LilleMy Skrevet 23. desember 2004 #1301 Del Skrevet 23. desember 2004 God Jul Betty , tenk nå kommer julesneen!! Håper du er bedre organisert enn meg denne lille julaften, og kan holde deg hjemme og kose deg med ... ja hva det måtte være! Selv er jeg IKKE ferdig og må dessverre både hit og dit - inkl. Storsenteret.... :veldigsur: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 23. desember 2004 #1302 Del Skrevet 23. desember 2004 Hei Betty. Innom med en , jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teletubbien Skrevet 24. desember 2004 #1303 Del Skrevet 24. desember 2004 God jul Betty Ønsker deg og dine en kjempefin julekveld Store juletubbyklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 24. desember 2004 #1304 Del Skrevet 24. desember 2004 http://home.no.net/dreaming/jul2004/KG_julen04.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 3. januar 2005 #1305 Del Skrevet 3. januar 2005 Godt nyttår! Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 4. januar 2005 #1306 Del Skrevet 4. januar 2005 Hei og GODT NYTT ÅR!!! Det er lenge siden jer har vært her på KG nå, så jeg tenkte jeg skulle stikke innom for å høre hvordan du har det og hvordan du har hatt det i jula? Jeg har hatt ei strålende flott jul, og gleder meg allerede til neste :D Sarabi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. januar 2005 #1307 Del Skrevet 4. januar 2005 Er det noe liv her hos Betty, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. januar 2005 #1308 Del Skrevet 4. januar 2005 Hun er på forhekset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. januar 2005 #1309 Del Skrevet 4. januar 2005 Okei...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. januar 2005 #1310 Del Skrevet 4. januar 2005 Ja, jeg så etter henne der og fant nicket hennes på lista over de som har vært der siste døgnet. Savner henne og skulle gjerne fått henne tilbake. Men jeg er ikke medlem der og vet ikke om jeg har lyst til å bli det. Vi får håpe hun finner veien tilbake til kg på egehånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. januar 2005 #1311 Del Skrevet 4. januar 2005 Vet ikke hva "forhekset" er, jeg... Jeg ville tippet et forum for hekser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. januar 2005 #1312 Del Skrevet 4. januar 2005 www.forhekset.com Et lukket forum. I prinsippet kan hvem som helst bli medlem, men man må gjennom en prøveperiode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. januar 2005 #1313 Del Skrevet 4. januar 2005 Ser ut til å være mer eller mindre det samme som KG... Ja, ja, jeg trenger i hvert fall ikke nok et forum å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. januar 2005 #1314 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg holder meg til kg jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 8. januar 2005 Forfatter #1315 Del Skrevet 8. januar 2005 Du verden så mange hilsner og klemmer. Joda, fruen har det bra og har kommet gjennom både jul og nyttår uten større skader enn en kraftig forkjølelse.. Herren har hanglet seg gjennom hele desember med full sykemelding, og bare det og ha en syk man hjemme kan slite en vilket som helst husmor fullstendig ut... Syke menn... Men nå er han på beina igjen og heldigvis tilbake på jobb så mor har kommet inn i hverdagsmodusen sin igjen. Her i huset forbreder vi oss til feiring av fødselsdager, både Vesla og junior har bursdag med bare 2 dagers mellomrom (14 og 16 jan). Så da er det liv i det Bettyske hjem. Junior skal som vanlig ha alle gutta i klassen så med 13 stk til bords skal det bli livat Vesla skal ha badebursdag med noen få gode venninner så det blir nok en smule roligere. Men forbredelser blir det uansett, og når fruen bare så vitt har kommet seg over vennelaget nyttåraften, så er det ikke bare-bare... Herren har flyktet ned til båthavna for og passe på kjæresten (altså båten..) Han er meget bekymret over denne springfloen, så der sitter han altså væpnet med gummistøvler, tau og et vaktsomt blikk.. Du verden som han duller med denne farkosten.. Lover og komme sterkere igjen i boken min, har bare vært litt mye i de siste ukene, men når bursdagene er over blir alt meeeget bedre, trur eg... Ta vare på dere selv damer, jeg har savnet dere alle. Og nok en gang tusen takk til alle dere som har passet på min lille bok gjennom mitt fravær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 8. januar 2005 #1316 Del Skrevet 8. januar 2005 Hei og godt nytt år! Koslig å ha deg tilbake igjen. Høres ut som du har nok å henge fingrene i det nye året! Håper kjæresten til Mannen har overlevd flodbølgen... God helg!b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. januar 2005 #1317 Del Skrevet 8. januar 2005 Ja, dæven det var lenge siden sist! :D Får nesten ønske deg et riktig godt nytt år. Godt å se at du har det bra, og holder koken. Jammen har du et travelt liv, med barn og selskap, og herren som piler frem og tilbake for å verne om kjæresten i styggeværet. Kos deg i helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 8. januar 2005 Forfatter #1318 Del Skrevet 8. januar 2005 Herren har ankommet heimen igjen nå, etter og ha hatt en nervøs stund i båthavnen sammen med alle de andre nervøse båteierne.. Han måtte til og med kjøpe nye høye støvler i tilfelle han måtte redde båten sin :o , du verden for en helt... Nå er den værste floa over, så han mente hvertfall at han kunne slappe av frem til imorgen, men da måtte han ned for og se til "dama" igjen.... Og jeg....jo jeg slapper av her med hørespillet "Døde menn går på ski" av Knut Nærum i bakgrunnen og Kg i forgrunnen... Kos dere videre i lørdagskvelden damer, og takk for besøket :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 8. januar 2005 #1319 Del Skrevet 8. januar 2005 Der var du, jo Godt nytt år! Gleder meg til du kommer sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 8. januar 2005 #1320 Del Skrevet 8. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå