele vinter’n for å komme i form, og når døm entrær banen er jubelen enorm. Fredrikstad, er laget i vår by, Fredrikstad, ja navnet det har ry, Fredrikstad, se gutta kjører opp, Fredrikstad, i rødt og hvitt på topp. Når dommær’n blåser og ballen er i spill, da blir det fart i gutta, da gjør døm som døm vil. Døm farer over banen, alt det går i en fei, og ingen tvil døm levnær, den skåringen er grei. Fredrikstad, er laget i vår by, Fredrikstad, ja navnet det har ry, Fredrikstad, se gutta kjører opp, Fredrikstad, i rødt og hvitt på topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. september 2004 #1125 Del Skrevet 28. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 28. september 2004 #1126 Del Skrevet 28. september 2004 Neiiiiiiiiiiii, åsså nå som jeg hadde det så hyggelig. Og så gikk jeg rett i fella. Jaja, da får jeg være med hjem jeg og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 28. september 2004 Forfatter #1127 Del Skrevet 28. september 2004 HJelp..................jeg er omringet av gale fotball tilhengere som attpå til heier på feil lag, dialekt har de også :o *søker dekning bak Stabæks blå fane* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 28. september 2004 #1128 Del Skrevet 28. september 2004 God morgen Betty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 28. september 2004 Forfatter #1129 Del Skrevet 28. september 2004 Der var siste mann fanget og satt på flyet, du verden for en ferie, men morro var det lell.............. Idag har vesla og jeg vært for og at blodprøver igjen, og nok en gang gikk det ikke Hun har så tynne årer så de klarer ikke og treffe de, stakkars liten. På toppen av det hele svimer hun av og blir skikkelig dårlig vært gang... Nå blir neste forsøk om 1 uke. Ellers så er jo høstferien i full gang, go med dette været er det bare velstand Idag bllir det litt og litt kg som blir hovedaktiviteten. Burde har malt en innebygd bokhylle, men den går vel ingen steder(er jeg redd ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 28. september 2004 #1130 Del Skrevet 28. september 2004 Bokhyllen bli da ikke borte;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 28. september 2004 Forfatter #1131 Del Skrevet 28. september 2004 Nei, den er til og med innebygd så det er nok liten tjangs for det , men det hadde vært fint om den ble malt........noen trylleformler jeg kan bruke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 28. september 2004 #1132 Del Skrevet 28. september 2004 Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 28. september 2004 Forfatter #1133 Del Skrevet 28. september 2004 Og velkommen til deg, Ingeborg Håper du stikker innom både titt og ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. september 2004 #1134 Del Skrevet 28. september 2004 God kveld, Betty! Kjipt å høre at veslefrøken har slike blod årer (var sånn slev og mamma måtte alltid på sykehuset for å få tatt prøver av meg ) Men jeg må si det var rart at bokhylla di ikke bare stakk av i mangel på mailng :klø: Trodde det bare var her ting ble stående ugjordt jeg Ønsker deg en god natt/ dag. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. september 2004 #1135 Del Skrevet 29. september 2004 Jeg ønsker meg en innebygget bokhylle, som om du vil kan vi bytte - jeg har en frittstående en. Den er også umalt da, men... *hooookuuuus pooookuuuus, filiokus!* :klø: Nei...fortsatt furu... Ja, ja - jeg får øve mer... HA EN FLOTT DAG, BETTY!!! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 29. september 2004 #1136 Del Skrevet 29. september 2004 God morgen Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 29. september 2004 #1137 Del Skrevet 29. september 2004 Hei og hopp og god dag Betty! :-) Stakkars lille jenta di, jeg har også slike årer som de graver og leter i, ikke noe moro og særlig ikke hvis hun attpåtil har sprøyteskrekk. Håper det ordner seg ved neste forsøk! (Kan de ikke prøve å stikke et annet sted? Men det har de vel kanskje gjort... Hos meg måtte de stikke i håndleddet ved pulsåra en gang, det funket i hvert fall). Også må jeg si tusen takk for rosen, sender en tilbake til fruen! :dagensrose: Håper sola skinner hos deg også og at du får en kjempefin dag! Og kos dere med høstferie! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 29. september 2004 Forfatter #1138 Del Skrevet 29. september 2004 Takker for hilsner damer . Kverula, bokhyllen min ble heller ikke malt,fungerte visst dårlig den trylleformlen......Vi prøver en ny Simsalabim.................. (ja hvor er hun blitt av tro ) Becca, bokhylla har visst heller ikke stukket av, er nesten fristet til og si dessverre , men hvis ikke trylleformlen virker blir det hvertfall ikke maling på den idag Soul, så vidt jeg skjønner så er de lite lystene på og stikke henne ved håndleddet, mye p.g.a.at det gjør somregel vondere, og dessuten har hun ettersigende ikke stor bedre årer der....de er visst tynne og klapper lett sammen :klø: Ligger vel i familien, det pleier nemlig og være liv når de tapper meg for blod også, har visst ikke stor bedreårere jeg Vi får håper at alle gode ting er tre(for nå blir det tredje forsøket til neste ons ) God morgen til Baby-E, jeg er glad for at du har tatt av fotballdraken og skoene i boken min Dagen prosjekt er IKEA tur , alltid en dyr tur....selvom jeg egentlig bare skal ha en lampe, så kjenner jeg "lusa på gangen", og vet at det blir nok mer jeg kommer dregenes hjem med, ja Videre skal det syes ny duk til spisebordet, det er 3 meter lang, så jeg pleier og kjøpe gardinstoff og sy duk av det. Nå har jeg fått tak i sort stoff med gullbokstaver på, kjempestillig, og siden det snart er halloween fant jeg ut at denne passer fint med oransje gresskar på. Har allerede begynt og glede meg til feiringen, elsker og kle meg ut og skremme folk. Ja jeg er nesten verre enn ungene Vel, på tiden og få igang matserveringen igjen, så dagens rett blir frokost pannekaker med syltetøy eller brunost Håper det smaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. september 2004 #1139 Del Skrevet 29. september 2004 Forresten, magi har med energistyring å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. september 2004 #1140 Del Skrevet 29. september 2004 Hei Betty! Kos deg på Ikea da. (jeg vil også være med) Håper du finner masse fint da Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå