Gå til innhold

Betty`s humoristiske betrakninger.

Diaz

Anbefalte innlegg

Gleder meg til å se bilder av mesterverket ditt. :D

Setter meg ned og tar meg en bit melon i mens. *Rekker over et par kanner med god iste til fruen.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere sommer og sol i dag også? Her er det 16-18 grader, og kald trekk :-?

Tror nok det blir en ny runde i diskusjonen "bo på rundt oslofjorden eller i stavangerområde" i kveld, ja.

Sommer og sol må jo bare være et godt argument :ler:

Tar gjerne litt vannmelon, jeg. Klarer fint å nyte den selv om det er lettere kjølig her. Noen som kan sørge for at sola bryter igjennom her borte også?

Så kan jeg godt sørge for litt musikk i mens :ler:

:digge: Men jeg har kald makrell og pils i MAGEN. Og har ikke vært på HELGEROA:digge:

:hoho:

Der hadde det vært deilig å vært nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det ny uke og huset er nærmest fullstappet av unger :ler: , merker at folke har kommet hjem fra ferie, ja :wink:

Takker for hilsner , damer. Blir alltid i godt humør av deres skriblerier :)

Igår kom mer stein til dammen min, denne gang fra Numedalslågen.

Nå har jeg stein fra Alta, Tjøme, Langåra, Skåbu, Ålesund, Bygdin og Lågen :ler:

Dette blir en dam med innslag fra hele Norge :P

Et lass til nå ,så begynner steinkantene og bli ferdige. :)

Ellers så lurer jeg på om jeg bør ta frem hørselsvernet, for her er det høylytt idag. Utrolig hvor mye 7 unger kan bråke :roll:

Vel-vel, fruen får ta det pent foreløpig, men det kan nok hende at det blir strenge beskjeder om og dempe seg tilslutt :sjarmor:

Nei, dette er dagen for Snikk-snakk kjenner jeg, her i huset er det umulig og konsentrere seg om og skrive noe vettu, hvertfall nå :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter og ha hatt huset fullt av gutter idag, er jeg blitt imun mot skremmende saker.................... :ler:

Her har støy nivået til tider vært ulovig høyt, og fruen må nok innrømme at hun er meget slapp og sliten ikveld :oops:

Har flydd skytteltrafikk med mat, drikke og formaninger, samtidig som jeg har limt en haug med Warhammer figurer så ormeyngelen skulle ha noe og male på :ler:

Greide til og med og få lim på tunga og leppene :ler: ...............det var ikke så bra :tunge1:

Nå skal jeg sitte og nyte roen som har senket seg over heimen igjen. :) DEILIG :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

He-he. Kan bli mye liv med unger i hus, ja. Men de er søte og da.

Håper du klarer å nyte stillheten og freden litt i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Å ja her skal nytes ............sitter med en deilig kopp te, litt kjeks og ost og kg, da må vel kvelden bli perfekt :wink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett lite til sola her i dag. Regnet derimot har jeg sett en hel del av :-?

Varmen du klimpret bortover på gitaren din kom utover dagen :danse:

Begynner dammen å nærme seg ferdig? Eller mangler det fortsatt en del stein på den siste sida?

Har så lyst til å se bilde..

Nyt stillheten og kos deg. Selv må jeg pakke barnehagesekken til Vesla nå, men kommer nok tilbake seinere. Da kanskje jeg synger litt også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mangler fremdeles stein :roll: , så jeg må nok en liten tur ut og snoke for og se om det ligger noe og slenger rundt :sjarmor::ler: ........

Har fått enda litt mer idag av en kompis, men det er utrolig hvor mye stein det skulle gå til denne dammen :roll:

Herved oppfordrer jeg alle til og sende fruen en stein :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Catwoman

:vinke:

Bare hopper en kjapp tur innom, :hoppe: Så kan jeg med god samvittighet si at jeg har vært på besøk i Bettys- dagbok i dag......

ønsker deg en fantastisk da og........

hopper videre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stein fra hele Norge, det var litt stilig! Hvordan har du fått til det? Blir nok veldig fin den hagen din!

Men...7 unger da gitt! Oi! Da må det være livat hos deg! :ler: Skjønner godt at du får lim både her og der hehe.

Fikk ikke vært her i går jeg, hadde så mye vi måtte få gjort og da jeg kom hjem sovnet jeg som en stein på sofaen. Men, jeg er aldri lenge borte fra KG av gangen... :oops:

Ønsker deg en kjempefin dag full av liv, fart og gutter! :wink:

Du får hvile deg her innimellom! :ler:

*sender enm stein fra Lier til Betty*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snille dere er, stein fra Lier og småstein fra veslevimsepims :ler: , TUSEN TAKK dere er noen knupper :kysse:

Grunnen til at jeg har så mye stein fra forskjellinge steder i Norge er nok at jeg gjennom mange år har vært en fanatisk steinsamler :sjarmor: , og stein har hopet seg opp i både kjeller og garasje til herrens store fortvilelse...........Men nå fikk han se at alt kommer til sin rett en dag, som jeg har sagt gjennom maaaaaaange år :ler::ler:

Imorgen starter skolen igjen og penaler og ransler har blitt nøye gjennomgått og fyllt opp igjen.

Du verden så mye disse ungene har i sekkene sine :o

Vel ,nå blir det hvertfall slutt på fruens nattetimer på PCèn og sene morgener i sengen :roll: .

Uff, dette blir hardt.......................

Men dagene blir jo roligere, så fruen får nok sine stille stunder nå også...(bare på en annen tid av døgnet :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både madammen og dammen har det bra..........ja dammen venter på litt mer stein, da :wink:

Har tenkt med en tur avgårde for og kjøpe lys til og ha nedi vannet.

Tenkt meg en spot som lyser opp jomfruen :ler:

Siden herren er elektriker, blir nok ikke det et problem, kan jo hende at han også vil se den nøgende jomfru på kveldstid...............(nå som det går mot mørketid også)

Ellers har fruen hatt en meeeget slapp dag idag, hviler ut etter gårdsdagnes unge-maraton...........idag har det bare vært min egene her (selvom det til tider kan være mer en nok :ler: )

Nei, nå har det vært lite mat i boken en stund..........så nå flesker vi til med pringels, peanøtter og Pepsi max :)

Nå er det bare og kose seg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*titter innom for å kose meg litt hos Betty*

Pepsi Max er den beste brusen! :D

Lys i dammen var jo en kjempeidé. Tenk hvor koselig det kan bli i mørket. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...