Gjest baby-E Skrevet 3. november 2004 #1241 Skrevet 3. november 2004 har du blitt skremt bort i helgen Betty?
Gjest Gjesta Skrevet 4. november 2004 #1244 Skrevet 4. november 2004 Lurer på hvor du har blitt av jeg, Betty... Savner deg og de morsomme innleggene dine! K
Gjest baby-E Skrevet 4. november 2004 #1245 Skrevet 4. november 2004 kanskje hun blei fryktelig skremt i helgen....
Bokalven Skrevet 5. november 2004 #1246 Skrevet 5. november 2004 Skremt? Tror bare hun er opptatt, jeg.
Gjest Naturelle Skrevet 5. november 2004 #1247 Skrevet 5. november 2004 Jøss...så lenge borte?! Håper du har det bra og kommer tilbake hit snart! God helg!
liv Skrevet 5. november 2004 #1248 Skrevet 5. november 2004 Har du gått under jorden eller Betty? Ha en super helg!
Bokalven Skrevet 15. november 2004 #1250 Skrevet 15. november 2004 Håper alt er bra i det Bettyske hjem!
Soul Skrevet 15. november 2004 #1251 Skrevet 15. november 2004 Betty! Hvor er du, du er savnet! Håper virkelig at alt står bra til ja.
Diaz Skrevet 15. november 2004 Forfatter #1252 Skrevet 15. november 2004 Så godt og se at jeg er savnet, dere er en utrolig gjeng . Her i heimen har det gått unna i rykk og harde napp....har mer eller mindre bodd på kjøkkene og partert både gris, hare, hjort og reinsdyr :o . Så nå¨er hvertfall fryseren stapp full, og fruen utslitt Herren gleder seg til kulinariske måltider utover vinteren, og klappet kjærlig på ribba før vi pakket den ned i fryseren Juleribba ble på hele 7 kg........og vi er 4 mennesker.....så nå tenkte jeg vi skulle søke etter litt ny familie som kunne hjelpe oss under julemiddagen Særlig fordi vi også har pinnekjøtt, det er nemlig min julemat og er det ikke det på julebordet-så er det ikke jul (for meg ) Fruen har ellers begynt på juleproduksjonen av bivokslys, både rullede og støpte i former. Dette sammen med hjemmelagde såper blir julegaver til venninnegjengen. Synes det er så koselig og gi bodt gaver til jul (og ellers også ) Herren er i full gang med taket på veslas rom, og finstua er nå ferdig, så der blir det julefeiring med bare møbler fra ca 1910-1920 og uten tv....(men i har tv i dagligstua da, ) Finstua ble knallfin med malt trepanel, nyslipt gulv som vi har hvitbeiset også lakket, og hvite profilerte lister rundt vinduer og dører. Nå gleder vi oss bare til julepyntingen av den Ellers har fruen tatt koldbøtte ned kjellertrappa i helgen, den er både bratt og hard noe fruens bakdel bærer preg av Ramlet nesten fra øverst trinn og helt ned, og herren holdt på og få hjerteinfarkt av skrekk....Han kom ned i en farlig fart og fikk stablet fruen på beina for og konstatere at hun hvertfall ikke var beinskjør....for alle bein var hele. Men bakdelen min har fått en kledelig blåfarge, så den viser jeg frem hvis jeg trenger litt medfølese fra mann og barn..(og det funker ) Nei, nå har jeg sittet nok kjenner jeg , påtide og rusle litt , så ikke skinka blir for vond... Jeg lover og komme sterkt tilbake Og en KJEMPEKLEM til dere alle herlige damer som har passet på boken min under disse partering-tider Jeg er glad i dere alle sammen
Soul Skrevet 15. november 2004 #1253 Skrevet 15. november 2004 Betty!! Så koselig å se deg igjen! :-) Godt å høre at alt står bra (og travelt) til hos deg, når jeg leser om alt dere driver med så forstår jeg godt at det ikke blir så mye KG-tid. Skikkelig flinke er dere! Finstue (den hørtes forresten flott ut, har du lyst til å legge ut bilde...?), steiker og partering og bivoks. Du verden. :o :-) Nå kan det vel snart bli jul i Bettyhjemmet! Ellers er jeg forøvrig helt enig i at pinnekjøtt er julematen. Gleder meg allerede... Sitter og venter på rørleggeren jeg da, han skulle bare ha vært her for en og en halv time siden. Men, den som venter på noe godt... Ønsker deg en fantastisk dag siden det er så lenge siden jeg har "sett" deg! Lykke til med alle små og store prosjekter! :dagensrose:
Gjest baby-E Skrevet 15. november 2004 #1254 Skrevet 15. november 2004 Så hyggelig å se at du lever, Betty Begynte nesten å bli litt bekymra jeg.... Kan lese at du har vært opptatt ja! Men håper ikke neste kg-pause blir så lang. Håper baken blir bra snart
Bokalven Skrevet 15. november 2004 #1255 Skrevet 15. november 2004 Betty! :D Vet du hva? Jeg synes verken pinnekjøtt eller ribbe er noe serlig, jeg. Men så har vi heller aldri hatt noe slikt til julemat - takk og lov.
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2004 #1257 Skrevet 15. november 2004 HEI BETTY! Kjempefint å se at du fortsatt er i farta - har savna deg den siste tida! Skjønner at det ikke frister å sitte foran skjermen med blå bakende, men jeg håper det ikke går like lenge til du titter innom oss igjen. Ha det fint! K
Diaz Skrevet 16. november 2004 Forfatter #1258 Skrevet 16. november 2004 Heisann jenter, takker for hilsner og medfølene ord om min meeeget blå ende Har vært på legebesøk idag og fått konstatert at kroppen er meget forslått, både arm, nakke og rompe Legen kunne ikke gjøre mer enn og henstille til litt mer varsom trappegåing for fruens vedkommende, noe som bli helt natulig med fruen litt stusselige, haltene ganglag om dagen Begynner og ligne de med blått hår og stokk på Mega, og det er jo nesten skremmede :o Herren er meget medfølende om dagen, noe som undertegnede vet og nyte godt av. Jeg setter meg godt tilrette i godstolen (med myk pute under "bakparten") og får både te og frukt servert om kvelden . Snille mannen min Legen mente det værste var over iløpet av uken, så da gleder jeg meg til og få igjen ganglaget og evnen til og "hive" seg ned i stolen Nei, nok sitting på vondt kontorstol-tilbake til godstolen
Diaz Skrevet 18. november 2004 Forfatter #1260 Skrevet 18. november 2004 Også kom julefølsen til det Bettyiske hjem . Her har snøen falt og det er nydelig hvitt overalt, finnes vel knapt nok noe som er så pent som den første snøen, og det sier jeg som egentlig er et vårmenneske Junior har tredd på seg full utedress, votter og lue, og føyk avgårde til skolen for og prøve snøen orntlig.....regner med mye morro der idag Veslemor lurte på om det ikke var påtide med pepperkakebaking :o , men da måtte mor insistere på at det måtte vente til hvertfall desember Først må pølser lages, også for vi begynne på alle de 7 slag Fruens ømme bakdel begynner og helbredes, den er fortsatt like svart/blå, men ikke like vond. Så det går fremover med trappeakrobaten regner med at kroppen er tilbake til gamle høyder iløpet av en ukes tid nå. Ellers står Kunst og Håndverksmessen for tur imorgen, vi skal en hel vennegjeng for og myse etter julegaver og kose oss litt uten unger, og det er jo rene luksusen Nå er det vel på tiden og gjøre andre ting enn og taste i min lille bok....får besøk av en meeeeget høygravid venninne idag. Og da må vi jo ha noe godt og kose oss med Tenkte og lage en bacon og broccoli pai, det er både lettvindt og godt Ha en herlig snøfylt dag videre, jenter. Ut og hopp i det hvite element og karnsje lage en engel eller to
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå