Gjest Fighter Skrevet 24. september 2004 #1061 Del Skrevet 24. september 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 24. september 2004 Forfatter #1062 Del Skrevet 24. september 2004 God helg, Figther Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nirvana Skrevet 24. september 2004 #1063 Del Skrevet 24. september 2004 Koselig dagbok du har! Håper du får en fin helg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 25. september 2004 #1064 Del Skrevet 25. september 2004 God morgen! Håper du får en super lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanda Skrevet 25. september 2004 #1065 Del Skrevet 25. september 2004 Hei Betty Har du peiling på når det er best å plante bærbusker ? Jeg har bestemt meg for å lage min egen frukt- og bærhage hjemme og skal plante, bjørnebær, blåbær, bringebær og rips ... Kan selvsagt spør på planteskolen, men jeg tenkte jeg kunne prøve her først (siden vi har noen sånne "hagespesialister" her) Ha ellers en fin helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 25. september 2004 #1066 Del Skrevet 25. september 2004 Hei Betty! Synes du har en så morsom signatur! Håper du har en flott helg! Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 25. september 2004 #1067 Del Skrevet 25. september 2004 Hei på deg Betty! Håper du har en alldeles fortreffelig lørdag! Siden My har klippet i stykker kredittkortet sitt må vel Kvinneguiden sponse oss? *Soul trives med paraplyer i håret* Beklager at jeg ikke har vist meg på en stund, det ble nok litt for mange paraplydrinker på meg! Ønsker fruen en fortsatt deilig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2004 #1068 Del Skrevet 25. september 2004 Gooood lørdag, Betty! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. september 2004 Forfatter #1069 Del Skrevet 25. september 2004 Hei Betty Har du peiling på når det er best å plante bærbusker ? Jeg har bestemt meg for å lage min egen frukt- og bærhage hjemme og skal plante, bjørnebær, blåbær, bringebær og rips ... Kan selvsagt spør på planteskolen, men jeg tenkte jeg kunne prøve her først (siden vi har noen sånne "hagespesialister" her) Ha ellers en fin helg ! Du kan fint plante bærbusker nå, det eneste som kan være et problem er og få tak i friske fine planter, og ikke planter som har stått i hele sommersesongen i en liten potte. Og i værste fall har fått både sykdommer og vantrivdes. Sjekk rotsystem og bladverk nøye, og ikke minst sjekk stedet du kjøper de Lykke til med prosjektet, det høres ut som det blir en kjempekoselig hage(håper du legger ut bilde etter hvert ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. september 2004 Forfatter #1070 Del Skrevet 25. september 2004 Hellu igjen damer Nok en het spansk natt er over og damene holder fortsatt ut ser jeg..............Soul like elegant som alltid, nå med en rosa inspirertparaply bak øret Feiende flott Kverula, morgenfrisk og glad, ute på gåtur allerede.............ja-ja det er godt at noen er spreke her Baby-E, omringet av vakre herrer...........ja og er det ikke Anonyma jeg ser innimellom der også, fortsatt med herre i hver arm Må bare få sagt at Souls plan om og sende videre regninger til KG er vedtatt med stort flertall og jubel, festen går videre, damer....Og LilleMy kan bare reise hjem venneløs , gjerrig som hun er :-? Karnsje vi kan tilgi henne hvis hun kommer med en liten forsoningsgave ...................klokke f.eks Piglet og Nirvana, inn i boken, hvor alt kan skje.........jeg har faktisk greid og bli både solbrent og mett her Håper dere kommer snart innom på besøk igjen Siden nå økonomien er stabler opp på beina igjen, legger vi oss bare rett ned på solsengen, kun iført faktor 10 , og koser oss videre i det spanske klimaet 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 25. september 2004 #1071 Del Skrevet 25. september 2004 *koser meg med spanjoler og en iskald øl, i solen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. september 2004 #1072 Del Skrevet 25. september 2004 veldig gammel gele kan spikres på veggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 25. september 2004 #1073 Del Skrevet 25. september 2004 *Soul stortrives med paraply bak øret og uendelig kreditt hos KG* Håper du koser deg du og Betty! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanda Skrevet 25. september 2004 #1074 Del Skrevet 25. september 2004 Takk for info. Betty - jeg skal sjekke de godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 25. september 2004 #1075 Del Skrevet 25. september 2004 Må bare få sagt at Souls plan om og sende videre regninger til KG er vedtatt med stort flertall og jubel, Siden nå økonomien er stabler opp på beina igjen, legger vi oss bare rett ned på solsengen, kun iført faktor 10 , og koser oss videre i det spanske klimaet 8) Hellu, hellu. Jeg begynte et øyeblikk å bli engstelig for økonomien, men nå ser jeg at det er tatt godt hånd om, så da slapper jeg av litt til. I dag er det jo lørdagskvelden så da må vi i hvertfall slå ut håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 25. september 2004 Forfatter #1076 Del Skrevet 25. september 2004 Enda en ny gjest, Lurven Da sitter vi her da damer, med drinker, spanjoler og het tempratur 8) . Ser at enkelte av kvinnene har startet litt vel tidlig med alkoholinntaket, men jeg lover og ikke si det til noen, Soul og Baby-E Anonyma, har forsvunnet med nok en herre.........og henne ser vi nok ikke før til frokost imorgen Hvor er det blitt av Kverula tro :klø: , har hun gått seg bort................... Og My har også forsvunnet, eller ligger hun på lur et eller annet sted 8) Fruen skal iføre seg sitt danseskjørt og slite litt på gulvet ikveld, karnsje til og med slå ut håret , vi får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 25. september 2004 #1077 Del Skrevet 25. september 2004 Inntar dansegulvet med deg jeg Betty! Bra du ikke sladrer! Håper du får sove godt etter all dansinga, sånn utpå natta en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 25. september 2004 #1078 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg vil også være med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 25. september 2004 #1079 Del Skrevet 25. september 2004 Jeg vil også være med Jeg sniker meg inn til Betty for å si at det er klart du kan! Bare å hive seg på et fly til Malaga! :ekstra kul: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 25. september 2004 #1080 Del Skrevet 25. september 2004 Kan jeg også være med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå