Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så snille dere er, masse hilsner, gode råd (om trylling :ler: ) og gode klemmer :)

Jeg har fått en meget syk pc :cry: , så derfor har fruen vært borte i flere dager :o

Har hatt kg abstinens, så herren har nå jobbet i hele dag med saken for og få sin frue ut på nett igjen...........Synes vel karnsje hun var en smule stressete uten pcen :wink:

Begynte bl.a og male garasjen kl 9 i dag tidlig og da skjønte min snille mann :kysse: at det begynte og haste med og få ting i orden..........

Dessuten har jeg vel en smule aktiv med hva han også burde gjøre :sjarmor:

Så nå har han endelig funnet roen igjen, i garasjen :ler: , mens fruen trakterer tastaturet :sjarmor: Alt ved det vanlige med andre ord :ler::ler:

Men du verden så mye man får gjort når man ikke får sittet på pcen, her har huset blitt vasket, kjøkkenet rengjort fra gulv til tak, garasjen blitt satt inn med Visir og påbegynt maling.

Og flere stein er blitt lagt rundt dam og ved bed :o , jeg er helt sjokkert over meg selv :o :ler:

Vel, nå er forhåpentligvis pc-pausen over, og fruen kan få utløp av sin energi på tastatuert også, og ikke bare i kroppsarbeid................kunne jo nesten få belastnings problemer av dette :hoho::hoho::hoho:

I ren glede over og ha kommet ut på nett igjen setter jeg frem både rødvin og ost :sjarmor: , kos dere damer :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har hatt syk PC, skjønner jeg... Jeg er veldig glad min er frisk igjen! Og det er godt å se deg igjen også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er godt og se dere igjen også :klem: , og ekstra koselig er det jo og høre at jeg har blitt savnet :blomst_opp: takk for det jenter :klem2:

Fruen har nok en gang hatt en aktiv dag, garasjen har fått enda et strøk med maling (hvertfall ene veggen :ler: ) så nå blir det fint hos oss.

Undertegnede har igjen fått sitt prikkete utseende, til tross for forsøk på og være forsiktig med penslen....ja-ja da ser hvertfall alle hva jeg driver med :wink:

Må nok si at jeg gleder meg til all malings jobben er gjort

:ler:

Ellers så gleder en frue seg til høstferie, bare to uker igjen, og det skal bli godt.

Har ikke lagt noen planer, men en Harry-tur blir det nok tid til :sjarmor:

Smågodisen minker og snart er det Halloween :sjarmor: , her må lagrere fylles opp, for Halloween er noe vi absolutt feirer....

Iår lurer vi på og ha grøsse selskap for ungene i garasjen, mor har masse stæsj, både ulende spøkelser og skjelett. Så utstyr har vi nok av :sjarmor:

Vi har brukt og ha det inne, men når alle ungene kommer med sverd og kjepper er det ikke fritt for at fruen er en smule bekymret for inventaret når det står på som verst..................

Derfor synes både herren og jeg det er en glimrende ide og ha det i vår nye garasje, den er på 82 kvm med første og annen etasje, så plass er det nok av der :ler::ler:

Ifjor laget jeg "blodsuppe" med frossen hånd i, til stor glede og jubel fra ormeyngelen :hoho::hoho:

Frøs ned en legehanske med vann og laget en diger bolle med rød saft, absolutt noe og prøve hvis man skal ha selskap :wink:

Nei, nå får vi si det er nok med grøss og gru....... :ler: , setter frem litt nyhøstede plommer til dere, mens jeg fortetter med malingen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du imponerer meg stadig, Betty! Du er så produktiv!

Jeg feirer også Halloween, eller Samhain som jeg kaller det. Men, jeg feirer det nok på en ganske annerledes måte enn deg. ;)

Oh, plommer! Nam! *forsyner seg og gumser plommer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere måter og feire Halloween på :P , fortell fortell :sjarmor:

Godt og se at det ikke bare er meg som liker og feire Halloween, jeg elsker nemlig og pynte og finne på nye ting til den store grøsse dagen :sjarmor:

Ifjor gikk jeg til innkjøp av en dørmatte som skrek når man tråkket på den...............gjett om det var endel unger som skvatt når de ringte på for og be om gotteri :sjarmor: .

De ble ikke mindre skremt når undertegnede lukket op i fullt kostyme med to rotter på skuldrere :hoho::hoho::hoho:

Oiiiiiiiiiiiii, som jeg gleder meg :hoho::hoho:

*hiver flere plommer i bollen* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feiringen kan foregå på litt forskjellige måter, men inkluderer alltid et rituale. :) Men feires må det, det er en stor høytid. Nyttårsaften for oss, faktisk. :)

Personlig setter jeg ikke pris på ungene som flyr på døra. Det kan forstyrre konsentrasjon og sånn veldig, noe som fører til at jeg kan bli ganske stressa. Det er ikke bra under rituale hvor fokus og konsentrasjon er så viktig. Synd nordmenn ikke har skjønt at de skal ha gresskar ved døra for å vise at unger er velkomne for trick & treat. Og ungene skjønner dermed ikke at hvis man ikke har det er de ikke velkomne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt oss har folk enten lykter eller gresskar utenfor, det viser at de vil ha besøk av barn.

De som ikke setter ut slikt får som regel slippe besøk.

Synes det er en god skikk, også fordi det bor mye eldre folk rundt oss som ikke har samme forholdet til Halloween som vi :wink:

Høres spennede ut din feiring også, Lunacia.

Rituale, jeg blir så nysgjerrig :oops: , hva går egentlig det ut på?

Nå har pcen forøvrig blitt erklært frisk, herren og en kamerat har styra i flere timer og instalert og avinstalert virusprogram, og andre finurlige saker :ler:

Men resultatet er hvertfall strålende, og fruen er en lykklig kvinne igjen :sjarmor:

Nå er forøvrig 2 garasjevegger malt så halvparten er gjort, meget stolt av meg selv p.g.a det :P

Herren har kjøpt 2 kg hval sjokolade til sin lille frue, så derfor setter jeg litt frem til dere også :)

Intet er som en sjokoladebit i nattens mulm og mørke :ler::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for en sjokoladebit .. sånn for å runde av helgen.. Har hatt en slikkelig lat helg.... så det å lese dagboken din var dagens dårlige samvittighet (men .. det preller ganske greit av)...

Har aldri satt ut gresskar /lykt på Halloween jeg .. det er ingen som gjør det her.. men det kommer unger likevel.. Har jo stort sett noe på lur .. men ofte kommer det jo litt brått på meg - i og med at jeg ikke har barn som er særlig opptatt av dette - kommer det like brått på hvert år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal minne deg på det et par dager før innrykket kommer :wink::ler:

Best og ha litt geleslanger og vingummi edderkopper på lur :sjarmor:

Forøvrig er det ingen grunn til og ha dårlig samvittighet, Bille..........min hyperaktivitet kommer av ingen internett tilgang på 3 dager :o ........skrekkelig :evil: ...

Men nå er fruen tilbake igjen rustet til tennene med alle slags virusprogram og annet stæsj :sjarmor::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stol på meg, Bille :sjarmor: .........er det noe jeg ikke glemmer er det Halloween. Den eneste dagen i året hvor mor virkelig kan utfolde seg både med kostymer og ondskap.

Åååååååååååååå jeg elsker og skremme folk :sjarmor::hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt oss har folk enten lykter eller gresskar utenfor, det viser at de vil ha besøk av barn.

De som ikke setter ut slikt får som regel slippe besøk.

Synes det er en god skikk, også fordi det bor mye eldre folk rundt oss som ikke har samme forholdet til Halloween som vi :wink:

Ja, det er bra noen har skjønt det. :)

Høres spennede ut din feiring også, Lunacia.

Rituale, jeg blir så nysgjerrig :oops: , hva går egentlig det ut på?

Uhm... Det kommer litt ann på. Egentlig er det en veldig personlig greie, så jeg bruker ikke si så mye om det.

Så bra at PCen er frisk! :D :hoppe:

Tror jeg står over sjokoladen. Frister veldig, men ikke godter i uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for besøk, det er veldig hyggelig og være tilbake igjen.

Som sagt før, det er utrolig hvor avhengi man blir av dette :ler:

Idag skal fruen kose seg, lunsj med venninner og karnsje litt shopping :sjarmor: .

Alltid hyggelig når venninnegjengen klarer og finne en dag som alle kan møtes, (det er ikke lett for vi er like travle alle sammen :ler::ler: )

Ellers blir det og male en vegg til, også skal jeg male årstall på garasjedøren :)

Må pynte litt opp her og der :wink:

Setter frem litt frokost til dere, frokostblanding med tørket frukt i :sikle: , det er godt det :wink:

Også vår vanlige kopp te :sjarmor:

Leste forresten at te-drikkere rammes mye sjeldnere av høyt blodtrykk, er noe stoffer i teen som visstnok motvirker det :wink:

Så derfor har nok fruen et perfekt trykk :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...