Gå til innhold

Faen..jeg krasjet i en bil.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hvis jeg sjekker ut boligen din og den har skader - så kan jeg med andre ord slå litt med slegge på den uten at det plager deg?

For all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempebra at du sa i fra, TS. :)

En gang så jeg en lapp på en bil med påskriften:

Var uheldig og kjørte i bilen din. Parker bedre neste gang!

Da syns jeg nesten det er bedre å ikke legge igjen noe lapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg har stukket av før, men bilen jeg kjørte inn i var sånn gammel drit som var full av riper og bulker fra før av

Det var sikkert det h*n tenkte som bulket skjermen på bilen min og bare kjørte derfra. En ting er at jeg hadde en billig bil som hadde både små bulker og riper i fra før, men når man har svært liten inntekt, ingen kasko og bulken var plassert sånn at passasjerdøra ikke gikk opp, da kjenner jeg at jeg ønsker dem alt vondt her i livet. Flaksen for meg var at jeg hadde bilkyndige familiemedlemmer som klarte å rette ut bulken såpass at jeg fikk døra til å funke igjen. Hadde jeg måttet fikset skaden på verksted hadde jeg ikke hatt råd til å fikse det og blitt fri for bil. En bulkete gammel drit av en bil er for noen det eneste man har råd til å kjøre og da er bruksverdien evig høy nok til at man bør ha skamvett nok til å være ærlig.

Det finnes ingen unnskyldning for å drite i å si ifra når man bulker andres biler, uansett hvor skrothaug bilen er. Det er også svært liten sannsynlighet for at de begynner å legge skylda på deg for alle de andre småskadene. Uansett vil forsikringsselskapene kreve at bilen må på verksted for å sjekke skadene opp mot skademeldingen og da vil vedkommende selvfølgelig ikke få dekket reparasjon av skader som tydelig er gamle eller ikke samsvarer med påkjørselen. Det der er bare teite unnskyldninger for å være ansvarsløs egoist. Det funker ikke sånn. De aller fleste blir bare glade for at folk er ærlige og i noen tilfeller kan det hende at de bare lar det gå og ikke gjør noen sak ut av det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...