Bokalven Skrevet 22. oktober 2004 #1221 Del Skrevet 22. oktober 2004 God helg, Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 23. oktober 2004 #1222 Del Skrevet 23. oktober 2004 Ønsker deg en fortsatt fin helg Betty! :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 24. oktober 2004 #1223 Del Skrevet 24. oktober 2004 Håper du har en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter #1224 Del Skrevet 25. oktober 2004 Så var fruen tilbake fra den norske fjellheimen etter en liten forsinket høstferie. Vi har hatt et fantastisk opphold med både sol og snø, og julestemnigen kom nesten frem, gitt Herren ble nesten fra seg av lykke over og ha nesten truffet en rype med frontruta, og brukte store deler av den dagen til og fabulere over alle de deilige rette han kunne fremlage ved hjelp av den... Og siden han hadde glemt igjen fiskestangen, så ble det nok mest fugletitting på han ja. Siden fiskeutstyret var glemt har han også med myndig hånd geleidet sin familie opp på knatter og knøs, for her skulle tinder bestiges Må vel innrømme at det gikk en del sjokoladeplater i bestikkelser til to par unger som ikke var fullt så ivrig som herren etter og komme opp på de snødekkede topper. Men, men frem kom vi da 8) Etter et herlig opphold skulle retur reisen foregå over Jotunheimveien, mente herren. Og med lav bil uten kjettinger og vei som ikke akkurat var måkt ble det en skikkelig høst-krim om vi kom frem eller ei. Herren ploget fremover, mens fruen sjekket mobilen om det var dekning i fjellheimen for og ringe etter Viking. Det var vel med nød og neppe at bilen sneglet seg frem over snødekte og glatte veier, men vi kom oss over, og herren brukte resten av veien til og fortelle hva slags fremragende sjåfør han er Dette til familiens ikke helt samtykkende enighet Men nå er ferien over, og hverdagen er i gang igjen. Og fruen har gått løs på julerengjøringen på kjøkkene idag. Så her lukter det klorin og Ajax over hele huset og kjøkkene er skinnende hvitt. Det er godt for alt som er gjort, det pleide min mor alltid og si Slenger ut et stort :kysse: til dere alle som trofast har kommet innom boken min, selv om jeg har glimret med mitt fravær. Dere er en kjempegjeng, og jeg har savnet dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 25. oktober 2004 #1225 Del Skrevet 25. oktober 2004 ...for en tur...!! Høres forsåvidt kjent ut - har noen av de samme erfaringene med Mannen jeg oxo, dog uten barn. Bra dere kosa dere ihvertfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 26. oktober 2004 #1226 Del Skrevet 26. oktober 2004 Sjarmerende med litt kronglete fjellturer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2004 #1227 Del Skrevet 27. oktober 2004 Litt av en tur dere har hatt, Betty! Du skriver så morsomt! Ha en god dag! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #1228 Del Skrevet 27. oktober 2004 Takk og takk jenter for både hilsner og godord Så kom frosten her nede også da, og fruen har nok en gang glemt og ta inn enkelte planter som skulle ha vært i kjelleren. Merklig hvordan det kommer så brått på meg hvert eneste år :oops: . Ja-ja, gjort er gjort og spist er spist, det får heller bli en tur til fangene på Ila til neste vår for ny handel av planter. Det hender jo det er litt småpent og titte på også der Ellers så har fruen begynt og ta en salig haug med vitaminer, etter og ha registrert at man trenger 9-10 timer søvn :o har drastiske tiltak blitt tatt i bruk. Så igår ble en håndfull kapsler av ymse slag svelget ned og nå venter jeg kun på virkningen , foreløpig har den latt vente på seg Herren har også mått ta sine kapsler og med en misteksom mine har han svelget ned, med mitt årvåkne blikk som følgesvenn. Her skal ingen slippe unna vinterens vitaminpåfyll Ellers nærmer vi jo oss Halloween og fruen er i full gang med planlegging av hvordan få skremt flest mulig som skulle slumpe innom for og be om gotteri Dette er en like underholdene virksomhet vært år, og jeg mistenker ungene for og komme hit bare for og bli skremt. Fjorårets suksess med dørmatte som hyler, ble en slager for ungene og det var endel skremet barn som forsvant rimelig raskt fra dørmatta ja I går har jeg gått til innkjøp av gotteskål som skriker og tar etter deg når du forsyner deg i den, og jeg gleder meg som en unger til og ta den ibruk. Den skal selvfølgelig fylles til randen av godsaker, også blir det bare og vente på første offer Tror nok ungene synes det er like morsomt som meg, og bare for og ha sagt det så skremmer jeg ikke vannet av de minste.....Så jeg slipper og høre det Jeg er meget human og tar kun de som ser ut til og tåle det Nei, nå er det ei som står her og skal ha klem av mamma før skoledagen begynner, så nå får jeg avslutte. Ha en herlig dag videre, jenter, og kle godt på dere Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 27. oktober 2004 #1229 Del Skrevet 27. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 27. oktober 2004 #1230 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hvor i alle dager finner du sånt utstyr til Halloween?? Har vært på utkikk etter noe av det samme, maska jeg har begynner å miste sin virkning... Ha en fortryllende dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 27. oktober 2004 #1231 Del Skrevet 27. oktober 2004 Håper du har en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanda Skrevet 27. oktober 2004 #1232 Del Skrevet 27. oktober 2004 Hei Betty Hvor får man tak i sånne Halloween-saker ? Fikk litt lyst å skremme noen, jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter #1233 Del Skrevet 27. oktober 2004 Tja, nå vet jo ikke jeg hvor du bor , men her hvor jeg holder til har vi Hobby Larsen på Sandvika Storsenter, han har et meget innholdsrikt utvalg i skremselsting Ellers så får du mer og mer i vanlige lekebutikker, ta en tur og titt litt rundt. Jeg har være så heldig og fått endel fra USA også, Halloweens mekka , for der kan man virkelig få tak i masse stilige ting Lykke til med skremslen, og får du ikke tak i så mye hjelper det med en skikkelig grøssekonsert med orgelmusikk også. De fleste unger lurer gjerne da når de hører de knirkene tonene ut gjennom døra Åååååååååååååååååååå som jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2004 #1234 Del Skrevet 27. oktober 2004 Oj, jeg bør kanskje tenke på å kjøpe inn no' godis til helga, sånn at ungene ikke må gå tomhendte herfra. I fjor glemte jeg hele greia, og det eneste jeg hadde å by på var is! Kaldt var det ute, men de tok da i mot, de små! Kanskje de ikke kommer tilbake i år! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 29. oktober 2004 #1235 Del Skrevet 29. oktober 2004 God helg snuppa! Kos deg med Halloween-forberedelsene! Jeg har nå fått tak i ei sånn gotteskål som du nevnte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 29. oktober 2004 #1236 Del Skrevet 29. oktober 2004 God halloweenhelg da, Betty! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 29. oktober 2004 #1237 Del Skrevet 29. oktober 2004 Sender over en stooor nattaklem til Bettyfruen! Håper det står bra til med deg og ditt, også håper jeg du får det artig med halloween i morgen! :-) Hilsen fra Soul (takk for hilsener i dagboka mi forresten!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. oktober 2004 #1238 Del Skrevet 30. oktober 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 30. oktober 2004 #1239 Del Skrevet 30. oktober 2004 Håper du har en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 31. oktober 2004 #1240 Del Skrevet 31. oktober 2004 bare titter innom med en og for å si at jeg snart kommer online igjen Får nett på onsdag! fra baby-E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå