Gå til innhold

Kvinnfolk/hookups som bare gir blowjobs?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

En deilig kuk er jo det beste man kan se på :fnise:

Meget opphissende å se en erigrert pikk iallefall når den sitter på en du er glad i ;)

hehe..jeg skjønte nå etter diverse tilbakemeldinger at jeg har tatt grundig feil når det kommer til kvinner og synet av penis :fnise: ....veldig bra at jeg har missforstått "riktig" iallefall da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe..jeg skjønte nå etter diverse tilbakemeldinger at jeg har tatt grundig feil når det kommer til kvinner og synet av penis :fnise: ....veldig bra at jeg har missforstått "riktig" iallefall da....

Jeg har masse venninner som sitter å snakker om hvor stygg penisen er, men jeg ekke enig. Så lenge den er ren, finnes ingenting verre enn enn sur innrunka pølse med svett kjønnhår.. Da er den ganske pen, myndig liksom, den oser av et eller annet jeg ikke kan beskrive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg har masse venninner som sitter å snakker om hvor stygg penisen er, men jeg ekke enig. Så lenge den er ren, finnes ingenting verre enn enn sur innrunka pølse med svett kjønnhår.. Da er den ganske pen, myndig liksom, den oser av et eller annet jeg ikke kan beskrive!

Herlig beskrivelse! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...