Mel-anie Skrevet 24. juli 2004 #461 Del Skrevet 24. juli 2004 Har visst ikke tatt fra deg all energien, Betty Å, moreller er godt. Nam !! Kos deg i helgen. Sola skinner jo !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. juli 2004 #462 Del Skrevet 24. juli 2004 Hagedam er kos, da. Ville bare ønske deg lykke til med prosjektet, og i kampen mot lusa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 24. juli 2004 Forfatter #463 Del Skrevet 24. juli 2004 Her sitter nå en sliten med glad frue som har gravet ut en dam . Mellom 50-60 cm dyp , 4,5 m lang og 3 m bred. Den er formet som et hjerte som står på skrått. Nå står fylling av litt sand i bunnen, legging av filt og damduk over der. Så er det bare og fylle i vann, og sette igang pumpen Må nok si at man har fått trimmet seg litt idag, ja. Men det er deilig og se ut på et bra resultat Heldigvis har venner stilt opp og hjulpet til, for herren har slipet gulv i hele dag. Blir så lekkert med lyst gulv Er sånn passe slapp i kroppen, og snart skal jeg til med matlagingen, og på menyen står mørbrabiff med buljongratinerte poteter Tror nok jeg slukner ganske fort etter det måltidet Heimen ser nå ut som er byggeplass, det er gjørme og jord etter min graving ( for ungene greier jo og få med seg endel inn,ja ) Og slipestøv og spon etter herrens sliping...................men nå har jeg bare deklarert at her blir det ikke fint før ting er ferdig, så da er det oppe og avgjort Dette er jo helt greit for da slipper fruen noe særlig husarbeid på en stund Får vel sette frem litt lørdagsgodt til dere, heksehyl, skolekritt og peppermyntesjokolade...............det er saker det.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. juli 2004 #464 Del Skrevet 24. juli 2004 Det høres ut som et skikkelig dagsverk.. Da er det deilig med god middag .. og kanskje noe godt i glasset Koselig med lørdagsgodt.. - setter meg godt til rette i sofaen for å se på Kar for sin Kilt.., men avleverer først en liten :dagensrose: så du kan pyte litt på bordet til middag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 24. juli 2004 Forfatter #465 Del Skrevet 24. juli 2004 Så snill du er Bille :kysse: , takker for :dagensrose: og setter den pent i vasen på bordet Ja det er deilig når man har fått brukt kroppen litt, og hvertfall til ting man gleder seg til og få ferdig. Har hatt en liten fontene før, en såkalt stenfontene. Men nå blir det jo skikkelig dam med en orntlig figur i. Lurer litt på om jeg skal kjøpe, en stor fisk som spruter vann eller en liten sinnatagg som tisser ............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juli 2004 #466 Del Skrevet 24. juli 2004 Oh, nammegodterier! *stapper i seg* *setter igjen et fat med sjokoladekake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 24. juli 2004 Forfatter #467 Del Skrevet 24. juli 2004 Sjokoladekake , *kaster meg over kaken* Og den var god.................. Tusen takk, Lunacia :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. juli 2004 #468 Del Skrevet 24. juli 2004 Ville bare titte innom og si hei etter ferien! Kommer innom deg for å oppdatere meg i dagboka di i løpet av morgendagen, rekker ikke å lese alt nå. Håper du har det fint, Betty! :D K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. juli 2004 #469 Del Skrevet 24. juli 2004 Glad du likte kaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #470 Del Skrevet 25. juli 2004 Etter mørbrabiff, gratinerte poteter, litt moreller , og Lunacia`s sjokoladekake, så er magen på bristepunktet......................................... Dette har vært et herremåltid, og nå begynner magekrampene og gi seg så undretegnede snart kan greie og finne sengen ..................... Ja, ja får grave litt til i morgen så jeg får svettet det av meg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. juli 2004 #471 Del Skrevet 25. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 25. juli 2004 #472 Del Skrevet 25. juli 2004 Heisann Betty. Mange mange takk for at du passer på dagboken min så den ikke detter så langt ned :bukke: Håper du har hatt en flott helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2004 #473 Del Skrevet 25. juli 2004 Betty - denne dagboka tar knekken på meg - SÅ UTROLIG MYE GODT DU FRISTER MED!!! Har lest de siste 6 sidene nå, og det er virkelig ikke småtterier du disker opp med...Tennene løper i vann her jeg sitter! Har jo feriert i Sverige ei uke nå, og det er utrolig hvor mye godt man kan få tak i der...Har forspist meg på både Polly sjokolade opptil flere ganger, og sånne små kanelgiffler...Og Pringles...Uff, samvittigheten gnager... :oops: Har sluttet å gå innom godisbutikken når jeg er på Svinesund eller i Årjäng jeg...Klarer ikke å begrense meg, rett og slett... :-( Ha en fortreffelig søndag - og du, den dammen din kommer til å bli severdig, det er jeg sikker på! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. juli 2004 Forfatter #474 Del Skrevet 25. juli 2004 Så hyggelig med besøk , takker for hilsner. Bra og se at det ikke bare er meg som går berserk i godisbutikken på Svinesund............ Siste tur greide ungene og jeg og shoppe 8 kg smågodt :o , og gud vet hvor mye annet dill............ Nei her må det graves skal dette ikke sitte fast på skinka Idag har fruen frekventert div sider om dam og damanleggig, intet skal være ulest når mors praktverk en dag skal stå ferdig ( og det ser jammen ut til og skje iløpet av en uke ) Kjenner at armmuskelene vokser sekund for sekund mens jeg hakker opp blåleira og får kjørt den vekk i trillebår... Herren raser rundt med sin slipeamskin, iført fullt verneutstyr, (diger maske og hørselsvern)så nå blir gulvet lekkert. Kjenner på meg at hus og dam må feires en gang til neste år, vi blir nok ikke ferdig med huset før da........ Ellers er som vanlig huset full av unger, midt oppe i pussestøv og jordleire, bra at ungene er opptatt med sitt hvertfall Nei, jeg får vel by på noe idag også, hva med sølekake damer(det har jeg nemlig nok av ) Neida, skikkelig mat må vi har, og fruen har gjemt unna noen velsmakende engelske teboller, forsyn dere og nyt dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 25. juli 2004 #475 Del Skrevet 25. juli 2004 Hei på tide jeg stikker innom igjen ! Håper du har hatt det fint i helga! Sitter her ved pcen og prøver å oppdatere meg, har jo nesten ikke fått vært her de siste par dagene. Ser du har teboller til alle. Tror jammen jeg må smake en... Ble litt imponert over smågodt handlinga deres, så jeg kan kanskje få en kilo eller to av dere? Soul eeelsker smågodt! Så kan jo du få en kurv med nyplukkete jordbær og en med bringebær tilbake? Du får kose (?) deg med graving og damanlegging du da, kanskje du kan trimme litt for meg også... Stor klem fra Soul :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 25. juli 2004 #476 Del Skrevet 25. juli 2004 Nå har jeg akkurat vært ute og gått lang tur. med lånedyret mitt. så da var det yppelig med teboller.. Det er det som er så deilig når man jobber litt skikkelig -så fortjener man en pause med noe godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. juli 2004 #477 Del Skrevet 25. juli 2004 Lykke til med dammekking, Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 25. juli 2004 #478 Del Skrevet 25. juli 2004 Høres slitsomt, men gøy ut med oppussing og damlaging. *leker litt med sølekaker* :Plæsj: Takk for utrolig gode teboller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eponine Skrevet 25. juli 2004 #479 Del Skrevet 25. juli 2004 God ettermiddag og lykke til med dammen fra meg og :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. juli 2004 #480 Del Skrevet 25. juli 2004 Så gøy at dammen er iverksatt, og lookin' good! :D Lykke til med den videre konstruksjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå