Gå til innhold

Førsteplass på blogglisten - stadig oftere andre enn FF

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tipper at hun kommer ganske langt. Hun er godt trent, og tror hun har gode muligheter på dansegulvet. Dessuten har hun jo en haug med fans som kommer til å stemme på henne. Kommer nok langt pga det 😊

Anonymous poster hash: 6112b...fd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke hun kommer så langt, samme med Linnea Myhre. Målgruppen for Skal vi danse aner vel ikke hvem de er i det hele tatt. Moren min sitter hjemme og stemmer, men hun vet ikke hvem de er.

Anonymous poster hash: efc49...00f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun blir jo hundre prosent sikkert satt i par med en av de kjekke dansegutta. Da blir hun favoritt uansett. Tror nok også hun kommer langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Åh, enda en milepæl er nådd; deltakelse i Skal vi danse.

Av hva jeg har fått med meg trener de opptil 7-8 timer om dagen. Med en mann som bor og trener i Skien, en baby på armen og en blogg å drifte gleder jeg meg til å se hvordan hun skal sjonglere dette.

Gøyalt at de teamer opp erkefienden Fam Irvoll da, hun tåler jo ikke trynet på mister FF. .

Anonymous poster hash: 1f478...508
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hun skylde på ammetåka nå?

Tatt fra hennes profil på Twitter.

"@Fotballfrue: Å nei, shit igjen :O Jeg glemte å merke forrige status med "reklame" #forbrukerombudet"

Anonymous poster hash: 22cb6...b46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol. Åh, enda en milepæl er nådd; deltakelse i Skal vi danse.

Av hva jeg har fått med meg trener de opptil 7-8 timer om dagen. Med en mann som bor og trener i Skien, en baby på armen og en blogg å drifte gleder jeg meg til å se hvordan hun skal sjonglere dette.

Gøyalt at de teamer opp erkefienden Fam Irvoll da, hun tåler jo ikke trynet på mister FF. .

Han har vel ikke flust av tilhengere andre steder heller? Både pga teite uttalelser og kronidiotisk fotballtemperament :P

Anonymous poster hash: 8716c...ae6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"@Fotballfrue: Å nei, shit igjen :O Jeg glemte å merke forrige status med "reklame" #forbrukerombudet"

Det der er vel et forsøk på å være morsom fra hennes side eller?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå at det var hennes forsøk på humor i forbindelse med skal vi danse-statusen. Never mind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen linker til fam irvoll/mr ff?

Anonymous poster hash: ddff3...dec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå at det var hennes forsøk på humor i forbindelse med skal vi danse-statusen. Never mind

jeg trodde det var at hun ikke hadde merket en cruise-status som reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trodde det var at hun ikke hadde merket en cruise-status som reklame.

Det tror jeg og. Men uansett, ja, et forsøk på å være morsom. Synes ikke det at hun synes forbrukerombudet er noe tull er så morsomt jeg da. Hun viser jo bare her at hun ikke egentlig har lyst å merke innleggene sine...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg og. Men uansett, ja, et forsøk på å være morsom. Synes ikke det at hun synes forbrukerombudet er noe tull er så morsomt jeg da. Hun viser jo bare her at hun ikke egentlig har lyst å merke innleggene sine...

hun gir uttrykk for at hun ikke har noe respekt for forbrukerombudet.... flott forbilde, gitt

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe respekt for forbrukerombudet og ergo ingen respekt for sine lesere.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke alle innlegg som handler om denne turen være merket som sponset?

Jo jeg synes det, men kan ikke regelverket godt nok. Hver gang båten nevnes blir jo folk "påvirket" og tenker på båten og at "hmmm kanskje det kan være noe å gjøre på neste ferie"

Hvis reisen eller noe annet er sponset eller betalt, skal det merkes i hvert innlegg. Man kan ikke forutsette at alle lesere leser alle innlegg og av den grunn vet hva som er sponset og ikke.

I og for seg er konsekvensen av ff og andre bloggeres løgner og uetiske forretningsmetoder at stadig færre tror på det de skriver når de omtaler eller viser seg med et produkt. Troverdigheten nærmer seg nullpunktet. Ærlighet varer som regel lengst. Det burde mange bloggere og bloggannonsører ha tenkt på før.

Anonymous poster hash: 05304...6d9

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting jeg ikke skjønner. Jeg har sett FF i virkeligheten og pratet kort med henne, og da hadde hun altså en ikke-eksisterende overleppe, men på alle bildene hennes har hun jo fyldige lepper. Redigerer hun det på alle bildene da? Men hva gjør hun nå som hun skal på TV flere ganger i uka til høsten? Blir jo litt pinlig å se så annerledes ut live i forholde til bildene på bloggen.

Anonymous poster hash: 6c65e...1b6
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg ikke skjønner. Jeg har sett FF i virkeligheten og pratet kort med henne, og da hadde hun altså en ikke-eksisterende overleppe, men på alle bildene hennes har hun jo fyldige lepper. Redigerer hun det på alle bildene da? Men hva gjør hun nå som hun skal på TV flere ganger i uka til høsten? Blir jo litt pinlig å se så annerledes ut live i forholde til bildene på bloggen.

Anonymous poster hash: 6c65e...1b6

Hun har jo sagt at hun har fyllt i leppene sine tidligere (men ikke nå som hun ammer). Til høsten har hun sikkert sluttet å amme - og da fyller hun vel bare på dem igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF ER jo faktisk ingen stor skjønnhet. Hun gjør det beste ut av det hun har fått utdelt, men VAKKER det er hun jaggu ikke. Sminke, styling og photoshop gjør jobben. En jente jeg AlDRI hadde snudd meg to ganger etter.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...