LilleBille Skrevet 7. september 2004 #821 Del Skrevet 7. september 2004 Vet absolutt hvordan det er å savne en av foreldrene.. Jeg savner pappa... selv om han har vært død i over tre år - er det veldig mange sammenhenger i livet jeg tenker på hvordan han ville reagert/"hører" ham og kjenner styrke i hvordan jeg vet han ville støttet meg. Det er godt innimellom at vi har sånne dager til litt ettertenksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 7. september 2004 #822 Del Skrevet 7. september 2004 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 7. september 2004 #823 Del Skrevet 7. september 2004 :trøste: Jeg var faktisk også på kirkegården idag, men jeg så deg ikke . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 8. september 2004 Forfatter #824 Del Skrevet 8. september 2004 :trøste: Jeg var faktisk også på kirkegården idag, men jeg så deg ikke . Var du på Steinskogen da ............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2004 #825 Del Skrevet 8. september 2004 God morgen, Betty! Det er rart med sånne dager som du hadde i går...dager til ettertanke. Selvom de er vonde, så gjør de også godt på en måte, hvis du skjønner hva jeg mener... Ville bare titte innom deg og si hei, jeg! Og du, den dosen med arbeidslyst du sendte meg endte opp som et stort smil i sambos ansikt! (Når han så at jeg faktisk hadde GJORT noe! ) Håper du får en fin septemberdag, Betty! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. september 2004 #826 Del Skrevet 8. september 2004 God mmorgen Betty! Håper ting er lettere for deg i dag. En liten fra meg til deg. Håper du får og ønsker deg en god dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 8. september 2004 #827 Del Skrevet 8. september 2004 Var du på Steinskogen da ............ Nei, jeg var på den gode gamle med hvit kirke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 8. september 2004 Forfatter #828 Del Skrevet 8. september 2004 Tenkte meg det, jeg beveger meg nok litt opp i høyden og skogen jeg, hvertfall når det kommer til kirkegårder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 8. september 2004 #829 Del Skrevet 8. september 2004 Hei Betty, sender over stor morgen-klem til deg! Selv er jeg heldig å ha begge foreldre i live, kan bare tenke meg hvor vondt det må være på sånne dager. Håper du har det bedre i dag, og at du har mange gode minner. Ønsker deg en best mulig dag! :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. september 2004 #830 Del Skrevet 8. september 2004 Her legger jeg igjen en fra min kjæres PC. Min egen er for øyeblikket syk... Det jobbes heldigvis med saken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 8. september 2004 Forfatter #831 Del Skrevet 8. september 2004 Så snille dere er, utrolig hvor godt disse kg-klemmene gjør på en litt tung dag Men, nå er det en ny dag og an masse nye muligheter. Nekter meg selv og deppe mer en en dag, (hvis det er mulig da ), så idag må dagen brukes på og se fremover..............f.eks frem til nærmeset klesvask ... Nei, det ble visst feil vinkling .... Lurer på om fruen skal trekke i malehabitten idag, og gå løs på garasjen. Kjenner at arbeidslysten siger på og da gjelder det og få tatt tak i den før Kverula stikker av med den igjen ... Håret mitt ble kjempefint etter to turer til frisør, nå har jeg 4 forskjellige farger i det. Så Herren kaller meg bare "fargeklatten" . Vi trenger litt farge i tilværelsen Foreldremøtene står i kø, og i vesla sin klasse er vi helt nye foreldre, så der blir det spennende og treffe de andre mammane og pappane. Vesla har vært såpass syk at de første skoleårene har hun gått på en egen skole for de med samme plager som henne. Men nå skal hun prøve "Vanlig" skole igjen, og det blir spennende Vel, jenter, man får vel se og hive seg rundt og få gjort noe, før latmarken tar tak igjen. Tusen takk for alle klemmer og hilsner, det betyr masse for en liten frue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 8. september 2004 #832 Del Skrevet 8. september 2004 Latmarken har visst slått rot her alt..men har et par klesvasker å kose meg med jeg og. For ikke å glemme gulvvask... Kanskje jeg skal stikke av med arbeidslysta..? Eller vi kan dele... Håper du tar pent vare på deg selv nå, du fortjener å ta det rolig og gjøre noe du liker når du er trist. Men kanskje det føles bedre å holde på med noe, det kan jeg skjønne. :trøste: Håret ditt høres forresten veldig stilig ut, hvordan farger er det? Hjelper på humøret å fikse seg litt ja! Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 8. september 2004 Forfatter #833 Del Skrevet 8. september 2004 Håret mitt ble litt rødt, litt gyllent, litt helt lyst og litt sjokoladebrunt Intet er som og fikse håret når man føler seg sånn passe ................ Arbeidslysten ja..............hmmmmm sitter jo her ennå ..............Tror du Kverula har tatt den igjen, Soul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2004 #834 Del Skrevet 8. september 2004 Kanskje jeg skal stikke av med arbeidslysta..? Eller vi kan dele... Betty - det ække jeg som har tatt'n - se, Soul har så godt som innrømmet det!!! Bare behold den eller dele eller hva dere vil, i dag klarer jeg meg uten! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 8. september 2004 #835 Del Skrevet 8. september 2004 Betty skrev: Er så mange ting jeg skulle delt med henne, ting om barna og om meg selv. Dammen min, og hagen som begynner og ta mer og mer form. Akkurat slike tanker har jeg også, Betty. Tror aldri vi blir ferdig med akkurat det. Spesielt savner jeg det å dele hendelser i mine barns liv - for jeg vet hvor høyt hun elsket dem og hvor stolt hun var av dem. Det føles utrolig sårt og vite at jeg aldri mer får dele disse tingene med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Esther Skrevet 8. september 2004 #836 Del Skrevet 8. september 2004 Takk for fin hilsen, Betty. Jeg kommer nok fortsatt til å kikke innom dagboken din for å følge hageprosjektet ditt videre. Skal også legge igjen beskjeder om hvordan det går med hagen min. Vet at du fikk gjennomgå i "Husmor-diskusjonen" - det er ikke kjekt, men jeg mener grensen går når man blir beskyldt for å hate alle muslimer og det som verre var. Da er det ikke hyggelig å delta i diskusjoner lenger. Spesielt trist er det når min beste venninne kom til Norge som asylsøker, og jeg har aldri i mitt liv kjent et varmere og finere menneske enn henne. Egentlig så har jeg ikke tid til å bruke så mye tid her heller, imorgen begynner jeg på jobb igjen ... I tillegg har jeg studier jeg holder på med .. ellers hus, hage, barn, osv... Hadet fint, Betty Snakkes - klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 8. september 2004 #837 Del Skrevet 8. september 2004 Var nok jeg som tok arbeidslysta i dag ja! Trengte den til å vaske hus og klær før visning... Du får trøste deg med at det ble veldig fint her hos meg i hvert fall! Men, du kan få i gjen energien nå altså. *snill* Håret ditt bare må være stilig nå! Ei venninne av meg hadde farger à la det, hun var skikkelig tøff. Ha en fin kveld Betty! :dagensrose: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 8. september 2004 Forfatter #838 Del Skrevet 8. september 2004 Der var du...............du lovet og trylle bort klesvasken ..........her sitter jeg i kjelleren og venter, og ingen klesvask forsvinner jeg er blitt lurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. september 2004 #839 Del Skrevet 8. september 2004 håper det går bra med vesla på vanlig skole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 8. september 2004 #840 Del Skrevet 8. september 2004 Der var du...............du lovet og trylle bort klesvasken ..........her sitter jeg i kjelleren og venter, og ingen klesvask forsvinner jeg er blitt lurt Simsalabim, Bettys klesvask forsvinn! Håper det hjalp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå