Soul Skrevet 25. juli 2004 #481 Del Skrevet 25. juli 2004 Natta Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #482 Del Skrevet 25. juli 2004 trøste og sliten en kropp kan bli.............. Nå verker det helt fra hårroten til lilletåa................... Begynner og ta orntlig form nå, så dette blir nok bra. Herren er endelig fredig med slipingen, og det har tatt tid.Så nå sitter en sliten mann i stolen med en pils og slapper av, og det fortjener han Tirsdag blir det ny Sverigetur for og kjøpe en stor fontenefigur, har enda ikke bestemt meg hvilken, men det finner jeg vel ut når jeg kommer dit. Nei, jeg tror rett og slett jeg må legg inn årene, er dødsliten og trøtt Tusen takk for hilsner og oppmuntrende ord , og håper alle mine dagbokgjester får en herlig natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2004 #483 Del Skrevet 25. juli 2004 Hei betty! Måtte bare innom å si hei og ønske deg en god mandag. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 25. juli 2004 #484 Del Skrevet 25. juli 2004 Fint å høre at mannen din er fredig , håper han og du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 26. juli 2004 #485 Del Skrevet 26. juli 2004 Hei og god morgen, en tidlig mandagsmogen. :-) Må si dere står på for å få det fint både inne og ute der dere bor. Har dere ganske nylig flyttet inn i nytt hus? mulig du har skrevet noe om det tidligere i dagboken altså, bare at jeg har gått glipp av det :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #486 Del Skrevet 26. juli 2004 Ny uke nye utfordringer . Takker for enda flere hilsner :bukke: , alltid hyggelig når dere stikker en tur inom Becca, håper du også får en kjempefin uke, og skal vi satse på litt sol også . Fighter, jo min kjære og jeg har det flott, heldigvis. Vi har vært sammen i snart 15 år, og har det igrunnen like fint nå. Han må vel kunne beskrives som verdens mest tålmodige og snilleste mann. Jeg tror på de 15 årende at vi har kranglet skikkelig 3 ganger ( og det er vel ikke min fortjeneste for jeg er bråsint............) Men herren er lungn og det smitter jo over på fruen også når bråsinnet hennes tar overhånd Catwomen, ja, det kan jo virke som vi akkurat har flyttet inn...Men vi har nok bodd her i 11 år... Det siste året har vi prioritert og få satt huset skikkelig i stand, både etterisolert, skiftet utvendig panel, skiftet alle vinduer og full oppusing innendørs også. Men vi har nesten hatt et og annet prosjekt gående de foregånde år også, men nå ville vi få gjort resten på en gang. Håper vi blir ferdig med alt iløpet av 2005, for det er endel innvendig igjen. Men det blir hvertfall bra, er heldigvis gift med en meget nøye håndverker Idag blir det besøk, tanten og den ene kusinen min kommer innom, og det er alltid hygglig Damprosjektet blir det vel også litt tid til, får prøve og hente inn litt priser på damduk og pumpe Også frokost jenter , vi ta nybakte scones(det er så godt) med syltetøy og nytrukket te til Forsyn dere og håper dere alle får en ualminnerlig bra dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eponine Skrevet 26. juli 2004 #487 Del Skrevet 26. juli 2004 Godmorgen Betty! Høres ut som dere har og har hatt litt av et prosjekt med hus og hage ja :-) Kan tenke meg hvor fint det blir og har blitt allerede :-) hmm nam nam *forsyner seg med en scones og litt nytrukket te* Tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #488 Del Skrevet 26. juli 2004 Her går det i røkk og harde napp om dagen. Idag har vi satt igang med beising og lakking av gulv. Skal hvitbeise gulvet først og lakke over for og få et lyst gulv som står til det hvitlutede taket. Nå begynner stua og ta form. Ellers har mor hentet inn priser på damfolie og pumpe, og det blir nok en tur til Nesodden for og kjøpe det.... Gleder meg til og få dammen min ferdig, det har vært et ønske i mange år, og nå ser det jammen ut til og gå i oppfyllelse. Ellers er jeg så møkkalei av bladlus nå, denne sommeren har visst fått de til og yngle. Og det ser ikke ut som om noe hjelper mot det :evil: Vel ,de fryser ihjel til vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 26. juli 2004 #489 Del Skrevet 26. juli 2004 Heisann Betty Tusen takk for koselig hilsen i dagboka mi. Det gjorde godt !! til deg også. Gurimalla som du/dere jobber. Det blir nok kjempeflott. :-) En fin mandagskveld til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #490 Del Skrevet 26. juli 2004 Tusen takk for , Mel-anine Måtte innom med litt kveldsmat , tror vi tar det litt enkelt idag, taco chips med medium sterk tacosaus til . Det er mat som får smaksløkene til og våkne, ja Setter frem litt pepsi max, farris og iste, til de som må slukke brannen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. juli 2004 #491 Del Skrevet 26. juli 2004 Taco-chips er supert. Tror jeg tar litt iste til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #492 Del Skrevet 26. juli 2004 Bare kos deg Figther, og takk for hygglig selskap til chipsen Fikk du tatt deg en liten hvil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. juli 2004 #493 Del Skrevet 26. juli 2004 Ja, og nå lage mannen min vafler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #494 Del Skrevet 26. juli 2004 Og jeg som er så glad i vaffel...............kan jeg stikke innom og få en etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. juli 2004 #495 Del Skrevet 26. juli 2004 Selvfølgelig. Bare kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #496 Del Skrevet 26. juli 2004 Er på vei..................... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 26. juli 2004 Forfatter #497 Del Skrevet 26. juli 2004 Du verden så sliten mor er i knærne ikveld, etter og ha krabbet og beiset gulv, har plamkemønster på begge knær i kveld..............kledelig Dette tar på men med pågangsmot og viljestyrke+ noen dråper stahet blir det nok bra Naboen er igang med og hente inn fagfolk til og få fiksa min skadde hage også, og jeg må nok si at de er blitt en smule spakere mot oss......... Karnsje de har innsett at "detta var dumt"... Håper på at plameringen kan komme igang i slutten av aug ,og etter det vil jeg ikke se en eneste gravemaskin på tomta på mange år :-? Driver og lader opp til ny Sverigetur imorgen, blir meg og en kamerat som skal over, herren er malemester og barnevakt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredslilja Skrevet 26. juli 2004 #498 Del Skrevet 26. juli 2004 Håper knærne dine hviler godt nå og har det bedre!! Ikke overdriv nå da God tur til Sverige! Kos deg kjempemasse! Varm klem fra lilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 27. juli 2004 #499 Del Skrevet 27. juli 2004 Håper du får en fin gravmaskinsfri tur til Sverige i dag Betty :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mel-anie Skrevet 27. juli 2004 #500 Del Skrevet 27. juli 2004 Solskinnshilsen til deg, Betty. Ha en flott "svine"tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå