Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Jeg trenger GARTNERTJENESTENE aller mest jeg, blir deppa hver gang jeg kommer og går her... Og ltt vandrende testosteron hadde nok hjulpet enda mer enn bare tjenestene....

Sen dem bare bortover i nabolaget du, Betty :sjarmor: !!! DELE, vet du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sendt de avgårde til LilleMy...............

Har du sett de ennå??? :ler:

4 kjekke karer i 20-25 års alder, akkurat passe alder for meg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Testosteron - JA - men det lukter da vitterlig litt østrogen her også! :wink:

Betty - Tusen takk for :dagensrose:! Veldig koselig av deg! :klem:

Og TAKK for festen du hold i dagboka mi! Vi holder den gående ei stund til! :danse:

God kveld ønskes fruen!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer innom på litt te i hagestuen jeg, også må jeg jo nyte verket til de 4 gartnermennene du har hatt i dag. Om de ikke er ferdige, overnatter jeg til i morgen. Så kan jeg nyte synet av dem også :ler:

Tenk, SOL overalt i dag, så flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lånet av gutta :wink: jeg skremmte de ikke, nyde meg med å slite de ut :sjarmor:

Sov godt da, Betty. Vist det lar seg gjøre etter en dag med halvnakne ung-gutter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVa er dette, her roper gjestene på garden-party, også finner jeg Lunacia sovende mitt i selskapet.... :o

Ble det for mye Møllers tran tro :perebrus: ... :sjarmor:

Har brukt dagen på og nyte at hagen begynner og se bra ut igjen. Alle hull og grøfter er fylt igjen, og snart spirer gresset.

Bare busker/trærne kommer nå så blir alt kjempebra.

Dagen prosjekt har da vært og plante tuja i krukker foran inngangspartiet,(er så flott og ha lys på de til jul :wink: ), og dessuten plante Erica i potter uteved garasjen.

Nå begynner det og bli fint, og det er deilig.

Dammen har fortsatt klart og fint vann, heldigvis.

Har skjønt at det er fort gjort og få alger , men heldigvis holder de seg unna ennå.

Herren er i full gang med maling høøøøøyt oppe på taket, og fruen har vært nødt til og gå inn så nervøs blir hun av det :ler::ler:

Imorgen er det herrelag igjen, så da kan det nok en gang bli tilløp til sang og spill utenfor soveromsvinduet igjen :hoho::hoho:

Herren kom hjem med en stor bukett roser idag, så da har han tatt unnskyldningen på forskudd :sjarmor::ler: ........(best og være ferdig med det liksom, er vel karnsje ikke sikker at formen er storveis på søndag :hoho::hoho: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må alltid smile og le når jeg leser hos deg Betty! :ler: Så koselig med roser da! Greit å være føre var ja! :sjarmor:

Høres ut som om hagen blir kjempefin! Du får kose deg med den i morgen, tror det er meldt fint vær... ;)

Nattaklem fra Soul! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HVa er dette' date=' her roper gjestene på garden-party, også finner jeg Lunacia sovende mitt i selskapet.... :o [/quote']

Jammen, jeg var så trøtt etter en lang dag med skole og jobb! Klarte bare ikke å holde meg våken lenger. Beklager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

,Takker for hilsner damer, dere er toppen :klem:

Herren har dratt på sitt herrelag, så fruen har hatt en stille og rolig kveld hjemme med de to englene :ler:

Regner med at han kommer syngene hjem etterhvert til naboenes store underholdning.

Karnsje han til og med tar en trall for den nøgende jomfruen i dammen :ler: , ja-ja bare det ikke ender med en "våt" opplevelse så :hoho:

Ellers så har fruen forspist seg på nektariner ikveld, og mage bobler og syder som et helt hjemmebrentsapperat :sjarmor: , ja ikke at jeg vet hvordan det høres ut selvfølgelig :oops: :ler: ...

Merkelig hvordan man liksom spiser og spiser til det er absolutt fullt, vel nektariner er jo ikke det værste :wink:

Siden fruen ikke har godt av flere nektariner setter jeg det like godt frem til dere...

Gjør en god gjerning for Bettys mage, og ta en nektarin :ler::ler:

Nei, nå får jeg vel gå og forbrede meg på litt natte-sang....tenker jeg tar en liten lur nå jeg så jeg er opplagt :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LilleBille er alltid klar til å gjøre en innsats for andre .. og tar et par nektariner .. for å spare den Bettyske mage.

Forstår at du ser frem til litt nattlig serenading .. lurer på om naboene er like begeistret... Vi har ingen sånne syngende naboer vi.. :-? .. men i sin tid hadde vi en som pleide å ule... - takke meg til litt sang :ler:

Ha en riktig god natt.. - og kanskje du skulle ta en tur ut og dekke dammen hos den nakne damen.. så han ikke detter uti .. om han synger for feil kvinne :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...