Diaz Skrevet 22. september 2004 Forfatter #1021 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg leste også "cocos" istedetfor "couscous"! Der tok du meg i nok en skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 22. september 2004 Forfatter #1022 Del Skrevet 22. september 2004 En kaffe' date=' takk... Ja, det serveres fremdeles på flyene - bare vi btaler![/quote'] Ehhhhhhhhh du betaler, mener du vel Tror jammen jeg bestiller litt mat også jeg, og litt godt drikke ,noen fler som skal ha............My betaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 22. september 2004 #1023 Del Skrevet 22. september 2004 Takk, tar et glass rødvin jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 22. september 2004 #1024 Del Skrevet 22. september 2004 Ahh..... Deilig å komme til varmen, og sola. Gleder meg til å ligge en hel dag på stranda med litt god drikke og en bok i morgen.. Helt skjønt Hei, Betty Tar litt frukt jeg, og noterer couscous- oppkrifta di. Den blir en grei middag etter seinvakta i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. september 2004 #1025 Del Skrevet 22. september 2004 Ja, ja... Men couscous er spennende det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 22. september 2004 Forfatter #1026 Del Skrevet 22. september 2004 Er ikke Spania deilig, jenter....Sol ,varme, gresshopper som synger, kjekke spanjoler som flørter, nei her skal vi virkelig kose oss. Tror vi bestiller paella ikveld jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 22. september 2004 #1027 Del Skrevet 22. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 22. september 2004 #1028 Del Skrevet 22. september 2004 Å jaaa, paella er godt. Og så må vi ha masse rødvin til. Eller sangria kanskje? Har akkurat fullført jobben med å henge en stk utro ektemann opp etter ..... så får vi se hvordan det går. Det var litt slitsomt så jeg tror jeg trenger masse vin i kveld. Og en aldri så liten spanjol? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 22. september 2004 Forfatter #1029 Del Skrevet 22. september 2004 Spanjol og rødvin er servert, Anonyma . Kos deg, det trenger du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 22. september 2004 #1030 Del Skrevet 22. september 2004 Sangria og paella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. september 2004 #1031 Del Skrevet 22. september 2004 Har aldri vært i Spania, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 22. september 2004 Forfatter #1032 Del Skrevet 22. september 2004 LilleMy har åpent hus Lunacia, heng deg på My betaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 23. september 2004 #1033 Del Skrevet 23. september 2004 Spanjol og rødvin er servert, Anonyma . Kos deg, det trenger du Takkåtakkåtakk. Det var deilig Sitter her med en aldri så liten rødvin- (og spanjol-) hangover i dag , men det gjør ingenting, her er det sol og varme og jeg gleder meg til å teste badevannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2004 #1034 Del Skrevet 23. september 2004 *legger meg godt til rette på solsenga* Dette kommer til å bli en SUPER dag, folkens! :D K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. september 2004 #1035 Del Skrevet 23. september 2004 Hei Betty! Ønsker deg en kjempe fin dag! Nyt spanjolene og rødvinen Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 23. september 2004 #1036 Del Skrevet 23. september 2004 Vær med da vel Becca. Det er plass på solsenga ved siden av Kverula og meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. september 2004 #1037 Del Skrevet 23. september 2004 Takk, men jeg tror jeg står over, Betty... Skal jo snart ut og reise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 23. september 2004 Forfatter #1038 Del Skrevet 23. september 2004 Du verden så deilig det er og våkne med så hyggelig reisefølge rundt meg, og sol og varme Vi melder om 21 grader i skyggen og nydelig sol De spanske gutta er på pletten for og tilbrede oss litt frokost, selvfølgelig lett antrukket Her kan det bli vanskelig og bestemme seg for hva vi skal spise først............maten eller gutta 8) Setter frem litt solfaktor, vi må jo ikke se ut som en kokt hummer etter dagens solbad Så får vi bare nyte da jenter, og blir det for varmt............hiver vi ss ut i poolen Synd du ikke ville hive deg meg oss Lunacia, men Becca synes jeg at mitt øye skuer langt der borte under dyna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2004 #1039 Del Skrevet 23. september 2004 *kjøper en forfriskning i baren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. september 2004 #1040 Del Skrevet 23. september 2004 *lager pakkeliste for Irlandsturen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå