Gå til innhold

Faen..jeg krasjet i en bil.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blir så oppgitt. Skulle parkere i dag, men greide selvfølgelig å kjøre inn i en annen parkert bil. Så utrolig surt. :(
Har litt dårlig råd nå..så de minimum 4000 kr jeg må ut med svir ekstra.

Jeg tenkte noen få minutter..jeg stikker av uten å gjøre opp for meg. Da garantert ingen andre så meg kræsje.

Men så greier jeg det ikke likevel og kontakter bileier. Får så dårlig samvittighet og vondt i hjertet mitt hvis jeg skal prøve å la slikt passere..

Er jeg dum?

Statsminister Stoltenberg stakk jo av, så hvorfor kan ikke jeg og gjøre det?



Anonymous poster hash: e4f3e...70f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempe fint at du sa ifra :) selv ville jeg også sagt ifra, samvittigheten ville drept meg hvis ikke.

Tenk om noen hadde kræsja i din bil mens du var i butikken uten å si ifra? Du ville vel også satt pris på at de ordnet opp?

Anonymous poster hash: cc519...969

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good choice! Jeg sa også ifra den ene gangen jeg klarte å lage en bitteliten bulk i en nabo-bil. Skrev opp telefonnummeret og navnet mitt, ble oppringt litt senere, og så ble jeg invitert inn på te og kjeks mens vi skrev skademelding :) Jeg angret ikke på det, selv om forsikringspremien ble litt dyrere de nærmeste par årene :glare:



Anonymous poster hash: 9a934...0e3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stukket av før, men bilen jeg kjørte inn i var sånn gammel drit som var full av riper og bulker fra før av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Statsminister Stoltenberg stakk jo av, så hvorfor kan ikke jeg og gjøre det?

Anonymous poster hash: e4f3e...70f

Fordi du er bedre enn som så. Enkelt og greit. Det er ikke noe Stoltenberg-hat da min side, men skikkelige folk sier fra om slikt, særlig når de vet at de kunne sluppet unna. Det er godt å høre at du er en slik person. At Stoltenberg har nådd langt har ikke all verden med hans moralske kompass å gjøre.

Anonymous poster hash: 12867...a65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har stukket av før, men bilen jeg kjørte inn i var sånn gammel drit som var full av riper og bulker fra før av

Arrogante kjerring :kjempesinna:

Anonymous poster hash: d00e6...a89

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stukket av før, men bilen jeg kjørte inn i var sånn gammel drit som var full av riper og bulker fra før av

Så da er det helt greit å sørge for ytterligere et verditap på vedkommendes bil? Syns det er rottent å bare stikke av, hva slags bil du kjørte inn i spiller ingen rolle.

Anonymous poster hash: b7075...9ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du sa ifra! Kan hende noe kan ordnes sånn at du kan dele opp betalingen på en måte? Det viktigste er at du var ærlig, og at du kan ha god samvittighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Takk for at du ble igjen og ikke stakk av :)

Selv om du mener at ingen så deg så kan du aldri være helt sikker. Tenk om du i verste tilfelle hadde fått politi på døra?

Økonomisk så ordner det seg helt sikkert. Ordne heller en slags nedbetalningsplan så du slipper å måtte punge ut med alt på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da er det helt greit å sørge for ytterligere et verditap på vedkommendes bil? Syns det er rottent å bare stikke av, hva slags bil du kjørte inn i spiller ingen rolle.

Anonymous poster hash: b7075...9ef

Det er snakk om folk som har skaffa seg dårlige biler med dårlig forsikring som tar de fra A til B og ikke bryr seg om eventuelle skader. Og fordi jeg hadde fått beskjed om å rette opp i alle andre bulker som allerede var på bilen dersom jeg ble igjen og sa fra. Derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om folk som har skaffa seg dårlige biler med dårlig forsikring som tar de fra A til B og ikke bryr seg om eventuelle skader. Og fordi jeg hadde fått beskjed om å rette opp i alle andre bulker som allerede var på bilen dersom jeg ble igjen og sa fra. Derfor.

Du vet ikke om de ikke bryr seg om skader. Det kan fint være at de bryr seg om det, men ikke har råd til en finere bil. Og så kommer du og gjør det enda verre, uten å en gang ha anstendighet nok til å gjøre oppp for deg. Det er utrolig dårlig gjort.

Anonymous poster hash: b7075...9ef

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke om de ikke bryr seg om skader. Det kan fint være at de bryr seg om det, men ikke har råd til en finere bil. Og så kommer du og gjør det enda verre, uten å en gang ha anstendighet nok til å gjøre oppp for deg. Det er utrolig dårlig gjort.

Anonymous poster hash: b7075...9ef

Javel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er et godt menneske :)

Jeg derimot, jeg er såpass ond at jeg håper noen moser bilen sin inn i Fames bil og deretter stikker av fra åstedet. :twisted:



Anonymous poster hash: 1a97e...8cd
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er et godt menneske :)

Jeg derimot, jeg er såpass ond at jeg håper noen moser bilen sin inn i Fames bil og deretter stikker av fra åstedet. :twisted:

Anonymous poster hash: 1a97e...8cd

Jeg har ikke bil, beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint du sa ifra. Bilen min har blitt rygget på nå og fått skader og det har ingen sagt ifra om. Utrolig ergelig! Skulle ønske alle var som deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke bil, beklager.

Men likevel klarte du å kjøre/bulke en bil? Well done.

---

Bra du sa i fra TS!

Opplevde at noen har rygget inn i hele bakre del av bilen jeg har, selv om det er en sliten bil så setter jeg pris på at folk sier i fra. (Denne personen gjorde ikke det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg derimot, jeg er såpass ond at jeg håper noen moser bilen sin inn i Fames bil og deretter stikker av fra åstedet. :twisted:

Anonymous poster hash: 1a97e...8cd

Jeg har ikke bil, beklager.

I Fame, da, eventuelt.

Anonymous poster hash: 12867...a65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Fame, da, eventuelt.

Anonymous poster hash: 12867...a65

:skratte:

Anonymous poster hash: 2a2c6...0fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er snakk om folk som har skaffa seg dårlige biler med dårlig forsikring som tar de fra A til B og ikke bryr seg om eventuelle skader. Og fordi jeg hadde fått beskjed om å rette opp i alle andre bulker som allerede var på bilen dersom jeg ble igjen og sa fra. Derfor.

Så hvis jeg sjekker ut boligen din og den har skader - så kan jeg med andre ord slå litt med slegge på den uten at det plager deg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...