Vimsevips Skrevet 11. februar 2005 #1361 Del Skrevet 11. februar 2005 Tja, hva med Røkke hytta..kunne den passe , gjelder og stile høyt vettu , jenta mi.. Da regner jeg med at du er både skipsreder og hytteeiere iløpet av kort tid Ja, Røkkehytta tror jeg kunne være akkurat passe stor Og så fremt jeg er en fremgangsrik skipsreder om kort tid, så har jeg ingenting i mot det heller Men på tirsdag er jeg prinssesse. Har tråklet sammen noe, til karnevalet. Nekter å bruke brudekjolen, selv om ungene har spurt veldig pent 8) Ha ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #1362 Del Skrevet 11. februar 2005 Du er jo fantastisk flink til og sy også Vims, så du blir nok en nydelig prinsesse Lunacia, du var visst ikke helt restaurert ennå skjønner jeg , vel hyggelig er det hvertfall at du tar turen innom. God bedring, venns Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2005 #1363 Del Skrevet 12. februar 2005 GOOOD LØRDAG! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. februar 2005 #1364 Del Skrevet 12. februar 2005 Lunacia, du var visst ikke helt restaurert ennå skjønner jeg , vel hyggelig er det hvertfall at du tar turen innom. God bedring, venns Takk! Er fortsatt ikke frisk, men en uke i senga får være nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 12. februar 2005 #1365 Del Skrevet 12. februar 2005 Om ikke annet ble det ihvertfall greit nok Lurer på om ikke vi skal bake kake i dag, den Budapest kaka hørtes så god ut Ha en god dag, har satt fram noen komler og litt varm kakao inne hos meg, om det kunne friste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. februar 2005 #1366 Del Skrevet 12. februar 2005 Ha en fin lørdag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 17. februar 2005 #1367 Del Skrevet 17. februar 2005 Tusen takk for bursdagshilsningene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belle Skrevet 19. februar 2005 #1368 Del Skrevet 19. februar 2005 Titt titt Betty vennen min! Håper du har det fint! Ha en fortsatt fin kveld. Ønsker deg en fin dag i morgen :-) :-) Mange `er fra meg :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. februar 2005 #1369 Del Skrevet 22. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 23. februar 2005 #1370 Del Skrevet 23. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. februar 2005 #1371 Del Skrevet 24. februar 2005 Innmari stille her, da...? Håper alt står bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 24. februar 2005 #1372 Del Skrevet 24. februar 2005 er var det ikke mye liv...jeg som tittet innom for å se oom det var servert frokost her... *tusler ut igjen, på let etter noe mat...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. februar 2005 #1373 Del Skrevet 24. februar 2005 Travel frue? :o Savner deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. februar 2005 #1374 Del Skrevet 25. februar 2005 Travel frue? :o Savner deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. februar 2005 Forfatter #1375 Del Skrevet 25. februar 2005 Åååå så godt å være savnet, dere er nå gode da, damer Joda fruen er travel om dagen, nå har jo vintreferie uken løpt avsted....hvor ble det egentlig av den tro... :-? . Men uansett vi har fått kost oss ungene og jeg selv om tiden har gått altfor fort.... Idag er det jo rene vårstemningen ute, sol, varme og norge har tatt 2 gull... Fruen har skreket seg hes her under oppløpet og hadde nok nesten like høy puls som deltagerne . Barna forsvant i en viss fart, de lurte vel på om enten mor var temmelig premestruell eller så på sport ja... Blir bare så utrolig engasjert av slike sportsendinger og særlig når det går så bra...også dårlig for svenskene Nei, idag dere er det godt å være norsk, så la oss alle kose oss med gullet og seieren Mat ja, det må vi jo ha en slik dag, marsipankake med herlig bringebærkrem i...det er mat for sultene nordmenn i løypa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. februar 2005 #1376 Del Skrevet 25. februar 2005 Marsipankake! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. februar 2005 #1377 Del Skrevet 25. februar 2005 Både sporten på tv og marsipankaka får du ha i fred for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 1. mars 2005 #1378 Del Skrevet 1. mars 2005 Er det noe igjen av den marsipankaka, tro ? Eller forsvant restene etter 5 medaljer på søndagen? Flott å høre at du og ungene har kost dere i vinterferien. Det er det slike ferier er for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 14. mars 2005 #1379 Del Skrevet 14. mars 2005 Ha en flott uke!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 25. mars 2005 #1380 Del Skrevet 25. mars 2005 Oi, jeg har ikke vært her på lenge (særdeles opptatt med en stor oppgave som skal inn om en ukes tid), men her hadde det ikke skjedd mye siden sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå