Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Fremhevede innlegg

Skrevet
:vinke::hoppe: Kan jeg også være med!

Er så frekk å svare for Betty igjen, bare å bli med, KG spanderer! :kul:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Jihaa :danse: Regner da med, at det blir servertmasse god mat også? :sjarmor:

Skrevet

Selvfølgelig! Paella og tapas i lang baner! :sjarmor:

(Håper det er greit at vi hygger oss litt i boka di Betty!) :kul:

Skrevet

Spanske rytmer, herlige spanjoler og KG betaler :kul::P

Håper du også koser deg i helga, Betty

Skrevet

Bare jeg sniker meg litt ut av boken min for og lære opp en spanjol i ett og annet :oops: :sjarmor: , så er dere i full gang med dans, drikking og herrer 8) .

Dette ser lovende ut :ler:

Velkommen ned til de spanske bredder , Fella, Vims og Figther, bra dere har funnet dere til rett hos Soul nå med 18 paraplyer i håret..........det er jo et mirakel at damen er oppegående etter alle disse paraplydrinkene :sjarmor:

Anonyma har nok en gang funnet lykken hos det spanske hannkjønn, ser de sitter og svermer i en mørk krok :ler:

Baby-E, er i full gang på dansegulvet..........og jammen er ikke Fella på plass også med både hoftevrikk og andre kroppslige rørelser.

Vims slapper av med Soul, karnsje de sitter og studerer drinkmenyen........hva vet jeg :hoho::hoho:

Og Figther er i full gang med og organisere et herlig måltid...........eller står hun og flørter med kelneren :o :ler:

Kverula er fortsatt sporløst borte, vi får lete videre etter henne imorgen. Og My har nok tatt første flyet hjem, etter og ha klippet i stykker alle kredittkortene sine :hoho::hoho:

Nei, damer......ut på gulvet og rist litt løst :sjarmor: , og ta det med ro med herrer og drikkevarer......vi vil jo ikke ha noen skandaler.............tror vi :sjarmor:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Danca sol e mar guardarei no olhar

O amor faz perder encontrar

Lambando estarei ao lembrar que este amor

Por um dia um instante foi rei

:danse:

Skrevet

Endelig, vi har fått oss tolk, damer :sjarmor: , Fella kan spansk :klappe::danse:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Fella kan ikke mye spansk nei, men en og annen sang på spansk klarer hun å lire av seg. :sjarmor:

Skrevet

Det holder til vårt bruk, og resten tar vi med kroppspråket..........ehhhhhhh tegnspråket heter det visst :oops:

Skrevet

:digge: Bailando, bailando toda la noche............ :danse: Noen som husker den fra i går?

Oi for en kveld det ble. :oops:

Skrevet
:digge: Bailando, bailando toda la noche............ :danse: Noen som husker den fra i går?

:

Ehhhhh, nei :oops: ,ble den spilt.............. 8)

*sniker meg bort til medisinskapet for og ta en paracet*

Kan det være all paellaen som gir slik hodeverk :roll:

Skrevet

Kan det være all paellaen som gir slik hodeverk :roll:

tror nok ikke det er det :hoho: Tror nok det blei ganske mye flytende på oss alle i går :wink:

Skrevet

Du Betty, jeg sniker meg hjem til Norge en tur for å sjekke opp hvordan min kjære har det.. takk for en herlig ferie!! :ler:

Skrevet

Soul er nå endelig på beina igjen etter en heidundrandes sydlandsk natt og ønsker deg en fortsatt fin søndag Betty! *plukker paraplyer* :ler:

Skrevet

For en natt, noen som har paracet ? :oops:

Betty, liker meg mye bedre her i Syden, enn inne hos meg selv akkurat nå :ler:

Hvorfor kan ikke bare støvet forsvinne med litt hokus-pokus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...