Gjest Phair Skrevet 19. juni 2004 #1 Skrevet 19. juni 2004 av sommeren da!!!!! Nå er jeg drittlei av vind og regn. Jeg vil ta på meg gullskoene mine og nyte solen :evil:
Arkana Skrevet 19. juni 2004 #2 Skrevet 19. juni 2004 Juni pleier nå alltid å være regnfylt og med litt torden og slikt, men det gir ikke akkurat sommerfølelse. Skjønt, når juli kommer og vi svetter ihjel så er dette glemt. :-)
Gjest Phair Skrevet 19. juni 2004 #3 Skrevet 19. juni 2004 Ok, da venter jeg til første juli, og hvis ikke solen skinner da skal jeg kontakte værgudene og si at Arkana "lovte" godt vær.
Gjest Phair Skrevet 19. juni 2004 #6 Skrevet 19. juni 2004 Etter Sankthans pleier det å bli fint. Kan jeg holde deg ansvarlig for godt vær?
LilleBille Skrevet 19. juni 2004 #7 Skrevet 19. juni 2004 Vi har hatt sol i dag !!!! ... det hadde vi også .. og så regn .. og så mere regn.. og så et glimt av sol... men nå øser det ned... Men det er ikke akkurat sommer da... :evil:
Diaz Skrevet 19. juni 2004 #9 Skrevet 19. juni 2004 Jeg har nå hentet fleece genseren i protest......her er det 8 grader nå...........brrrrrrrrrr
LilleBille Skrevet 19. juni 2004 #10 Skrevet 19. juni 2004 Jeg går riktignok i shorts .. bare sånn for å markere .. men det er en kald fornøyelse.. :evil:
Gjest Meteora Skrevet 19. juni 2004 #11 Skrevet 19. juni 2004 Her regner det også, er litt opphold nå men det varer vel bare i noen minutter. Det er kaldt også. Jeg fryser :evil: Man skal ikke fryse når det er sommer.. :-x
Arkana Skrevet 19. juni 2004 #12 Skrevet 19. juni 2004 Jeg har nå hentet fleece genseren i protest......her er det 8 grader nå...........brrrrrrrrrr Måtte ta på genser jeg også, har ikke brukt genser innendørs på veldig lenge nå. Og et av vinduene som alltid står litt åpent, døgnet rundt vår/sommer/høst måtte jeg lukke.
Diaz Skrevet 19. juni 2004 #13 Skrevet 19. juni 2004 Ja, fortsetter denne tempraturen skal vedovnen få prøve seg i juni også :o Får vel sjokk da, stakkar...........
Gjest Phair Skrevet 19. juni 2004 #14 Skrevet 19. juni 2004 Her regner det også, er litt opphold nå men det varer vel bare i noen minutter. Det er kaldt også. Jeg fryser :evil: Man skal ikke fryse når det er sommer.. :-x Nei, man skal ikke det. Man skal gå med små nusselige sko og vifte med tærne. Man skal få skille av å sitte på cafe og drikke farris, man skal gå på il moro å kjøpe kokos is. GI MEG VARMEN FOR SVINGENDE!!
Gjest Meteora Skrevet 19. juni 2004 #16 Skrevet 19. juni 2004 Nei, man skal ikke det. Man skal gå med små nusselige sko og vifte med tærne. Man skal få skille av å sitte på cafe og drikke farris, man skal gå på il moro å kjøpe kokos is. GI MEG VARMEN FOR SVINGENDE!! Gi oss varmen tilbake.. NÅ!
Mossa Skrevet 19. juni 2004 #17 Skrevet 19. juni 2004 ...varmen som dere etterlyser...den er her den!! I dag har det vært heeelt nydelig ute. Har sprunget med rompa halvveis bar i hele dag!!
Gjest Phair Skrevet 20. juni 2004 #19 Skrevet 20. juni 2004 ...varmen som dere etterlyser...den er her den!! I dag har det vært heeelt nydelig ute. Har sprunget med rompa halvveis bar i hele dag!! Hmfpr :-x
Gjest gjest1 Skrevet 20. juni 2004 #20 Skrevet 20. juni 2004 av sommeren da!!!!! Nå er jeg drittlei av vind og regn. Jeg vil ta på meg gullskoene mine og nyte solen :evil: Eg og!! :evil:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå