Gå til innhold

Hvor blir det...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Regn, regn, regn....... :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Phair
Skrevet

Sitter for søren med tjukk genser og sokker på :veldigsur:

Gjest Phair
Skrevet

Det verste er at jeg må jo meg ut i dette været med unge på slep. Ja, ja, jeg klamrer meg til 24 juni, da blir det nemlig fint. For det har Arkana sagt så :P

Skrevet
Det verste er at jeg må jo meg ut i dette været med unge på slep. Ja' date=' ja, jeg klamrer meg til 24 juni, da blir det nemlig fint. For det har Arkana sagt så :P[/quote']

:Nikke:

Arkana - værorakelet

Skrevet

Har ikledd meg shorts og t-shirt i dag i ren protest...............men ser ut som værgudene ikke likte det , for nå bøtter det ned :evil: :evil:

*tusler ut for og finne fleece-genser og bukse igjen :( *

Skrevet

slutter meg til resten (også jeg som egentlig er en isbjørn og går i T-skjorte hele vinteren) :(

Gjest Meteora
Skrevet

Etterlyser fortsatt sommeren.. :roll:

Hmm, er opphold hvertfall men det er fortsatt kaldt.

Brr.

Skrevet
Og i morgen blir det regn igjen :evil:

:frustrert:

Skrevet

Venter på såpass vær at vi kan dra på teltturer jeg,men det ser ikke ut som om det blir på en stund. :(

Skrevet

Må nok vente litt til på sommeren, ja.

Gjest Phair
Skrevet

I garderoben min står det nyinnkjøpte griselekre sko, sommerkjoler, hvite piratbukser, ellers har jeg fine nette sommersmykker, fuktighetskrem som glitrer når solen skinner på meg. HVOR LENGE MÅ EN JENTE VENTE??? :grine:

Gjest Meteora
Skrevet
I garderoben min står det nyinnkjøpte griselekre sko' date= sommerkjoler, hvite piratbukser, ellers har jeg fine nette sommersmykker, fuktighetskrem som glitrer når solen skinner på meg. HVOR LENGE MÅ EN JENTE VENTE???

Har akkurat det samme i garderoben/klesskapet mitt også. Og det hyler om å bli brukt.. Nå :PUtenom sommerkjole.. har alltid vært litt gutte-jente.. :wink:

Gå bort dumme regn.. :evil:

*sutreteMeteora*

Gjest Fraggel
Skrevet

Det er godt med litt regn...

Nå skal jeg ut og ta solarium.

Skrevet

Åh, nå letter skyene her i Oslo i allefall. Det er klar blå himmel rett over meg og bare noen hvite skyer rundt. Det blåser riktignok og er ikke akkurat kjempevarmt, men det er i allefall bedre en grått vær og regn! :-)

Gjest Meteora
Skrevet

:o Nå er skyene i ferd med å lette her også.

Opphold, og litt varmere.

*Hehe*

Skrevet

:-( :frustrert:

Jaja, finværet vil nå komme snart uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...