Gjest baby-E Skrevet 15. september 2004 #921 Del Skrevet 15. september 2004 hei hei Betty! Bare innom for å ønske deg en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2004 #922 Del Skrevet 15. september 2004 Inget overskudd foreløpig! Planer for dagen da, Betty? Tror rett og slett jeg skal være husmor i dag jeg. Har en del å ta igjen, maling og Kg tar altfor mye tid! Kos deg! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. september 2004 #923 Del Skrevet 15. september 2004 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 15. september 2004 #924 Del Skrevet 15. september 2004 God morgen Betty! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 15. september 2004 Forfatter #925 Del Skrevet 15. september 2004 Så koselig og entre sin dagbok og finne alle de koselig hilsner fra dere. Morgenen må jo bare bli bra da Ingen herrer fra Kverula, vel da blir det en roligere dag enn igår Idag er junior hjemme med øreverk, og fruen kan leke sykepleier og kosemamma hele dagen :trøste: , stakkar lille gutten min.... Nå sitter han og maler Warhammer og koser seg, så jeg regner med at dette går fort over. Blir nok en rolig dag i heimen idag, må vel "leke" litt husmor , og karnsje drive med litt ...Men ellers er jeg jo enig i at Kg tar så uendelig mye tid :oops: ....Lurer på hvorfor det jeg Imorgen skal vesla til lege igjen for og ta en haug med blodprøver, hun gleder seg ikke akkurat, men er spent på om hun tåler katt og hund nå Er nok ei som ønsker seg det fryktelig Vi får vel duke bordet her i boken litt igjen, kan jo ikke starte dagen uten mat Idag tar vi grove vafler med brunost, det er mat for mons (eller fruen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. september 2004 #926 Del Skrevet 15. september 2004 Enkelte ting gjør seg ikke selv. Kan du skjønne det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 15. september 2004 #927 Del Skrevet 15. september 2004 Ha en fin øsende pøsende regnfull ettermiddag! (Innviterer til kakao og boller) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. september 2004 #928 Del Skrevet 15. september 2004 Klarte å ha pc'n slått av i over 5 timer i dag, Betty!!! Men da var det nok også! Nå er jeg på vei inn til Lizbet for å kose meg med boller og kakao! Vi ses kanskje der? K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 15. september 2004 #929 Del Skrevet 15. september 2004 Grove vafler, nam ! Tar et par jeg Ja, nå er jeg tilbake igjen. Ser du har klart deg fint uten meg, heldigvis Er allikevel glad for å ha vært savnet Etter barne-tv skal Vesla og jeg bake eplekake. Svigers var innom med 3 bæreposer med epler i går, og så mange epler klarer ikke vi å spise før de blir råtne 8) Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanda Skrevet 15. september 2004 #930 Del Skrevet 15. september 2004 Hei Betty Trist med øreverk - kjenner til det fra mine egne barn. Håper vesla ikke er allergisk mot katt og hund - det er så kjekt for ungene med dyr. Men det er ikke til å stikke under en stol at hunder fører til mye støv og pels i trapper og gulv forøvrig :-? Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. september 2004 #931 Del Skrevet 15. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naixin Skrevet 15. september 2004 #932 Del Skrevet 15. september 2004 Stikker bare innom for å si hei :-) Gode ønsker for onsdagskvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 15. september 2004 #933 Del Skrevet 15. september 2004 Takk for hilsen, Betty. Alltid koselig når du titter innom hos meg. :-) Ha en fin onsdagskveld, og en god natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 15. september 2004 #934 Del Skrevet 15. september 2004 Stor nattaklem fra Soul til Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 15. september 2004 #935 Del Skrevet 15. september 2004 Hallu Betty. Sender deg bare en liten natteklem. Kos fra lille mor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. september 2004 #936 Del Skrevet 16. september 2004 Bare innom "Bettys hu(s)moristiske betraktninger" for å sjekke om fruen har stått opp! Ikkeno' syvsoving her i gården, vel? K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 16. september 2004 #937 Del Skrevet 16. september 2004 Ja ja .. her var det ikke mye servering .. så jeg setter inn et fat med nybakte rundstykker og litt forskjellige oster .. så det er noe å kose seg med. Ha en riktig god dag alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 16. september 2004 Forfatter #938 Del Skrevet 16. september 2004 Fruen forsømmer gjestene sine :-? , det kan vi ikke ha noe av *slår med selv fingrene*........... Aktiviteten har faktisk vært så høy at fruen ikke har rukket innom før nå :o , dette er jo nesten skremmende .............. Har vært hos lege meg vesla idag ,og det gikk vel heller dårlig..Hun skulle ta masse blodprøver, men ble så dårlig at vi måtte bare avbryte og få henne hjem i seng. Stakkaren svimte av og var borte en liten stund, og etterpå har hunfrosset og svettet om hverandre, så nå ligger hun i sengen og sover, stakkars liten Vi får prøve igjen neste uke, da tidligere, for hun må være fastene p.g.a testen for sukkersyke bl.a Jeg håper hun kommer seg igjen snart, for nå ligner hun på et spøkelse i fjeset, hun er nesten så hvit at hun er gjennomsiktig Junior er hvertfall tilbake til skolen igjen, øreverken gled heldigvis raskt over, så da er hvertall en frisk Ellers holder fruen på i hagen, beskjærer alle trær som blomster på våren. Ettermiddagens prosjekt er et 7 meter høyt hagtorntre som ska lhalveres . Her er det bare og gyve løs med motorsagen Siden Bille allerede har vært inne med rundstykker og ost, tenker jeg vi bare koser oss videre med det Tusen takk, Bille :kysse: , du er snill Tusen takk til alle dere andre også som kommer innom med hyggelige ord hver dag, glad i dere alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 16. september 2004 #939 Del Skrevet 16. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 16. september 2004 #940 Del Skrevet 16. september 2004 Bare titter innom med en jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå