Diaz Skrevet 21. september 2004 Forfatter #1001 Del Skrevet 21. september 2004 Her er vi alle klare, også har LilleMy forsvunnet :evil: Vel, hvis ikke fruen melder seg snart trenger vi en som er god til og dirke opp dørlåser Til Spania skal vi 8) Idag har undertegnede laget greske kjøttboller med cocos salat og agurk dressing til, helt etter oppskrift fra Frokost-tv .. Det ble faktiskt kjempegodt, selvom jeg var litt tvilsom til enkelte ingredienser Selv herren smattet i åpenlys lykke over den gode maten Ellers så håper jeg snart at vesla er klar for skole snart igjen, hun er så mye tett om natten nå, og dermed blir det altfor lite søvn på henne og ingen skole somregel dagen etter... Må vel innrømme at fruen ikke heller for sove for mye, så jeg hadde karnsje også trengt en god natt søvn snart :-? Siden det ble litt igjen av cocos salaten setter jeg den frem til mine gjester, (har vært litt dårlig servering i boken de siste dagene :oops: ) Håper det smaker damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. september 2004 #1002 Del Skrevet 21. september 2004 mmm smakte godt! Forresten....gratulere med 1000 innlegg i dagboken din! For det, fortjener du ei stoor ostekake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 21. september 2004 Forfatter #1003 Del Skrevet 21. september 2004 1000 innlegg i min lille ringe bok :o .......... Dette må feires, her blir det ostekake fra Baby-E (tusen takk du er en ) også setter fruen frem til alle som vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 21. september 2004 #1004 Del Skrevet 21. september 2004 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 21. september 2004 #1005 Del Skrevet 21. september 2004 Hurra for Betty og dagboka hennes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 21. september 2004 #1006 Del Skrevet 21. september 2004 *har de reist mon tro, helt uten meg???* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 21. september 2004 #1007 Del Skrevet 21. september 2004 Cocossalat høres spennende ut. Hva er det i den mon tro? *kikker oppi bollen* Hvordan ser du antall innlegg i en tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 21. september 2004 #1008 Del Skrevet 21. september 2004 Cocossalat høres spennende ut. Hva er det i den mon tro? *kikker oppi bollen* Hvordan ser du antall innlegg i en tråd? i rubrikken mellom tema og den som har postet tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 21. september 2004 Forfatter #1009 Del Skrevet 21. september 2004 Coscos salaten anbefales på det varmeste Bare og slå 250g coscos( Den typen som er ferdig på 5 min) i en bolle, helle over 3 dl grønnsaksbuljong + litt smør. La det trekke i ca 5 min. Lag en dressing av 4 ss olivenolje og 2ss sitronsaft, helles over. Så¨tilsetter du tørkede aprikoser i terninger, hakkede nøtter( valnøtter, pistasje nøtter, cashewnøtter etc) ca en neve med aprokoser og nøtter, kan godt ha i mer også Videre hakkede urter, f.eks bladpersille og mynte. Kjempegodt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2004 #1010 Del Skrevet 22. september 2004 Coscos? :klø: Burde jeg vite hva det er? :oops: God morgen, Betty! Blir det maling i dag også? Jeg føler jeg bør gjøre en innsats i dag, så jeg skal male kjellerdøra...Skulle ha vært og skaffa meg litt mer hvit-maling til div. flekking i taket, men jeg trooor det får vente til i morra! Jeg er jo SÅ travel om dagen! Ha en fin dag! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonyma Skrevet 22. september 2004 #1011 Del Skrevet 22. september 2004 Coscos salaten anbefales på det varmeste Bare og slå 250g coscos( Den typen som er ferdig på 5 min) i en bolle, helle over 3 dl grønnsaksbuljong + litt smør. La det trekke i ca 5 min. Lag en dressing av 4 ss olivenolje og 2ss sitronsaft, helles over. Så¨tilsetter du tørkede aprikoser i terninger, hakkede nøtter( valnøtter, pistasje nøtter, cashewnøtter etc) ca en neve med aprokoser og nøtter, kan godt ha i mer også Videre hakkede urter, f.eks bladpersille og mynte. Kjempegodt Åsså jeg som leste cocos og tenkte kokosnøtt, men så var det couscous Snakk om å være trang i nøtta Det hørtes skikkelig godt ut. Jeg tar gjerne litt om det er mer igjen. Men når drar vi? Jeg er klar som et egg jeg........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 22. september 2004 #1012 Del Skrevet 22. september 2004 Hello Betty. Lille mor sender en stor klem og et ønske om en vakker og harmonisk dag. Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 22. september 2004 Forfatter #1013 Del Skrevet 22. september 2004 Vi har oppmøte hos LilleMy kl 12 00 derifra tar vi taxi(selvfølgelig på hennes regning) til gardemoen også er det fravel gamle Norge og hei til nye Spania *fanken, hvor er bikinien tro...* Så nå får vi se om My er klar med minibankkort og koffert 8) Fort gjort og gå seg vill i begrepende cocos og coscos ja Coscos er og få kjøpt i alle innvandrer butikker og de fleste matbutikker, Kverula.Kjemepegodt, bare prøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 22. september 2004 #1014 Del Skrevet 22. september 2004 *noterer oppskriften og finner fram fremmedordboka* Jeg er så klar for sol, øl og bading at jeg ikke klarer å sitte stille. Jeg vil ha en Gucci klokke i rosa på armen og ligge pall på en solseng men kelnere flyr fram og tilbake med ny duggfrisk øl og peanøtter!!! Er det noe snop i kroken til en stakkars overarbeidet og sliten alenemor her??!! Og finnes det noen lekne og barnslige unger her som gidder å herje med katten min som ikke vil være ute pga regnvær og lar alt kruttet gå utover oss hjemme?!? er på og trillekofferten er pakket og klar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 22. september 2004 Forfatter #1015 Del Skrevet 22. september 2004 Regner med at My ordner både kattevakt, klokke og ellers alt hva vi fruer trenger Men hvor er hun :klø: , gjemt seg tro :o *full leteaksjon etter My med pengebingen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diaz Skrevet 22. september 2004 Forfatter #1016 Del Skrevet 22. september 2004 Idag har virkelig latmarken tatt bolig i fruen :o , har igrunnen ikke gjort noe som helst idag annet enn og grunne over ting jeg burde gjøre :o ........Dette ble litt forvirrende Begge ungene har kommet seg på skolen idag, og det er hvertfall bra. Karnsje jeg ikke tålte stillheten som kom med og være helt alene igjen Nei, noe har jeg jo gjort(det hadde jeg jo nesten glemt :klø Fruen har ryddet i den ene fryseboksen idag, og der fant jeg mye rart .... Det kunne nesten kvalifisere til en skremmende opplevelse.......men nå ligger det i søpplesekken (som forøvrig ble så tung at jeg måtte kjøre den ut på trillebåren min) og venter på søpplemannen som kommer imorgen Håper det er en stor sterk mann, så han greier og løfte sekken.....ellers kan det bli litt pinlig :oops: Tror jeg eklærer resten av dagen til hviledag...........hvis ikke den rosenroten som jeg tar plutselig skulle finne på og virke som det sto på pakningen (nordens ginseng....ble det lovet på pk ) Setter frem litt mat til mine gjester, fruktfat med masse forskjellige deilige typer frukt(var i innvandrer butikk igår og hamstret ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 22. september 2004 #1017 Del Skrevet 22. september 2004 Hei og god dag Betty! :-) Nå har flyet til Malaga lettet! (Kl. er jo over tolv). Gleder meg til sol og varme! Dvs. er sol her også i dag, men ikke så veldig varmt at det gjør noe... Også tar jeg litt frukt av deg, det hørtes så godt ut og jeg har glemt å spise frokost. :oops: Skulle drevet "Kafe Betty" du! Rosenrot ja...har hørt at det skal hjelpe på flere ting. Blir nok ikke greit å være Bettymannen etterpå! (Men har alltid lurt på om det faktisk funker...). Ha en super dag videre Betty! Leve latmarken hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coral Skrevet 22. september 2004 #1018 Del Skrevet 22. september 2004 Heisann Betty Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. september 2004 #1019 Del Skrevet 22. september 2004 Jeg leste også "cocos" istedetfor "couscous"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 22. september 2004 #1020 Del Skrevet 22. september 2004 En kaffe, takk... Ja, det serveres fremdeles på flyene - bare vi btaler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå