Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Betty

Kort innom dagboka di for aa takke for koselig hilsen i min. Har desverre ikke faatt lest hele boka di ennaa (den er jo paa side 34 allerede!!), men kommer sterkere tilbake etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper knærne dine er både smerte og plankemerkefrie, og at naboen kanskje angrer på det han har gjort skal du bare nyte! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sverigefareren er hjemme igjen ,selvom jeg en stund trodde muligens jeg ville omkomme på veien............

Må nok si at jeg har sittet på med bedre sjåfører enn han som kjørte, ja...

Sjelden vært så engstlig for en kjøretur.....nei neste gang kjører jeg selv :sjarmor:

Fontenefiguren er innkjøpt, det ble en nøgen kvinne, og herren er storfornøyd.....Både naken dame i sengen og i dammen..........kan man bedre få det :ler:

Da kvinnefiguren attpå til holdt en fisk, ja da ble herren enda blidere, om mulig :ler:

Så nå er det damfolie og pumpe som skal ordnes, så skal mirakelet settes igang :sjarmor:

Fruen har forøvrig malt hus utvendig i både igår og idag, opp og ned på stigen med maling og kost.

Herren lakker gulvet i knestående innvendig og imorgen er det fjerde og siste strøk, og det tror jeg han er meeeeeeget glad for.

Vi hvitbeiset gulvet før vi lakket det så det er blitt "grisefint" :sjarmor: Dette blir nok en stasstue...

Ellers så har svigers vært her på middag, og det er jo som alltid en humoristisk opptreden....Ingen av de hører særlig bra, så det blir svart i hytt og pine og enkelte ganger kan det være vanskelig og ikke sprute ut i latter over deres meget merklige svar.

Selv barna synes de svarer rart :ler::ler:

Vel, nå reiser de snart sydover igjen ,det er der de bor størsteparten av året, og det er karnsje like greit :wink:

Siden fruen nok en gang har vært på flesketur og nok en gang handlet snop, setter jeg frem en diger bolle til dere jentene..

Ta for dere, her er pingviner, salte frosker, sure føtter, salte padder, skumputer, sure ufo og litt peppermintesjokolade :sjarmor: ......nam-nam........

Tollen var forøvrig ikke til stede, og det var like bra, for jeg er litt bekymret for sukkerkvoten......... :hoho::hoho:

Tusen takk for hilsner damer, dere gjør en frues liv lyst og lett og leve :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, du har også vært i Sverige... Lurte på hvor du var. ;)

Men nå reiser vi igjen. Sverige var bare en liten tur, nå går turen til Malta!

Sees om en ukes tid!

:vinke: Ha det så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

God morgen og takk for hilsen i min ferske dagbok Betty !

Ha en flott dag , håper du er like heldig med været som jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Betty!

Høres så pent ut med hvitbeiset gulv :-) Syns både du og herren er flinke slik dere står på :klappe:

Da er det bra du har et lager med godteri som du kan belønne deg med :wink: *sniker til seg en salt frosk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Betty :vinke:

Siden det er fredag tar jeg litt snop jeg ... trenger litt sukker for å overleve den siste timen på jobben.

Må virkelig si at dere er flinke som står på og jobber. Synes jeg ser gubben er blid ja med dame figur i hagen :ler:

Ønsker deg og dine en kjempe flott helg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Så flink du er. Jeg kom hjem fra ferie til en blomst som lå langflat langs gulvet mitt jeg. Jeg har hatt livredning på den flere ganger siden anskaffelsen, men denne gangen ser det temmelig mørkt ut må jeg si.

Håper du får en kjempe fin helg Betty.Og slit deg nå ikke helt ut da. Er da sommer og sol må vite ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du verden så mange som har tatt turen innom min lille skrivebok :wink: , takker og :bukke: for alle hyggelige hilsner og :klem: èr.

Ja, nå er arbeidsuken vår over, (har brukt den ene ferieuken til jobbing i heimen) og nå skal endelig familien på tur :sjarmor:

Endelig bort for og koble ut og slappe av....

Herren har finslipt sine fiskekroker , og fruen har funnet frem kryssordblader, og brevpapir, så nå blir det hvile for kropp og sjel.

Jeg elsker og bevege meg på fjellet, fiske litt og klatre opp noen fjelltopper, og bare nyte stillhet og ro.

Langt bort fra det vanlige liv med kjas og mas...........

Nå kan naboen styre med anleggsgartnere og befaring og jeg slipper og ta stilling til noe i en uke.....deilig.

Lydbøker er lånt, for ingen hyttetur uten litt spøkelseshistorier foran peisen, mens mashmellowen smelter på pinner over ilden. Og ungene har funnet frem sine ting de skal leke med i bekken, unger og vann det blir alltid bra :ler:

Forhåpentligvis kommer fruen sterkt tilbake med resyme fra både fisketur(la oss nå håpe på litt mer enn ansjos :ler: ) og fjellturer.

Ta vare på dere selv, jenter (og gutter :wink::ler: )

Setter igjen en diger bolle med svenskegodis, ta for dere og nyt dagen :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Figther :klem: det skal vi. Nå er vi så slitene både jeg og min kjære at litt fjelluft vil nok gjøre godt :ler:

Jamie, bare forsyn deg, har flere bæreposer med godt etter de siste "Svineturene" mine :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...