AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #121 Del Skrevet 22. juni 2014 mente her, botox Anonymous poster hash: 85056...4ef Det tviler jeg på. Hun vrenger på overleppen, og da blir ansiktet seende rart ut. Det, pluss overdreven Photoshop. Et voilà, en total annen person enn den CBE som avbildes i media. Anonymous poster hash: a8d25...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gaea Skrevet 22. juni 2014 #122 Del Skrevet 22. juni 2014 Jeg synes hun ser lik ut på bloggen og ellers jeg. Sett noen dårlige bilder, men jeg sammenligner heller med hvordan hun ser ut på film - hun var jo med på ''Typen til'' f.eks. Litt fyldigere lepper på bilder kanskje, men hun har vel tatt restylane (tror jeg?), så det er jo ikke så overraskende at det varierer litt ettersom effekten går ut etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkfrisk Skrevet 22. juni 2014 #123 Del Skrevet 22. juni 2014 Hva så om hun glemmer det eller ikke gjør det. Bloggen er jobben hennes, hun får ting og reiser via jobben, kult at hun vil dele det med verden. Hvis du plutselig hadde fått en reise av din kan jeg banne på at du hadde skrevet det på fb, akkurat som henne.. uten og hasjtagge reklame!for strengt talt reklamerer du for jobben din! Da bryter du loven å! Reklameloven er absurd og korrupt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 22. juni 2014 #124 Del Skrevet 22. juni 2014 For min del var ikkekommentaren om mme ment dom spekulasjon eller 'å ta henne på noe' - mer som en tanke på hvorfor det kan være helt ok å drikke vin Bryr meg ikke 1 sekund om hun ammer eller ikke- det er hennes valg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #125 Del Skrevet 22. juni 2014 Nå står hun lettkledd igjen. Dette er første gang jeg skriver om ff, men nå undres jeg over hvor dette behovet for å vise seg fram sånn kommer fra....Anonymous poster hash: 227c5...d92 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #126 Del Skrevet 22. juni 2014 Hun er en del av strukturen. Boikott media som bare fremmer fokus på kropp, deriblandt FF-bloggen og alle som sponsrer henne!http://everydayfeminism.com/2014/02/the-sexy-lie/ Anonymous poster hash: 336d8...14b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #127 Del Skrevet 22. juni 2014 Hun er en del av strukturen. Boikott media som bare fremmer fokus på kropp, deriblandt FF-bloggen og alle som sponsrer henne!http://everydayfeminism.com/2014/02/the-sexy-lie/ Anonymous poster hash: 336d8...14b BURN IT ALL!! Eventuelt bare lukk øynene 24/7 slik at du slipper å se en kvinnekropp igjen. Heldigvis har noen selvtillit nok slik at man slipper at alt skal tilrettelegges en selv. Anonymous poster hash: 678f0...580 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #128 Del Skrevet 22. juni 2014 Haha nå er FF på under 55000 lesere! Når er siste gangen det skjedde tro? Tipper hun har panic.Anonymous poster hash: f0fe8...d1b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #129 Del Skrevet 22. juni 2014 Haha nå er FF på under 55000 lesere! Når er siste gangen det skjedde tro? Tipper hun har panic.Anonymous poster hash: f0fe8...d1b I følge blogglisten var det onsdag i forrige uke. Uansett ser det ut til at søndag er den dagen i uka med færrest lesere. Også var den en topp da hun skrev om Skal vi danse, med dobbelt så mange klikk som i dag. Anonymous poster hash: 095a9...5a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #130 Del Skrevet 22. juni 2014 I følge blogglisten var det onsdag i forrige uke. Uansett ser det ut til at søndag er den dagen i uka med færrest lesere. Også var den en topp da hun skrev om Skal vi danse, med dobbelt så mange klikk som i dag. Anonymous poster hash: 095a9...5a1 Og hvor mange hadde hun på det meste? Var vel kanskje da ungen ble født?Anonymous poster hash: f0fe8...d1b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2014 #131 Del Skrevet 22. juni 2014 Hva så om hun glemmer det eller ikke gjør det. Bloggen er jobben hennes, hun får ting og reiser via jobben, kult at hun vil dele det med verden. Hvis du plutselig hadde fått en reise av din kan jeg banne på at du hadde skrevet det på fb, akkurat som henne.. uten og hasjtagge reklame!for strengt talt reklamerer du for jobben din! Da bryter du loven å! Reklameloven er absurd og korrupt! Dersom du hadde vunnet en konkurranse hadde det vært noe helt annet. Bloggverden handler ikke om konkurranse, det handler om annonsering. De som får flest klikk, får flere produkter uten å måtte betale for dem selv, i bytte mot å "anbefale" dette produktet til andre. Ikke-offentlige personer "anbefaler" ikke ut av egeninteresse, men fordi de har oppdaget et produkt de synes er bedre enn andre i sin klasse. Bloggerne blir betalt for å gjøre dette, uavhengig av om de synes produktet er bra eller ikke. Dette er en vesentlig forskjell, og ettersom den norske lov har egne paragrafer om denne typen reklamer bør disse absolutt merkes som reklame. Om noen skriver om hva de har vunnet på Facebook eller ikke er helt uvesentlig i denne sammenheng. Toppbloggere får kontinuerlig ting gratis for å reklamere for ting og tang. Dette mener jeg at er en uting, da flertallet av blogglesere er tenåringer og lett-påvirkelige, og dermed ikke forstår at disse tingene er sponset dersom bloggerne ikke oppgir dette eksplisitt. Dersom en blogger som eksempelvis "MammaTilMichelle" drar på sju separate sommerferier uten å merke dette som reklame, kan andre komme til å tenke at "Åja, dersom jeg får et barn som 14-åring vil jeg også få råd til å dra på så mange ferier som jeg vil". Dersom en blogger direkte sier at "denne reisen er sponset av XXX" kan heller 14-åringene tenke at "Åja, dersom jeg begynner å blogge og bloggen min får mange nok klikk, kan det hende at jeg også får en reise sponset av XXX". Dette er en viktig forskjell. Ingen sikler av sjalusi av å lese på Facebook at en annen jevnaldrende får dra på ferie til syden. Det man blir sjalu på, er at en annen får disse reisene gratis. Det å skrive at denne reisen er "sponset" utgjør faktisk en stor forskjell. Anonymous poster hash: f2d8a...1dd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #132 Del Skrevet 23. juni 2014 Nå står hun lettkledd igjen. Dette er første gang jeg skriver om ff, men nå undres jeg over hvor dette behovet for å vise seg fram sånn kommer fra....Anonymous poster hash: 227c5...d92 Fordi lesertallene hennes synker. Lurer på hva slags galskap hun er villig til å finne på dersom tallene drar seg under 45 000 lesere. Kanskje hun stiller toppløs i vi menn? Anonymous poster hash: 52155...8e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 23. juni 2014 #133 Del Skrevet 23. juni 2014 Nå står hun lettkledd igjen. Dette er første gang jeg skriver om ff, men nå undres jeg over hvor dette behovet for å vise seg fram sånn kommer fra....Anonymous poster hash: 227c5...d92 Altså hun er på ferie. I syden..... Det er vel ikke så veldig rart å legge ut bikinibildet da? De passer jo liksom med temaet: sommerferie. Det er jo ikke sånn at hun kler av seg midt i byen liksom 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy23 Skrevet 23. juni 2014 #134 Del Skrevet 23. juni 2014 Trodde aldri jeg skulle si dette, men når jeg leser Kristinaandersen.no, som har fått sponset akkurat samme tur som FF, synes jeg faktisk KA er en påfallende dyktig blogger.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #135 Del Skrevet 23. juni 2014 Hæ, er de på samme tur? Så harry! Håper alle blir med på en FF-boikott, så vi kan se hva hun finner på når lesertallene blir ENDA lavere! HihiAnonymous poster hash: f0fe8...d1b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 23. juni 2014 #136 Del Skrevet 23. juni 2014 Ving må føle seg snytt hvis dette er alt FF har å blogge om etter en sponset reklametur. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2014 #137 Del Skrevet 23. juni 2014 Trodde aldri jeg skulle si dette, men når jeg leser Kristinaandersen.no, som har fått sponset akkurat samme tur som FF, synes jeg faktisk KA er en påfallende dyktig blogger.. Samme her! Skrev akkurat det samme i den andre tråden, før jeg gikk inn her Anonymous poster hash: 8716c...ae6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #138 Del Skrevet 24. juni 2014 Hun kommer nok helt sikkert til å komme med noe mer utfyllende når hun kommer hjem igjen, ganske vanlig det. Aldri vært borti mer skadefro, bitre, sjalu og bitchy kjerringer. Anonymous poster hash: 1bfcf...a5f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #139 Del Skrevet 24. juni 2014 Helt OT, men det hotellrommet/suiten i trondheim var ufattelig stygt innredet! Faktisk trodde jeg det var et uferdig lagerlokale ved første øyekast. Sengetøyet ser ut som det er slengt på i en fart, og de gulvteppene ser ut som gigantiske oppvaskkluter. Og de løs speilene likte jeg ikke, spesielt siden de kan velte om et krabbende barn dulter borti de. Nå krabber kanskje ikke nelia ennå da. Selv om vinduene slipper inn masse lys, så virker rommet mørkt og trist. Anonymous poster hash: 8b126...e0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2014 #140 Del Skrevet 24. juni 2014 Etter å ha sett førti bilder av nok et hotellrom har jeg nå hatt mitt siste besøk på fotballfrue.no. Snakkes aldri. Anonymous poster hash: 3a747...7bb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg