Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så bildene av dammen din.. Skikkelig stilig. Regner med at du er fornøyd.

Ønsker deg fortsatt en god lørdagskveld .. og en avslappende søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan jeg se bilder av dammen?

På diverse, under naturbilder :wink:

Er så klønete jeg, så noen link har jeg ikke dristet meg til ennå :ler:

Så var bildene lagt ut og t.o.m godkjent :sjarmor: , selv med den nøgende jomfru :ler:

Skal prøve og få tatt noen fine kveldsbilder også, for det er utrolig fint med det lyset som jeg har montert under vann.

Og karnsje jeg til og med klarer og få et litt mer oversiktsbilde over dammen og område rundt :P

Tusen takk til Soul og Bille for hyggelige komentarer om mitt lille prosjekt, er nesten blitt et "hjertbarn" denne dammen i sommer så da er det jo koselig og få så fine tilbakemeldinger :)

Fruen har satt i gang vaskemaskinen, for nå skinner sola og da får vi benytte sjansen på utetørk....Intet lukter så godt som tøy som har hengt ute og tørket :P

Eller blir det vel litt mer malejobb, har litt igjen på en vegg, så det håper jeg og få gjort nå som været tillater det.

Herren er og knekker beslag til takrenner, så han er oppe og i full arbeidshabitt (ynglingsplaggene hans :ler: )

Videre får nok fruen ta et tak i drivhuset, for nå går det ubenhørlig mot høst :roll: , og da er det på tide og rydde opp etter sommerens tomater og agurker....

Nå er det nemlig tid for og gjøre det om til min lille høst stue, som man kan sitte og kose seg i når kulda kommer mer og mer....Dessuten vil sitrus treet og fuksiane mine snart inn :wink:

Nei, nå får vel fruen få rompa ut av stolen snart og sette planene ut i livet :sjarmor: , blir jo ikke gjort stort av og sitte her :ler:

Litt skal vi ha og kose oss med også...........idag tar vi scones med appelsin marmelade og en herlig kopp te til(karnsje vi t.o.m skulle sette oss i drivhuset :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så snill du er Lunacia :kysse: .........

Men må du alltid plukke på norsken min :oops: , får rent dårlig selvtillit jeg :( ...................

Skriver man apostrof på svensk :wink: , er nemlig mye av det opphavet i meg :sjarmor: (eller karnsje jeg bare skulle si at jeg er internasjonal :sjarmor::ler: )

Vel, nå får jeg løpe og hente rettskrivningsboken min, skjønner at nå må jeg ta meg sammen.............. :hoho::hoho::hoho::hoho:

Takk igjen for linken, du er en rettskrivnings-knupp :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men må du alltid plukke på norsken min :oops: , får rent dårlig selvtillit jeg :( ...................

Jeg sier stort sett ingenting, din tullehøne. :) Men, det er de som skriver verre norsk enn deg her på KG. For ikke å snakke om folk som skriver SMS-språk! Det er det verste jeg vet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullehøne :hoho::hoho::hoho::hoho: Takker for den :sjarmor:

SMS forkortelser :fy: , det vil vi ikke ha noe av i denne boken, takk :)

Der vi vi helt enige :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God formiddag Betty! :vinke: Hvordan står det til i det Bettyske hjem? dere er virkelig arbeidssomme! Flinkinger! :-)

Jeg tar gjerne en kopp te i drivhuset med dere, du må jo ha en pause i arbeidet! :wink:

Gleder meg til å se kveldsbilder også, blir sikkert en veldig fin stemning ved dammen om kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord i dagboka mi, trengte virkelig det nå :oops:

Så bildene dine av dammen, de var knallfine :P Du kan absolutt være stolt av ditt "lille" sommerprosjekt :wink:

Nei, må finne frem til senga igjen, feberen her her igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titter litt innom dagboka di jeg også..

Og skryter litt av dammen din i samme slengen! Skulle ønske jeg hadde fått utrettet like mye i løpet av sommeren... :roll:

Må si jeg har fått sansen for deg etter hva jeg har lest i dagboken din.. så her kommer jeg nok til å titte innom meg jevne mellomrom. . . . det er hva jeg kaller jevne mellomrom... :ler:

Nyt den siste frikvelden før hverdagen begynner igjen imorgen...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye ros :oops: , en lett rødmende frue sitter nå med tåre i øyekroken og lese alle de varme, gode ordene fra dere :klem: .

Så hyggelig at så mange av dere har tatt dere tid til og se både bilder og skrive noen ord om dammen min.

Tusen millioner takk til dere alle :kysse:

:velkommen: til Enhna en ny gjest i min lille bok, håper og få se mer til deg, og jeg skal nok følge med i din bok også :wink:

Dagens prosjekt har vært oppryddning i drivhuset, nå har tomat og agurkplanter måttet vike plassen for bord og stoler og masse inneplanter. Som skal få litt ekstra sol før mørketiden setter inn :)

Levende lys og varme er også på plass, så nå er det koslig og sitte der ute og høre regnet tromme på glasset.

Drivhuset er 12 kvm, så det er akkurat passe til og sitte med 2-3 venninner over en kopp te :P

Videre har bedluking stått på dagslisten også, så nå er de luket og ny jord er lagt på, klar til og varme plantene mine en kald vinternatt :wink:

Deilig når man har fått gjennomført det man hadde håpet, så nå skal fruen hvile...........og det trengs visst, for rygg og hofter knirker og verker :ler::ler:

Damer, litt nattmat må vi ha...........skal vi driste oss til litt vafler med bringebærsyltetøy, tro :P:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå! Vafler med bringebærsyltetøy, det er godt det ! Tar en jeg. Og så legger jeg igjen en krydra brunost til de som vil ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å vafler med bringebærsyltetøy og brunost! :sikle: Tar en plate jeg. :)

Du fortjener virkelig skryt Betty! Har du så fint drivhus også, det hørtes ut som et koselig sted å sitte. Håper du får slappet av og nydt hagen litt også!

Ha en deilig natt, håper ikke hofter og rygg verker for mye!

Nattaklem fra Soul. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...