Arkana Skrevet 26. september 2004 #1101 Del Skrevet 26. september 2004 Hei Betty! Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. september 2004 #1102 Del Skrevet 26. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. september 2004 #1103 Del Skrevet 26. september 2004 Det er ganske fint i Norge om dagen også! Jeg elsker høsten! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 26. september 2004 Forfatter #1104 Del Skrevet 26. september 2004 Nei, damer, nå får vi ta flyet hjem. Dette har vi ikke godt av i lengden, begynner nesten og bli bekymret for om enkelte må på Blå Kors til tørk ... Vi får ta flyet tilbake til gamlelandet, Lunacia sier det er så flott der nå , og selvfølgelig tar vi første klasse Soul, husk og få ut samtlige paraplyer i håret, vi vil ikke ha noe tull i tollen.... Og dere andre stiller såpass edru at jeg sliper og kjøre dere gjennom ankomsthallen i rullestol 8) Anonyma, det er ikke lov og smugle med seg spanjoler i kofferten, dette gjelder selvfølgelig dere andre også Becca har dratt allerede, savnet sin kjære , så hun er alt tilbake på gamle tomter Vims og Baby-E ikke flere paracet til dere og hvertfall ikke skylt ned med vodka :o , du verden nå er det på tiden og dra hjem ja. Da får vi stille opp imorgen tidlig, nystriglet og ikke med hele kofferten full av flasker (ja jeg snakker ikke om brusflasker da) Så oppfører vi oss orntlig på flyet, og ikke knip mannlige flyverter i rompa , vi vil ikke bli kastet ut i 5000 fots høyde 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 27. september 2004 #1105 Del Skrevet 27. september 2004 Anonyma, det er ikke lov og smugle med seg spanjoler i kofferten, dette gjelder selvfølgelig dere andre også Hrmfff :furtesmily: Må vi dra hjem allerede nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 27. september 2004 #1106 Del Skrevet 27. september 2004 Hei og god morgen Betty! Ønsker deg en fin dag! :blomst_opp: *Lusker etter de andre mot innsjekking mens hun drømmer om en iskald øl* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2004 #1107 Del Skrevet 27. september 2004 Dere har vel ikke tenkt å REISE ENDA??? *gjemmer kofferten* HVA??!! Noen har stjålet kofferten min!!! Det er jo typisk da...da må jeg nok bli her noen dager til for å oppklare mysteriet damer. Ikke tenk på meg, bare reis dere - jeg klare meg alltids jeg! *leter under senga* K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 27. september 2004 #1108 Del Skrevet 27. september 2004 Og jeg må være igjen og hjelpe Kverula å lete etter kofferten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 27. september 2004 #1109 Del Skrevet 27. september 2004 Dere luringer altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. september 2004 #1110 Del Skrevet 27. september 2004 Ja, jeg trenger god hjelp her, anonyma - kofferten er sporløst forsvunnet! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. september 2004 #1111 Del Skrevet 27. september 2004 Hei! En mandags klem fra meg til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 27. september 2004 #1112 Del Skrevet 27. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 27. september 2004 Forfatter #1113 Del Skrevet 27. september 2004 Har alle damene stukket av, det var jo ingen fremøtte på flyplassen :o , tenke seg til :evil: Her sto fruen med full opp pakning og med biletter i hånden, og hva skjer.............jo ingenting Ingen fremøtte ingen kg damer... Men nå er det full fart tilbake til hotellet for og oppdrive Kverula, Anonyma og Soul, rote bort kofferten......det var jo også en unnskyldning 8) Tenker nok jeg finner både damerog kofferter på hotellet, jeg....antagligvis i baren Vel, nå er jeg på vei.........og jeg er ikke blid :evil: *raser avsted i leiebilen min* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 27. september 2004 #1114 Del Skrevet 27. september 2004 *gjemmer meg godt, mellom noen kjekke spanjoler* :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 27. september 2004 Forfatter #1115 Del Skrevet 27. september 2004 Så var det og få tak i en haug halvfulle damer, da...som attpå til har gjemt seg . Her må brukes kløkt og oppfinnsomhet Tenker jeg setter frem litt vann og paracet til imorgen tidlig, da kommerde nok krypende frem ....og da er det rett i bilen og full fart til flyplassen 8) Siden jeg nå alikevel går her og surrer kan jeg karnsje finne meg en spanjol eller tre ........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 27. september 2004 #1116 Del Skrevet 27. september 2004 Godnatt Betty! Håper du koser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 27. september 2004 #1117 Del Skrevet 27. september 2004 Sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 27. september 2004 Forfatter #1118 Del Skrevet 27. september 2004 Natti natt Mylian, sov godt Og Soul, det er bare og komme frem og bli med hjem, nå er det slutt på paraplyer, herrer og edle dråper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 27. september 2004 #1119 Del Skrevet 27. september 2004 Vi har gutta det er futt i, som har støvlær det er krutt i. Plankebyens elleve mann, haler seier’n trygt i land. Heia, heia Fredrikstad!!":digge: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. september 2004 #1120 Del Skrevet 28. september 2004 *hvor har Betty gjemt paracet'en, mon tro* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå