Gå til innhold

Førsteplass på blogglisten - stadig oftere andre enn FF

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

En ting jeg ikke skjønner. Jeg har sett FF i virkeligheten og pratet kort med henne, og da hadde hun altså en ikke-eksisterende overleppe, men på alle bildene hennes har hun jo fyldige lepper. Redigerer hun det på alle bildene da? Men hva gjør hun nå som hun skal på TV flere ganger i uka til høsten? Blir jo litt pinlig å se så annerledes ut live i forholde til bildene på bloggen.

Anonymous poster hash: 6c65e...1b6

http://fotballfrue.no/2014/06/18/vintages/ Utrolig dårlig photoshopping på disse bildene. Ser jo helt deformert ut i ansiktet på nesten alle.

Anonymous poster hash: 3a747...7bb

Hun vrir og vrenger på leppa for å å gi en illusjon av fyldigere lepper på bilder, det er derfor det ser ut som hun har lukta på noe vondt på mange av bildene.

Anonymous poster hash: d2f76...319

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun vrir og vrenger på leppa for å å gi en illusjon av fyldigere lepper på bilder, det er derfor det ser ut som hun har lukta på noe vondt på mange av bildene.

Anonymous poster hash: d2f76...319

Hun ser konstant forstoppa ut på de bildene der hun gjør til ansiktet for å gi en illusjon om fyldige lepper. Fotballfrue har veldig smale lepper, og overleppa er så og si ikke-eksisterende når hun smiler.

Anonymous poster hash: 1ae3d...c32

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Desverre gir reiseinnleggene fra båten inntrykk av at en slik type ferie ikke egner seg for de med små barn. De orker jo knapt gå i land pga bussturer og mye gåing som er vanskelig å få til med nelia .

Hun kunne heller kanskje vist noen av dagaktivitetene på båten, istedet for å skrive hva de IKKE har gjort.

Anonymous poster hash: 8b126...e0e

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her jukser hun igjen og skriver ad bare i en kommentar så det ikke synes hvis man ikke blar i kommentarene.

http://instagram.com/p/pYxiADAsfL/

Anonymous poster hash: 22cb6...b46

Det står ingenting om AD der.

Anonymous poster hash: 43fde...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det står ingenting om AD der.

Anonymous poster hash: 43fde...25f

Jo, i en kommentar hun har skrevet lengre under.

Anonymous poster hash: 0b84a...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kunne aldri reist på slike kjedelige ferier. Hun tripper rundt i lårkorte kjoler og mannen skal ta bilder av henne. Lurer på hva de andre gjestene tror hun er. Nei, har ikke sett bloggen, men dumpa innom facebook og bare :spy: Det samme om og om igjen. Det er ikke NOE nytt med den damen, så begriper ikke hvorfor hun skal være så populær. Alle ser hun retusjerer bildene noe sinnsykt, hun blir jo ugjenkjennelig på alle bilder.

At hun får sponsorere er meg en gåte. Takket være FF så bestiller jeg aldri fra dit hun reklamerer for, eller kjøpe NOE som hun får sponset gratis. NO WAY!!!!!!

Anonymous poster hash: ffc14...215
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

At hun får sponsorere er meg en gåte. Takket være FF så bestiller jeg aldri fra dit hun reklamerer for, eller kjøpe NOE som hun får sponset gratis. NO WAY!!!!!!

Anonymous poster hash: ffc14...215

Helt enig! Handler aldri fra Get inspired, coverbrands, ving osv pga det. Spons heller noen som trenger gratis klær/sminke og ferie! Da kommer jeg tilbake som kunde og...

Anonymous poster hash: 8716c...ae6

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det skal stå #reklame aller først i teksten iflg forbrukerombudets veileder, ikke bak masse tekst/tags.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Komentar: Artig at du skal være med på skal vi danse. Hvor mye penger får du for å være med? Har hørt at det er snakk om enorme summer.

Fotballfrue:
Enorme summer er det nok ikke, men de dekker utgifter man har i forbindelse med tapt arbeidsinntekt.

Virker som om hun bare tenker "penger, penger, penger". Hva er det hun ikke gjør for penger egentlig? :ler:

Anonymous poster hash: 2d64f...5e5
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åh, lol! KVISE! Vorte! Hun juger! Jeg kunne aldri reist på slike ferier altså, gidameg! Går rundt i kort skjørt og tror hun er noe liksom. Og vi må alle passe på at hun aldri slipper unna reklameinlegg, for det er vår plikt (har iiiingenting med at vi ikke liker henne å gjøre, vi ville gjort det med alle!) Og jeg bare :rolleyes: og sånn :spy: når jeg var innom facebooken hennes altså. Kler av seg ja? Mhm... Tenkte jeg det ikke, må skaffe klikk til bloggen sin må vite! Og hun tror hun er noe, det er tabu #1! Haha, nå må hun vise seg fra sin venstre side også! LOL! Hun kan ikke bruke hudpleie som hun påstår hun reklamerer for, for hun har en KVISE! *Sånn la meg lagre et uheldig bilde av henne på pcen min for så å laste det opp her inne for å vise hvor fæl og løgner hun er*

Dette oppsumerer tråden greit. Jeg synes synd på dere. Og håper dere fortsatt er tenåringer så mødrene deres fortsatt har en sjanse til å lære dere folkeskikk, om ikke så synes jeg det er leit at det fødes barn som lærer slike ufyselige holdninger av sine mødre som sitter på et forum og snakker dritt om andre personer. Er neimen ikke rart mobbing er så utbredt når det finnes så mange bitre og sjalu kjerringer som lever etter janteloven. Hun lever nok livet. Dere? Vel... Har man det bra med seg selv så trenger man ikke å rakke ned på andre for å føle seg bedre. Jeg blir sjokkert over de barnslige og hatske kommentarene her inne. Gudskjelov at jeg ikke har med slike mennesker å gjøre, virker enormt slitsomt, ikke bare negativeten, men også det at voksne(?) mennesker har det så ille selv at de må lete etter feil på andre.

Anonymous poster hash: 678f0...580
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøper aldri noe hun reklamerer for, aldri.

Anonymous poster hash: a922f...969
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og ledelsen: Hvorfor i all verden lar dere disse trådene dure og gå? Dere vet det er ulovlig? Og det er ikke første gang Kvinneguiden Forum blir satt søkelyset på pga. hets, mobbing og spekulering! Helt utrolig... Må bloggerne selv gå til VG/Dagbladet før dere gjør noe som helst?

Anonymous poster hash: 678f0...580
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis dette skal være reklame, må hun jo vise alle aktivitene som finnes påbåten, ikke bare bilder av matfat. Ser jo ut som en dritkjedelig tur.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan godt hende cruise er en fin feriemåte, men etter å ha sett gjennom FFs innlegg fra ferien så langt virker det bare dørgende kjedelig. Og ihvertfall ikke en feriemåte for barnefamilier, de sitter jo på båten og får ikke sett noen ting fordi de ikke går i land!

Anonymous poster hash: cdef3...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Kan godt hende cruise er en fin feriemåte, men etter å ha sett gjennom FFs innlegg fra ferien så langt virker det bare dørgende kjedelig. Og ihvertfall ikke en feriemåte for barnefamilier, de sitter jo på båten og får ikke sett noen ting fordi de ikke går i land!

Anonymous poster hash: cdef3...49f

Reiser de noen gang på noe som virker spennende da? Sist var de jo på et sponset opphold i Mexico hvor de for det meste holdt seg på hotellresorten. Ikke spiser man lokalt, ikke reiser man rundt på egenhåd og ikke opplever man noe nytt og genuint.

Anonymous poster hash: 1f478...508

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på cruise i Bahamas med barn (men mine er mye større, de var vel 7 og 12) og vi syns det var kjempe kjekt. (Selv mannen som var kjempe skeptisk før vi dro.)

Så jeg syns cruise er veldig ålreit. Tror nok hun gjør mer ting enn det som står på bloggen. Hun skal sikkert skrive ett sånt utfyllende innlegg som hun skrev da hun var på Rhodos med Søstern sin når hun kommer hjem. Så jeg tipper hun sparer se utfyllende beskrivelsene til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat der er Livingdoll flink. Hun lager fine reiserepotasjer med variert innhold. Det blir endel luxus og glamour der også, men hun opplever ivertfall mer og det virker som hun er opptatt av det lokale, natur, kunst og det særegne med stedet hun er på. Hennes bilder frister i det miste. FF kunne like gjerne vært på Colorline spør du meg...fatter ikke at sponsorene setter litt krav til henne.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi!! Er hun virkelig fornøyd med det bildet?? Hun ser langt eldre ut enn sine 27 år, lårene ser melkehvite ut og lårene er tre ganger større enn det hun pleier å redigere dem ned til.

Anonymous poster hash: 52155...8e4

Ja tenk, hun er ett menneske hun også o__o

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...