AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #21 Skrevet 13. juni 2014 Satte seg på toppen av sofaen og støk videre? Mens du enda var på rommet?Anonymous poster hash: 8db15...9e9
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #22 Skrevet 13. juni 2014 Satte seg på toppen av sofaen og støk videre? Mens du enda var på rommet?Anonymous poster hash: 8db15...9e9 Ja, jeg satt jo der og leste. Anonymous poster hash: 5fa2b...90e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2014 #23 Skrevet 13. juni 2014 Jeg har ikke tenkt til å anmelde eller noe slikt, men vil bare lufte tankene litt da dette er noe som har plaget meg i siste. Anonymous poster hash: 5fa2b...90e
mie23 Skrevet 13. juni 2014 #24 Skrevet 13. juni 2014 Mener du at det der er seksuell mishandling? Kanskje ikke direkete, men det er overtramp/overgrept over datteren sin.
Gjest Blomst83 Skrevet 13. juni 2014 #25 Skrevet 13. juni 2014 Kanskje ikke direkete, men det er overtramp/overgrept over datteren sin. Det er greit. Det kan jeg være med på. Men for det første så er det ikke noe seksuelt inni bildet,og for det andre så brukes ikke ordet mishandling om enkelt tilfeller.Mishandling er hvis noe skjer over ting,altså gjentagende hendelser.Så ja det kan falle under kategorien overtramp/overgrep,men det er overhodet ikke seksuell mishandling.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #26 Skrevet 14. juni 2014 Det er greit. Det kan jeg være med på. Men for det første så er det ikke noe seksuelt inni bildet,og for det andre så brukes ikke ordet mishandling om enkelt tilfeller.Mishandling er hvis noe skjer over ting,altså gjentagende hendelser.Så ja det kan falle under kategorien overtramp/overgrep,men det er overhodet ikke seksuell mishandling. Nei, overskriften ble kanskje litt drøy. Jeg mente vel egentlig overgrep/overtramp, for det er det. Det er ikke akkurat vanlig beføle datterens lepper. Anonymous poster hash: 5fa2b...90e
Honey Dew Skrevet 14. juni 2014 #27 Skrevet 14. juni 2014 Strøk meg med fingrene på mine lepper. Jeg husker ikke så mye av det den dag i dag, derfor jeg ikke oppgir flere detaljer.Anonymous poster hash: 5fa2b...90e 1. Jeg vil tro at du kanskje hadde et lite rusk på leppene, som han la merke til og fjernet. 2. Det kan være at det hadde hendt han noe, som gjorde at han begynte å tenke på hvor glad han var for å ha familien sin der og at det var derfor han strøk deg. Denne strykingen på låret kan rett og slett være hans måte å vise deg hvor glad han er i deg. Det er ikke sikkert han visste hvordan han skulle uttrykke seg. Hvis han ikke gikk lengre, ville jeg ikke grublet på dette, men du vet jo bedre enn oss, hvordan din far oppfører/oppførte seg i hverdagen overfor dere. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2014 #28 Skrevet 14. juni 2014 Han oppførte seg grenseoverskridende, men ikke overgrep eller mishandling. Jeg vil anbefale deg å legge dette bak deg og se fremover. Om det plager deg mye, kan du jo ta det opp med ham og høre hans versjon i dag?Anonymous poster hash: 2f238...614
Gjest Jørild Skrevet 14. juni 2014 #29 Skrevet 14. juni 2014 Skummelt så mange som bagatelliserer dette. Jeg hadde reagert om mannen min gjorde dette mot den 15 år gamle datteren vår (om vi hadde en). For meg er dette å overskride en grense.
Gjest Blomst83 Skrevet 14. juni 2014 #30 Skrevet 14. juni 2014 Det er vel ik Skummelt så mange som bagatelliserer dette. Jeg hadde reagert om mannen min gjorde dette mot den 15 år gamle datteren vår (om vi hadde en). For meg er dette å overskride en grense. Det er vel ikke så mange som bagateliserer det.Vi sier bare at det ikke er seksuell mishandling.
Gjest Blomst83 Skrevet 14. juni 2014 #31 Skrevet 14. juni 2014 Nei, overskriften ble kanskje litt drøy. Jeg mente vel egentlig overgrep/overtramp, for det er det. Det er ikke akkurat vanlig beføle datterens lepper.Anonymous poster hash: 5fa2b...90e Som jeg skrev så vil jeg si ja at det er et overtramp/overgrep,for nei det er ikke vanlig å beføle leppene til dattra si.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå