Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, damer, nå får vi ta flyet hjem. Dette har vi ikke godt av i lengden, begynner nesten og bli bekymret for om enkelte må på Blå Kors til tørk :ler: ...

Vi får ta flyet tilbake til gamlelandet, Lunacia sier det er så flott der nå :wink: , og selvfølgelig tar vi første klasse :sjarmor:

Soul, husk og få ut samtlige paraplyer i håret, vi vil ikke ha noe tull i tollen.... :ler:

Og dere andre stiller såpass edru at jeg sliper og kjøre dere gjennom ankomsthallen i rullestol 8)

Anonyma, det er ikke lov og smugle med seg spanjoler i kofferten, dette gjelder selvfølgelig dere andre også :sjarmor:

Becca har dratt allerede, savnet sin kjære :sjarmor: , så hun er alt tilbake på gamle tomter :wink:

Vims og Baby-E ikke flere paracet til dere og hvertfall ikke skylt ned med vodka :o , du verden nå er det på tiden og dra hjem ja.

Da får vi stille opp imorgen tidlig, nystriglet og ikke med hele kofferten full av flasker (ja jeg snakker ikke om brusflasker da)

Så oppfører vi oss orntlig på flyet, og ikke knip mannlige flyverter i rompa :sjarmor: , vi vil ikke bli kastet ut i 5000 fots høyde 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonyma, det er ikke lov og smugle med seg spanjoler i kofferten, dette gjelder selvfølgelig dere andre også :sjarmor:

Hrmfff :furtesmily:

Må vi dra hjem allerede nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har vel ikke tenkt å REISE ENDA??? :sjokkert:

*gjemmer kofferten*

HVA??!! Noen har stjålet kofferten min!!! Det er jo typisk da...da må jeg nok bli her noen dager til for å oppklare mysteriet damer. Ikke tenk på meg, bare reis dere - jeg klare meg alltids jeg! :Nikke:

*leter under senga*

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alle damene stukket av, det var jo ingen fremøtte på flyplassen :o , tenke seg til :evil:

Her sto fruen med full opp pakning og med biletter i hånden, og hva skjer.............jo ingenting :roll:

Ingen fremøtte ingen kg damer...

Men nå er det full fart tilbake til hotellet for og oppdrive Kverula, Anonyma og Soul, rote bort kofferten......det var jo også en unnskyldning 8)

Tenker nok jeg finner både damerog kofferter på hotellet, jeg....antagligvis i baren :sjarmor:

Vel, nå er jeg på vei.........og jeg er ikke blid :evil:

*raser avsted i leiebilen min*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var det og få tak i en haug halvfulle damer, da...som attpå til har gjemt seg :roll: .

Her må brukes kløkt og oppfinnsomhet :sjarmor:

Tenker jeg setter frem litt vann og paracet til imorgen tidlig, da kommerde nok krypende frem :ler: ....og da er det rett i bilen og full fart til flyplassen 8)

Siden jeg nå alikevel går her og surrer kan jeg karnsje finne meg en spanjol eller tre :sjarmor: ...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tunge1::tunge1::tunge1:

:digge: Vi har gutta det er futt i, som har støvlær det er krutt i. Plankebyens elleve mann, haler seier’n trygt i land. Heia, heia Fredrikstad!!":digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...