Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

God morgen, Betty!

Flere som skal sveive malekosten i dag? :wink:

Heldig som har et venninne-treff å se fram til du da, her i huset er det kun maling, maling, maling så langt øyet kan nå! :ler:

Ha en fin dag!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir helt misunnelig av å lese om folk som er hjemmeværende. Vet selvsagt at det ikke er noen dans på roser, men bare vært glad for at du kan prioritere på den måten du gjør - folk som mener noe annet bare må være misunnelige på deg.

Håper ellers det går bra med både jomfruen i hagen og den lille dammen din .. jeg er spent på om tulipan-løkene mine fra Amsterdam vokser fram til våren :wink: you see ?

Men nå er det slutt på slaraffenlivet - jeg må starte på innleveringsoppgaven min...

Ha en fin dag, Betty

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen Betty!

Ja, da var helga over igjen og det er mandag med pissregn igjen!! Snøen ligger langt nedi fjellene her og det er kaldt :-(

Har hatt ei strålende helg.

Hvordan har din helg vært?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Betty! :bukke:

Håper du koser deg med venninnetreff i dag! Vet hvordan det er, ikke lett og møtes når alle er så travle på hver sin kant. Men desto hyggeligere når man får det til! Hver gang så sier vi: "Hvorfor gjør vi ikke dette oftere?" :wink:

Tar en kopp te med deg jeg! :)

Ha en super duper dag Betty! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda helgen min har jo vært preget av internett avbrudd :wink: , har sjelden vært så aktiv som jeg har vært nettopp denne helgen :hoho: , Sarabi

Men nå er jo alt oppe og går igjen, og dermed synker fruen bedagelig seg ned i godstolen med pcen :sjarmor:

Nei ,så galt er det ikke :P , fruen har møtt venninne gjengen og det er alltid festlig.

Idag har vi ledd så mye på Bærums Verk at folk begynte og stirre på oss :sjarmor::ler:

Vi er en ganske munter gjeng når vi setter igang med historier og sladder :ler: , og sladder blir det jo alltid litt av ja :sjarmor:

Som ei sa, vi prater dritt og legger i hauger, snart ser vi ikke ut for bare møkk :hoho::hoho:

Ellers så har fruen besluttet og vente litt med mer maling på garasjen, her blåser det som bare det og snart begynner det og regne også (det ser hvertfall slik ut :evil: )

Kjekt og ha noe og gjøre imorgen også :sjarmor:

Og Soul, tar anytime en kopp te med deg :wink::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bærums Verk er alltid et sjarmerende sted.

Vi pleier ofte og møtes der, noe av oss bor der(ikke jeg :wink: ) dessuten er det alltid koselig og vandre rundt i de små butikkene i Verksgata :)

Eneste jeg ikke liker med B.V er at det bygges så utrolig masse boliger der, jeg synes det nesten begynner og bli litt for tett, men det er min smak :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitat
Middag skal bli' date=' frister det med pai fylt med bacon og broccoli+ ost :wink::ler:[/quote']

:sikle::sikle: Det hørtes virkelig godt ut!

Jeg har bakt ostekake, så da setter jeg en her inne....(så du får noe igjen for all maten jeg får av deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjestene mine sulter :o :( .......

Her må handles raskt :sjarmor: . Setter frem deilige hjemmebakte bageles og litt hjemmelaget syltetøy :wink:

Nå skal hvertfall ingen av mine gjester gå sulten herifra :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dagen bli bedre etter at Kverula sender over ville mannfolk :sjarmor: til fruen :P ...................

*sjekker herrene opp en etter en*

Dette ser ut til og bli intressant :hjerter2: , tusen takk Kverula :kysse: :hoho::hoho:

Vel, dagens prosjekt må bli mer maling og steinbæring...en kompis har kommet fra Kongsberg med enda mer stein, så her er det bare og brette opp armene :sjarmor:

Videre ser det ut til og bli malingsvær, så da får fruen ikle seg sin flekkete malingshabitt og sette igang utpå formiddagen :ler:

Det er en så deilig stund om morgenen nå herren og ungene er dratt avgårde og huset blir heeelt stille. Blir nesten like overrasker hver dag over hvor stille det blir :ler:

Nei, damer som sagt det står hjemmebakte bageles med hjemmelaget syltetøy til frokost idag, selvfølgelig servert med en kopp te (fruen er jo som kjent bare te drikker) :ler:

Til alle mine gjester ha en herlig formiddag videre, nå for jeg stikke for alle de "ville herrene" begynner og bli utålmodig :sjarmor:

*jada, gutter jeg kommmmmmer :hoho::hoho::hoho: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...