Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legger igjen en liten hilsen, og håper du så oss da vi fløy forbi i helga :wink:

Prøvde å vinke, men Vesla var ganske så bilsyk, så noen penklær i barnedåpen ble det ikke på henne.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: :blomst_opp:

*legger igjen en svær pose med smågodt*

Håper stå-på-humøret har kommet tilbake til deg igjen.

Hvis ikke, kjøp et par gode bøker, grabb til deg en skål smågodt og legg deg i sofaen med et pledd. Det skal jeg straks, bare jeg får rivd meg bort fra PC'n.

God helg til deg og spis til du sprekker. Ikke få dårlig samvittihet hvis du ikke gjør noe annet en å sløve hele helgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har vært her. :oops: Har så mye å gjøre... men håper du har det strålende også ønsker jeg deg en kjempefin helg Betty! :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Og her kommer Betty igjen i rakettfart :ler:

Dagene bare flyr avgårde og fruen henger så vidt med i svingene. Her er det konferansetimer om dagen og hektisk male og sparkle jobbing. Og jeg som skulle krype inn i sofakroken :oops: , ja ja det kommer vel en rolig dag etterhvert...

Har nesten ikke rukket og spille Sims engang, det er jo nesten skandale :-? , og Kg ja det ser dere selv.der har jeg ikke vært mye...

Nei , nå må prioriteringslista omdirigeres (dette ble mye vanskelige ord på en gang..), for fruen må jo ha tid til de viktige tingene, som og henge her endel av dagen, må jo nesten regnes som en menneskerett 8)

Tusen takk til dere allë som har vært innom med smågodt, hilsner og klemmer, og noen har t.o.m.savnet meg :oops: , blir nesten rørt nå :ler:

Takk og takk, vit at jeg er innom her hvertfall i tankene :wink:

Vi har hatt en rotte begravelse også i siste uke, Ola er avgått ved døden og sted til hvile under brudespireaen i hagen. Gravstein med navn og dato er også på plass og herren forettet under sermonien, så det er gått skikkelig for seg.

Ola fikk et lang og godt rotte liv, og døde av ren skjær alderdom.

Men intet hjem uten rotter, så her er nye rottegutter på plass, denne gangen 2 stk smågutter som heter Rolf og Grevling, like gale begge to og gir sine eiere mye latter hver dag :ler::ler:

Nei, fruen må vel svinge seg over grytene, for herren er vel ventet hjem snarlig....og en sulten mann er ingen nyttig mann :sjarmor:

Stooooor :klem: til dere alle sammmen, og takk for besøk.

*tror jeg tar litt smågodt før middag jeg :ler: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en rotte begravelse også i siste uke, Ola er avgått ved døden og sted til hvile under brudespireaen i hagen. Gravstein med navn og dato er også på plass og herren forettet under sermonien, så det er gått skikkelig for seg.

Ola fikk et lang og godt rotte liv, og døde av ren skjær alderdom.

Men intet hjem uten rotter, så her er nye rottegutter på plass, denne gangen 2 stk smågutter som heter Rolf og Grevling, like gale begge to og gir sine eiere mye latter hver dag :ler::ler:

Jeg vet at det ikke er pent å le av såpass alvorlige saker, men jeg måtte trekke på smilebåndet - så for meg en begravelse i skikkelig hollywoodstil, Betty med svart hatt og svart slør foran ansiktet, mannen som høytidelig leser fra den store kloke boken, jordpåkastelse og det hele...

Uff, morbid humor... :ler:

Fint at dere har fått Rolf og Grevling (!!! :hoho: ) i hus, da!

Fint å høre fra deg igjen, Betty! Alltid no' morsomt å finne i dagboka di! (og no' spiselig også, forresten! :wink: )

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Rotter er søte! Men jeg er forferdelig allergisk mot dem. Var det ikke før, men de er kjempeallergifremkallende, så etter å ha passa rotta til ei venninne ble jeg kjempeallergisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Betty! :vinke: Håper det står bra til! Så koselig med to nye rotter. :) Jeg hadde ei hetterotte da jeg var liten, Carmencita het hun. Var en velidg søt og rar liten skapning. :wink:

Ønsker deg en super-duper dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom for å ønske deg en riktig god helg!! :-D

Alltid kjekt å lese i dagboka di, finner alltid noen morsomheter.

Keep up the good work :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...