Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En kaffe' date=' takk... Ja, det serveres fremdeles på flyene - bare vi btaler![/quote']

Ehhhhhhhhh du betaler, mener du vel :sjarmor:

Tror jammen jeg bestiller litt mat også jeg, og litt godt drikke :sjarmor: ,noen fler som skal ha............My betaler :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh..... Deilig å komme til varmen, og sola. Gleder meg til å ligge en hel dag på stranda med litt god drikke og en bok i morgen..

Helt skjønt :briller:

Hei, Betty :vinke:

Tar litt frukt jeg, og noterer couscous- oppkrifta di. Den blir en grei middag etter seinvakta i morgen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Spania deilig, jenter....Sol ,varme, gresshopper som synger, kjekke spanjoler som flørter, nei her skal vi virkelig kose oss. :ler:

Tror vi bestiller paella ikveld jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å jaaa, paella er godt. Og så må vi ha masse rødvin til. Eller sangria kanskje?

Har akkurat fullført jobben med å henge en stk utro ektemann opp etter ..... så får vi se hvordan det går. Det var litt slitsomt så jeg tror jeg trenger masse vin i kveld. Og en aldri så liten spanjol? :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spanjol og rødvin er servert, Anonyma :sjarmor: .

Kos deg, det trenger du :klem:

Takkåtakkåtakk. Det var deilig :sjarmor:

Sitter her med en aldri så liten rødvin- (og spanjol-) hangover i dag , men det gjør ingenting, her er det sol og varme og jeg gleder meg til å teste badevannet. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Du verden så deilig det er og våkne med så hyggelig reisefølge rundt meg, og sol og varme :sjarmor:

Vi melder om 21 grader i skyggen og nydelig sol :kul:

De spanske gutta er på pletten for og tilbrede oss litt frokost, selvfølgelig lett antrukket :sjarmor:

Her kan det bli vanskelig og bestemme seg for hva vi skal spise først............maten eller gutta 8)

Setter frem litt solfaktor, vi må jo ikke se ut som en kokt hummer etter dagens solbad :wink:

Så får vi bare nyte da jenter, og blir det for varmt............hiver vi ss ut i poolen :hoho::hoho::hoho:

Synd du ikke ville hive deg meg oss Lunacia, men Becca synes jeg at mitt øye skuer langt der borte under dyna :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...