Gå til innhold

Er dette seksuell mishandling?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var 15 og satt og leste til en prøve kom faren min inn og satte seg ved siden og strøk meg på leppene, beina etc. Jeg var uskyldig og redd, husker jeg.

Anonymous poster hash: 5fa2b...90e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Strøk deg på leppene? Hva mener du med det?

Du må nesten oppgi litt flere detaljer...

Anonymous poster hash: e7b7e...9da
AnonymBruker
Skrevet

Strøk deg på leppene? Hva mener du med det?

Du må nesten oppgi litt flere detaljer...

Anonymous poster hash: e7b7e...9da

Strøk meg med fingrene på mine lepper. Jeg husker ikke så mye av det den dag i dag, derfor jeg ikke oppgir flere detaljer.

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver at han strøk deg på leppene, beina etc. Hva da etc? Når du skriver etc så må det jo ha skjedd noe mer? Med de sparsomme detaljene du har kommet med høres det ikke ut som et overgrep/mishandling syns jeg.

Anonymous poster hash: 4460b...44d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver at han strøk deg på leppene, beina etc. Hva da etc? Når du skriver etc så må det jo ha skjedd noe mer? Med de sparsomme detaljene du har kommet med høres det ikke ut som et overgrep/mishandling syns jeg.

Anonymous poster hash: 4460b...44d

Jeg satt og leste til en prøve. Han lukket døren til rommet jeg satt i, satte seg ved siden av meg, og begynte å stryke meg på leppene og på beina. Ikke på bryst og nedentil, men lepper og bein, og sa at jeg var så nydelig. Jeg var spiseforstyrret og fjern i hodet, så jeg reagerte ikke på det før i ettertid da jeg forstod at det var en ekkel hendelse.

Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg satt og leste til en prøve. Han lukket døren til rommet jeg satt i, satte seg ved siden av meg, og begynte å stryke meg på leppene og på beina. Ikke på bryst og nedentil, men lepper og bein, og sa at jeg var så nydelig. Jeg var spiseforstyrret og fjern i hodet, så jeg reagerte ikke på det før i ettertid da jeg forstod at det var en ekkel hendelse.

Overtramp ja kanskje,men jeg vil si net nei til seksuell mishandling.

AnonymBruker
Skrevet

Overtramp ja kanskje,men jeg vil si net nei til seksuell mishandling.

Er vel enig i det. Synes derimot ikke det er akseptabelt av en far å oppføre seg slik mot en sårbar, ung jente.

Gjest Blomst83
Skrevet

Er vel enig i det. Synes derimot ikke det er akseptabelt av en far å oppføre seg slik mot en sårbar, ung jente.

Nei det er ikke akseptabelt.

Gjest Blomst83
Skrevet

Ja.

Mener du at det der er seksuell mishandling?

Skrevet

Men var det en seksuell handling synes du selv?

AnonymBruker
Skrevet

Men var det en seksuell handling synes du selv?

Ikke så alvorlig at jeg ble traumatisert og ikke har kontakt med han lengre, men absolutt ubehagelig. Det at han lukket døren til rommet, og strøk meg på leppene, synes jeg er ganske kvalmt.. Hadde jo aldri akseptert noe lignende nå i dag, men jeg skjønte jo ingenting da jeg var så ung (og i tillegg kraftig underernært og syk).

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så alvorlig at jeg ble traumatisert og ikke har kontakt med han lengre, men absolutt ubehagelig. Det at han lukket døren til rommet, og strøk meg på leppene, synes jeg er ganske kvalmt.. Hadde jo aldri akseptert noe lignende nå i dag, men jeg skjønte jo ingenting da jeg var så ung (og i tillegg kraftig underernært og syk).

Jeg ser på det som et overgrep ja. Med seksuell mishandling så tenker jeg vold av seksuell karakter, som for eksempel å bruke kniv på noen i underlivet og sånne ting. Men overgrep og overtramp er det. Om han kan dømmes for det i retten er nok lite sannsynlig da det vil bli ord mot ord og tiltalte er alltid uskyldig til motsatte er bevist, men det viktigste er hvordan du følte det.

Anonymous poster hash: 0301e...05a

Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg ser på det som et overgrep ja. Med seksuell mishandling så tenker jeg vold av seksuell karakter, som for eksempel å bruke kniv på noen i underlivet og sånne ting. Men overgrep og overtramp er det. Om han kan dømmes for det i retten er nok lite sannsynlig da det vil bli ord mot ord og tiltalte er alltid uskyldig til motsatte er bevist, men det viktigste er hvordan du følte det.

Anonymous poster hash: 0301e...05a

Seksuell mishandling er når man misbruker noen seksuelt,så det trenger overhodet ikke å ha noe med verken kniver og vold å gjøre. Jeg er utsatt for incest,og der var det verken bruk av vold eller kniver,men det var seksuell mishandling.

AnonymBruker
Skrevet

Herregud, får ikke en far få lov til å stryke på dattra si og si at hun er nydelig? Mødre kan det, men ikke fedre?

Anonymous poster hash: d73e2...8a0
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, får ikke en far få lov til å stryke på dattra si og si at hun er nydelig? Mødre kan det, men ikke fedre?

Etter min mening - nei. Ikke når man er 15 år og sitter og leser til en prøve. I alle fall ikke på leppene, og når man vet at datteren er syk og har en svekket mental tilstand.

• Liker 2
Gjest Blomst83
Skrevet

Selvfølgelig får man det,men på leppene og beina er da ikke normalt uansett om det er mor eller far.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis moren min stryker meg på låret så tror jeg ikke helt på at hun vil voldta meg heller da.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis moren min stryker meg på låret så tror jeg ikke helt på at hun vil voldta meg heller da.

Nei, men nå var det snakk om på leggene, lårene og leppene.. Og jeg var ikke 10 år. 15, spiseforstyrret, leste til en prøve i fred og ro, før han kom inn, strøk litt før han deretter gikk og lukket døren og satte seg på toppen av sofaen og strøk videre.

AnonymBruker
Skrevet

- og jeg hadde reagert om det hadde vært moren min også. Det er ikke kjønnet som har noe å si her, men handlingen. Som etter min mening har seksuelt ladet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...